Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (1201)
Läheppä nulikka kyselee töitä välillä
Minä toivon Olgalle paljon rakkautta ja voimaa. Perästä tullaan kaikki kukin vuorollamme. <3
Vierailija kirjoitti:
Viiskymppinen ukko skeittaamassa 😆
Niinpä! Sehän on kielletty viisikymppisiltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli nyt jotain ymmärtämättömiä koululaisia tai sitten hyvin häiriintyneitä aikuisia ilkkumaan.
Fakta ol se että Olga kuolee muutaman päivän sisään ja suremaan ja Tuukka, pari vuohta ja lauma kanoja. Te olette osa noita viimeisiä.
Niin siksi sinun ja kaltaistesi täytyy olla ilkeitä ja nauraa toisen sairaudelle, lähestyvälle kuolemalle ja perheen surulle ja menetykselle?
Miksi olet ketjussa jos Olga ja Temoset ei kiinnosta? Haluatko vain rienata heitä ja pilkata niitä joita asia koskettaa?
Kyllä. Pilkkaan kaikkia nollatyrkkyjä fanittavia akkoja joilla ei ole omaa. elämää.
Saat ajatella mitä tahdot mutta kukaan ei taida olla mikään fanittava akka. Enkä sanoisi Olgaa nollatyrkyksi, hän on ollut hyvinkin aikaansaava ja toimelias ihminen. Ja vaikka täällä kommentoimmekin ja myötäelämme ei se todellakaan tarkoita että tässä olisi koko elämämme. Minä en kuitenkaan pilkkaa sinua enkä naura vähäiselle käsityskyvyllesi, säälin ennemminkin että ymmärryksesi on noin rajoittunutta ja mielenmaisemasi niin musta. Itse sinä siitä kärsit vaikket ehkä tajua itse sitäkään.
Onpa se Tuukka kamala. Ei juo alkoholia, on kasvissyöjä, rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja mikä melkeinpä pahinta: skeittaa!!!
Älkää pilatko hyvää ketjua joutavalla riitelyllä ja pilkkaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei IV tason glioblastooma parane, valitettavasti.
Ei ole olemassa yhtäkään sellaista sairautta, josta EI olisi olemassa lääketieteellisesti dokumentoituja "ihmeparanemisia". Jopa ALS:sista on parannuttu spontaanisti. Tämä on nykyään aika kuuma lääketieteellisen tutkimuksen ala, että mikä hemmetti saa ihmiset välillä paranemaan kuoleman porteilta täyteen iskuun?
Esim. syövässä on huomattu sellainen kaava, että jos ihminen on jo kuolemaisillaan siihen, saattohoidossa, ja saan jonkun infektion ja korkea kuume nousee ja ihminen MELKEIN kuolee siihen infektioon, mutta ei sitten kuolekaan, toisinaan se syöpä on mennyt sitten sen infektion mukana. Ilmeisesti korkea kuume yhdistettynä siihen että immuunijärjestelmä käy täydellä höökillä onnistuu välillä tappamaan sen syövän. Ja aina välillä käy niin, että kun ihminen lakkaa syömästä ja on jo ihan kuolemassa
Älä horise! Alsista ei parannuta, paitsi TV7:n suorissa rukousohjelmissa.
Aivokasvain on hirveä sairaus. Itseltä se on hoidettu pois ( gradus II) mutta en tiedä toivunko siitä täysin koskaan. Shokki oli suuri ja hoidot raskaat. Ehkä sitten kun jälitarkastukset (pään kuvantamiset) joskus loppuu.
Toivottavasti Olga ja läheisensä eivät lue tätä ketjua, en ymmärrä miksi tulla tähän ketjuun potkimaan jo maassa makavaa. Toivon hyvää vointia Olgalle, ehkä ihme vielä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Onpa se Tuukka kamala. Ei juo alkoholia, on kasvissyöjä, rakastaa vaimoaan ja lapsiaan ja mikä melkeinpä pahinta: skeittaa!!!
Taidat olla rakastunut häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua nyt yhtään mitä täällä sekoillaan. Jos isä ja tytär skeittaavat yhdessä niin tytär on lesbo, mitä ihmettä??
Skeittaaminen tunnetusti lesbojen harrastus. Lesbojen ja luusereiden.
Ihan sama onko vai ei mutta luulen että Temosten lapset ovat skeitanneet pienestä pitäen kun oma isänsä on siitä niin innoissaan. Niillähän on pihassansa skeittirata. Hyvä harrastushan se on, kehittää koordinaatiokykyä ja tasapainoa.
Jos et satu tietää, skedekulttuuriin kuuluu kukan poltto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua nyt yhtään mitä täällä sekoillaan. Jos isä ja tytär skeittaavat yhdessä niin tytär on lesbo, mitä ihmettä??
Ihan sama onko vai ei mutta luulen että Temosten lapset ovat skeitanneet pienestä pitäen kun oma isänsä on siitä niin innoissaan. Niillähän on pihassansa skeittirata. Hyvä harrastushan se on, kehittää koordinaatiokykyä ja tasapainoa.
Eli lapsetkin siellä pikkuisista asti ovat poltelleet. Älä nyt oikeasti viitsi, vaikka olisikin jokin alakulttuuri niin se ei silti tarkoita että kaikki jotka alaa harrastavat ovat sukupuoliselta suuntaukseltaan tietynlaisia tai kaikki käyttäisivät jotain siihen liittyvää päihdettä. Moni ihminen tekee jotain ihan tekemisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle Tuukan kaltainen mies kelpaisi enemmän kuin hyvin! Mutta vakavasti: minulla on tapana puolustaa niitä joita syyttä suotta haukutaan ja pilkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsetkin siellä pikkuisista asti ovat poltelleet. Älä nyt oikeasti viitsi, vaikka olisikin jokin alakulttuuri niin se ei silti tarkoita että kaikki jotka alaa harrastava
Menikö tunteisiin? Ota hatsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle Tuukan kaltainen mies kelpaisi enemmän kuin hyvin! Mutta vakavasti: minulla on tapana puolustaa niitä joita syyttä suotta haukutaan ja pilkataan.
En koskis kepilläkää siihe! Ryppynen, ruma naama. Joku pitsanpaistaja.😂
Vierailija kirjoitti:
Surullista että Tuukka innosti myös vaimonsa kasvissyöjäksi, ja vaimon terveys ei sitä kestänyt. Ensin tuli sydämen rytmihäiriöt ja sitten tämä syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että Tuukka innosti myös vaimonsa kasvissyöjäksi, ja vaimon terveys ei sitä kestänyt. Ensin tuli sydämen rytmihäiriöt ja sitten tämä syöpä.
Et ole hauska. Ja jos tosissasi kirjoitit mitä en usko et ole älykäs.
Katsokaa Ylen Ulkolinjadokkari Italian myrkytetty maa. Yhteys glioblastoomaan.
Tuukan some juuri nyt: Omaiset ovat kerääntyneet Olgan ääreen, lähtö lähellä.
Sinulla on dementia. Toistat itseäsi. Dementia tai aivokasvain.