Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (1201)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukan some juuri nyt: Omaiset ovat kerääntyneet Olgan ääreen, lähtö lähellä.
Missä muka tällaista? Instassa ei ole kuin iloinen skeittivideo.
Et pääse yksityisille kanaville.
Onko se siis totta nyt? Eikä jonkun "huumoria".
Miksi sinua kiinnostaa ventovieraan sairaus? Mautonta.
Äläpä tuomitse. Miksi itse olet ventovieraan sairausketjussa jos sinua ei kiinnosta? Ei minua sairaus itsessään kiinnosta mutta olen vuosia aikanaan seurannut Olgan elämää, siksi otan aika raskaasti kun johonkuhun tuntemattomaankin pystyy tavallaan ikään kuin kiintymään. Mautonta se ei ole
Mikä tarve sulla on seurata jonkun elämää?
Täällä on tosi sairasta ja kieroutunutta porukkaa. Mutta ei se mitään, kyllä se aikanaan niille vielä omalle kohdalle osuu joko itsensä/lapsensa/muun rakkaan sairastaessa/tehdessä kuolemaa. Silloin voi muistella mitä julmaa p*skaa Temosille/Temosista tuuttasi ja olla kiitollinen jos itsekin saa takaisin sitä mitä on aiemmin antanut.
Vai kelpaisikohan siinä vaiheessa kumminkin myötätunto ja kauniit sanat, vaikka vierailtakin ihmisiltä - vai onko se pilkka ja iva se mitä siinä kohtaa haluaa osakseen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on tosi sairasta ja kieroutunutta porukkaa. Mutta ei se mitään, kyllä se aikanaan niille vielä omalle kohdalle osuu joko itsensä/lapsensa/muun rakkaan sairastaessa/tehdessä kuolemaa. Silloin voi muistella mitä julmaa p*skaa Temosille/Temosista tuuttasi ja olla kiitollinen jos itsekin saa takaisin sitä mitä on aiemmin antanut.
Vai kelpaisikohan siinä vaiheessa kumminkin myötätunto ja kauniit sanat, vaikka vierailtakin ihmisiltä - vai onko se pilkka ja iva se mitä siinä kohtaa haluaa osakseen?
Oletko taikauskoinen? Noidut sairauksia toisille "pahoista teoista". Sinun logiikallasi voisi kysyä, mitä pahaa OT on tehnyt, koska sairastui.
Miksi täällä koko ajan intetään "mikä tarve" on seurata jonkun tuntemattoman elämää? Miksi nyt yleensä luetaan omaelämäkertoja, seurataan tosi tv:ta, Salattuja elämiä ym ym?
Itse en harrasta noista mitään mutta kiinnosti Temosten elämä, itsellä ei ole mahdollisuuksia eikä minkäänlaisia resursseja vastaavaan mutta unelma olisi asua maalla isossa kauniissa vanhassa talossa, paljon tilaa ympärillä, pienmuotoista viljelyä, paljon eläimiä.. Oisko ihan siksi? Tavallista, vanhanaikaista perhe-elämää ja hyviä reseptejä, kauniita kuvia.. Seurattaviksihan kaikka tuollaiset tehdään. On sitä paljon turhempiakin blogisteja ja julkkiksia.
Miksi minä tai kukaan muukaan edes on velvollinen kertomaan tai todistelemaan syitä miksi on Olgaa seurannut?
Miksi täällä täytyy perustella ihmisille jotka eivät Olgaa eivätkä ketään Temosista tunne syynsä olla kiinnsotunut? Mitä nyt? Hyväksytkö vai hylkäätkö oikeuteni siihen, miten se käytännössä menee jos en läpäise seulaasi? Ilmoitat Tuukalle joka suuttuu minulle ja kiittelee sinua kun niin hienosti täällä vahdit?
Sinä ja samanlaiset kuin sinä olette ihan sekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa, että kieltäytyi sytostaateista. Niitä olisi annettu sädehoitojen perään, mutta lopetti hoidon kesken kun siitä tuli niin huono vointi. Näin oli jossakin haastattelussa kerrottu. Sen jälkeen suuntasi sinne Saksaan niihin hoitoihin mitä siellä annettiin.
Kaikkien hoitojen osalta pitää punnita ovatko hyödyt haittoja suuremmat. Sytostaatit eivät yleensä auta 4 asteen glioblastoomaan, vaan voi viedä voinnin tosi huonoksi, jolloin jäljellä oleva aika on huonoa.
Turha sitten itkeä jos ei kääntänyt jokaista kiveä.
Mistä tiedät kuka itkee ja mitä. Sekin on kivien kääntämistä kun miettii ja päättää mitä hoitoa valitsee ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko taikauskoinen? Noidut sairauksia toisille "pahoista teoista". Sinun logiikallasi voisi kysyä, mitä pahaa OT on tehnyt, koska sairastui.
Yllätys ettet tajunnut. Olga saa nytkin koko ajan paljon rakkautta läheisiltä ja tuntemattomilta. Mieti sinä mitä kylvät ja mitä tulet niittämään.
Joo, melko erikoista että täällä tyypit joita Temoset ei kiinnosta ja joita ne ei henk koht tunne päivystää tivaamassa muilta ihmisiltä miksi heitä kiinnostaa Olga ja Olgan sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys ettet tajunnut. Olga saa nytkin koko ajan paljon rakkautta läheisiltä ja tuntemattomilta. Mieti sinä mitä kylvät ja mitä tulet niittämään.&nbs
Mulle on aivan hevonhailee jonkun Seiskan julkun elämä ja sairaudet. Itse olen menettänyt neljä lähiomaista kahdessa ja puolessa vuodessa joten turhaan auot päätäsi.
Lihattomasta ruokavaliosta johtuva ferritiinipuutos aiheuttaa naisilla vakavia ongelmia aivoissa joista yksi seuraus on aivokasvain.
Vierailija kirjoitti:
👵🏻: Hellanlettas lässyn lässyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys ettet tajunnut. Olga saa nytkin koko ajan paljon rakkautta läheisiltä ja tuntemattomilta. Mieti sinä mitä kylvät ja mitä tulet niittämään.&nbs
Kyllä karma kosti Olgalle. Kokoomuslainen.
Miksi nämä hevonhailee-ihmiset tosiaan päivystävät täällä? Luulevatko he että kukaan Olgasta väittävä ei ole kokenut raskaita menetyksiä? Ei minua ole muuttanut immuuniksi muiden tuskalle ja hädälle se että olen menettänyt molemmat vanhempani, isovanhemmat tietysti, kummatkin enoni, ainoan setäni, kaksi tätiä, kolme serkkua, useamman ystävän.. osa kuollut jo lapsena. Silti surettaa Temoset nyt.
Olisi kiva tietää olisiko näillä törkyturpauhoajilla pokkaa sanoa kaikki sama kasvotusten Olgalle tai Tuukalle.
Vahva epäilys että ei olisi. Tai ylpeänä näyttää: tuo hassunhauska video, Olgan viimeiset hetket, on minun tänne laittamani!
Minä ainakin haluan elää elämäni niin ettei minun tarvitse hävetä jos "jään kiinni" sanomisistani ja etten puhuisi kenestäkään selän takana mitään mitä en pystyisi hänelle suoraankin sanomaan.
Jollei se olis menny Tuukan kanssa naimisiin KUKAAN ei tietäis Olgasta paskaakaan.
Joitakin ihmisiä ärsyttää kun Olga saa huomiota ja sympatiaa. Jotakin mitä he eivät itse ole koskaan saaneet.
Silloin tekee mieli kirjoittaa ilkeyksiä nettiin ja toivoa, että joku muukin tuntisi pahaa oloa tai edes huomaisi heidän olemassaolonsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä hevonhailee-ihmiset tosiaan päivystävät täällä? Luulevatko he että kukaan Olgasta väittävä ei ole kokenut raskaita menetyksiä? Ei minua ole muuttanut immuuniksi muiden tuskalle ja hädälle se että olen menettänyt molemmat vanhempani, isovanhemmat tietysti, kummatkin enoni, ainoan setäni, kaksi tätiä, kolme serkkua, useamman ystävän.. osa kuollut jo lapsena. Silti surettaa Temoset nyt.
Kuka päivystää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Veikataan milloin Olga kuupahtaa! Itse veikkaan ennen viikonloppua.
Nosto
Vierailija kirjoitti:
Jollei se olis menny Tuukan kanssa naimisiin KUKAAN ei tietäis Olgasta paskaakaan.
Mistä sinä sen tiedät? Ihan hyvin olisi voinut toteuttaa unelmiaan ja pitää blogia, tv-ohjelmaa, julkaista kirjoja jne silloinkin. Mutta turha jossitella. Tuukan kanssa meni ja onnellisia ovat olleet.
Äläpä tuomitse. Miksi itse olet ventovieraan sairausketjussa jos sinua ei kiinnosta? Ei minua sairaus itsessään kiinnosta mutta olen vuosia aikanaan seurannut Olgan elämää, siksi otan aika raskaasti kun johonkuhun tuntemattomaankin pystyy tavallaan ikään kuin kiintymään. Mautonta se ei ole, kyllä ne mauttomuudet löytyy tässäkin ketjussa ihan muista kommeteista.