Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (292)

Vierailija
221/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi musiikin suurmiehistä on poissa.

Joo yhden biisin äijä.

Vierailija
222/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä äijää nyt niin kunnioitetaan ja kumarretaan kuin Jumalaa. Kuitenkin elämänsä pilasi sekakäytöllään ja sekoilullaan. Mitä kaikkea onkaan touhunnut elämänsä aikana? Nyt kuninkaaksi puhutellaan. 

Mutta Jari Sillanpäätä ei kumarreta, vaan päinvastoin. Tuomittiin jyrkästi ja kiellettiin esiintyminen. Ei löytynyt sympatiaa hänelle. 

Ja vertaat silliä Ozzyyn?! Kukaan ei pystyny siihen, mitä Ozzy teki musiikin saralla. Häntä ei voi verrata keneenkään. Jumala jän ei ole. Ozzy on pimeyden ruhtinas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Ozzy, laitankin soimaan ekan omistamani lp:n. Ozzyn Bark at the moon.

Minun poika 17v laittoi kyseisen vinyylin soimaan herätessään. 

Vierailija
224/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozzy sävelsi useimmiten itse laulumelodiat, jotka ovat kappaleiden tärkein osa.

Ozzy ei todella säveltänyt yhtään mitään. Olet vain niin yksinkertainen, että uskot Sharon Osbournen paskapuheet ja hänen maksaman markkinahöpinän.

Vierailija
225/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan persut sitten se, että Ozzy oli ajatusmaailmaltaan täysin erilainen kuin teidän fantasianne. S u v a k k i, kuten kaikki lahjakkaat ihmiset. Teillä ei siis ole mitään järkeä häntä kuunnella. Sorppa.

Vierailija
226/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä äijää nyt niin kunnioitetaan ja kumarretaan kuin Jumalaa. Kuitenkin elämänsä pilasi sekakäytöllään ja sekoilullaan. Mitä kaikkea onkaan touhunnut elämänsä aikana? Nyt kuninkaaksi puhutellaan. 

Mutta Jari Sillanpäätä ei kumarreta, vaan päinvastoin. Tuomittiin jyrkästi ja kiellettiin esiintyminen. Ei löytynyt sympatiaa hänelle. 

Ja vertaat silliä Ozzyyn?! Kukaan ei pystyny siihen, mitä Ozzy teki musiikin saralla. Häntä ei voi verrata keneenkään. Jumala jän ei ole. Ozzy on pimeyden ruhtinas.

Ozzy oli korkeintaan sekoilun ruhtinas. Mitään musiikkia hän ei koskaan itse luonut.

Vierailija
227/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vanhuksille, jotka eläneet Ozzya kuunnellen, tää on nuoruuden loppu.

Vierailija
228/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozzy sävelsi useimmiten itse laulumelodiat, jotka ovat kappaleiden tärkein osa.

Ozzy ei todella säveltänyt yhtään mitään. Olet vain niin yksinkertainen, että uskot Sharon Osbournen paskapuheet ja hänen maksaman markkinahöpinän.

Pahoittelut, mutta et itse tiedä mistä puhut. 

Vierailija
229/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte oikeasti kunnioittaneet Ozzya! Täällä nyt provosoidutaan ihan typeristä asioista. Antakaa fanit muiden huudella ja jättäkää omaan arvoon. Kuunnelkaa Speak of the devil albumilta, Black Sabbath, sulkekaa silmänne ja nauttikaa. On yksi hienoimpia sanoituksia, mitä Ozzy on tehnyt. 

Siinä taas varsinainen fani kun ei tiedä, että Black Sabbathin sanoittaja oli Geezer Butler. 

Kuuntele Speak of the devil levyltä tuo kyseinen biisi. Ennen biisin alkua Ozzy kertoo jotain hyvin merkittävää. 

Vierailija
230/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi musiikin suurmiehistä on poissa.

Joo yhden biisin äijä.

Paranoid oli täydennysbiisi levyllä, joka räjäytti 70- luvun ja jatkuu edelleen!

Vierailija
231/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoinen esimerkki, että täydellisestä beta-miehestäkin voi onnen kautta tulla menestyjä, ikoni ja "legenda".

Ozzy oli kumminkin melko karismaattinen tyyppi. Ei se ole ihan helppoa ole mennä lavalle ottamaan yleisö haltuun mutta on totta että yleisesti ottaen ennen pääsi aika pitkälle sillä että on kerran elämässään soittanut menestyneessä bändissä. Varsinkin jossain niissä 60-70 luvun klassikkobändeissä kun oli ollut niin legendaksi pääsi varmasti.

Vierailija
232/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ozzy oli korkeintaan sekoilun ruhtinas. Mitään musiikkia hän ei koskaan itse luonut.

Tiedätkö mitä pimeyden ruhtinas tarkoittaa?

Vierailija
233/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille vanhuksille, jotka eläneet Ozzya kuunnellen, tää on nuoruuden loppu.

Ja jatkuu alusta loppuun musiikkia kuunnellen.

Vierailija
234/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ozzy jollain tavalla korvasi sen vääryyden mitä hän teki ensimmäiselle vaimolle ja kahdelle ensimmäiselle lapselleensa.
Itsestäni tuntuisi varmasti hirveältä, jos koko maailma surisi miestä, joka on minua pettänyt ja hakannut sekä minua ja lapsia usean kerran.

Vierailija
235/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä pimeyden ruhtinas tarkoittaa?

Tuhma satu ei muuta, ei ihme että jätkä oli pimeä mömmöissä koko ajan ja väliajallakin.

Vierailija
236/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Toivottavasti Ozzy jollain tavalla korvasi sen vääryyden mitä hän teki ensimmäiselle vaimolle ja kahdelle ensimmäiselle lapselleensa. Itsestäni tuntuisi varmasti hirveältä, jos koko maailma surisi miestä, joka on minua pettänyt ja hakannut sekä minua ja lapsia usean kerran.

Tässä surraan ja juhlitaan miestä, myyttiä, legendaa. Se mitä hänen yksityiselämässään on tapahtunut vuonna sorsa, ei kuulu sinulle tai minulle. Ozzy on hyväntekeväisyydellään, upeilla teoillaan ja hurtilla huumorillaan jo ajat sitten kuitannut muinaiset päihdesekoilunsa. Joten älä sinä huoli jostain ikivanhoista asioista, äläkä valehtele pahoinpitelyistä. Hän oli upea, kiltti ja herkkä sielu.

Vierailija
237/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan persut, että Ozzy edusti täysin vastakkaista ajatusmaailmaa, eli te ette voi herraa fanittaa. Ei mulla muuta 😂

Vierailija
238/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehti jäähyväiskeikan kuitenkin vetää. Maksimit rutisti itsestään.

juutalainen vaimo rutisti maksimit*

Vierailija
239/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Toivottavasti Ozzy jollain tavalla korvasi sen vääryyden mitä hän teki ensimmäiselle vaimolle ja kahdelle ensimmäiselle lapselleensa. Itsestäni tuntuisi varmasti hirveältä, jos koko maailma surisi miestä, joka on minua pettänyt ja hakannut sekä minua ja lapsia usean kerran.

Tässä surraan ja juhlitaan miestä, myyttiä, legendaa. Se mitä hänen yksityiselämässään on tapahtunut vuonna sorsa, ei kuulu sinulle tai minulle. Ozzy on hyväntekeväisyydellään, upeilla teoillaan ja hurtilla huumorillaan jo ajat sitten kuitannut muinaiset päihdesekoilunsa. Joten älä sinä huoli jostain ikivanhoista asioista, äläkä valehtele pahoinpitelyistä. Hän oli upea, kiltti ja herkkä sielu.

En todellakaan valehtele siitä pahoinpitelystä. Se on ihan tunnettu juttu, että Ozzy pahoinpiteli sitä ensimmäistä vaimoaan ja niitä kahta ensimmäistä lasta. Ozzy on tämän itse myöntänyt.
On myös myöntänyt sen, että on ollut hirveä isä adoptiolapselleensa.

Ozzy on ollut ainoastaan kohtuullisen "hyvä" isä 3 nuorimmalle lapselleensa, jotka sai Sharonin kanssa. Ozzyllähän on 6 lasta.

Huumori ei korvaa kyllä traumaa. Onpas törkeästi sanottu.

Vai mitä, koska olet hauska niin saat hakata omia lapsiasi huumepäissäsi?

Vierailija
240/292 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistattehan persut, että Ozzy edusti täysin vastakkaista ajatusmaailmaa, eli te ette voi herraa fanittaa. Ei mulla muuta 😂

Miten se ajatusmaailma musiikkiin liittyy? Canceloinnit ja "nollatoleranssit" on täysin vasemmistolaisia konsepteja. Normaalit ihmiset kuuntelee musiikkia eikä poliittisia mielipiteitä.