Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka elätte suhteessa jossa puolisoon ei voi luottaa

Vierailija
22.07.2025 |

Jossain ketjussa muutamia kirjoitti tilanteestaan mutta en löydä sitä enää. Toivottavasti te löydätte tämän.

Eli suhde kun toinen osapuoli on luottamuksen rikkonut eikä häneen voi enää luottaa. Ja yhdessä kuitenkin pysytään.

Miten käytännössä onnistuu? Henkisesti miten onnistuu siltä, joka ei luota? 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luota. Mies on jäänyt useasti vuosien varrella kiinni yhteydenpidosta vieraisiin naisiin ja on ollut monenlaista sotkua noiden kuvioiden takia. 

En vain saa potkittua häntä pois koska hän ei halua, joten olen lannistunut ja jatkan. Lapsiakin on. En kyllä suosittele tätä kenellekään, asiat tosiaan pyörivät mielessä öisin jne.

Vierailija
42/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä myöskään miten ehkä ällöttävien ihmisten kanssa mies on pyörinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä myöskään miten ehkä ällöttävien ihmisten kanssa mies on pyörinyt.

Niin tai mitä yököttävää temppuja tehnyt. 

Vierailija
44/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa tyydytään näin vähään suhteissa. Itselläkin takana 18v avioliitossa, jossa mieheen ei voinut luottaa. Ja melkein terveys meni. 

Nostakaa rimaa, naiset ja miehet. Jokaisella on oikeus hyvään parisuhteeseen. Tai elää tyytyväisenä yksin. 

No mun mielestä meidän suhde on ihan hyvä, vaikka en mieheen uskallakaan enää luottaa. Parisuhteessa on monta osa-aluetta ja tuo on vain yksi osa. Meillä ne muut osat on oikeinkin hyviä, eikä siksi ole nyt mitään syytä erotakaan.

Niin paitsi, ettet tiedä mitä tauteja hän kantaa muassaan.

Ei ole mitään syytä epäillä mitään tauteja. Tätä juuri tarkoitin siinä ulkopuolisten ihmisten mustavalkoisessa ajattelussa 🙄

Vierailija
45/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en luota. Mies on jäänyt useasti vuosien varrella kiinni yhteydenpidosta vieraisiin naisiin ja on ollut monenlaista sotkua noiden kuvioiden takia. 

En vain saa potkittua häntä pois koska hän ei halua, joten olen lannistunut ja jatkan. Lapsiakin on. En kyllä suosittele tätä kenellekään, asiat tosiaan pyörivät mielessä öisin jne.

Mikset lähde itse?

Vierailija
46/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset lähde itse?

Näiden mieslorttojen kanssa tuppaa mennä niin, että kun vaimo vihdoin saa nostettua kytkintä niin ukolla on jo heti uusi kumppani kainalossa. 

Ei kannata tuhlata elämäänsä tuollaisen kanssa, kun jo tiedät ettei ole uskollinen tai luotettava. Jos salaheila pamahtaa paksuksi niin siinä tapauksessa 

vaimo saatetaan ulkoistaa elämästä oma-aloitteisesti. 

Vierailija
47/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näiden mieslorttojen kanssa tuppaa mennä niin, että kun vaimo vihdoin saa nostettua kytkintä niin ukolla on jo heti uusi kumppani kainalossa."

Mitä väliä??

Vierailija
48/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväksynyt sen että mies panee vieraita. Hänen halunsa vain on sellaisia, mitä minä en kykene enkä halua täyttää. Lapsille hän on hyvä isä ja muutoin täysin kunnollinen mies. Mitenkä sen nyt sanoisi, en luota hänen uskollisuuteen, sen kun hyväksyy niin mitäs sitten. Parisuhdetta takana 25v ja alaikäisiä lapsia neljä. N41

Jo ensimmäisestä vieraasta panosta ois lähteny! Isä ei voi olla hyvä lapsilleen saman katon alla, missä ei voi vaimoaan ja lasten äitiä kunnioittaa. 

Vierailija
49/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käynti on vakavampi asia kuin ylipäätään valehtelu. Todella.

Vierailija
50/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan siihen ettei mieheni petä. Mutta en voi luottaa hänen sanoihinsa täysin. Minun on elettävä niin etten häneen sitoudu niin syvästi, että hänen tuuliviirimäisyytensä aiheuta minulle ongelmia. Eli käytännössä annan hänen luvata asioita, mutta en luota niiden toteutuvan luvatulla tavalla. Kaikki tärkeä kirjallisena. Eli ei yhteistä asuntolainaa tai mitään missä voi joutua ongelmiin, jos miehen mieli muuttuu lupauksen tai suullisesti sovitun jälkeen.

Tämä ei haittaa parisuhdettamme yhtään. Olemme uusperhe, jossa molemmilla omat lapset, joten tosi tärkeätä turvata oma selusta. Ei se haittaa ketään etten luota niin paljoa, että yhteisen lainan ottaisin, josta joutuisin olla yksin vastuussa, jos mies päästäisi ettei lainaa enää maksa.

En luota kaikkiin kavereihinikaan, vaikka hyviä kavereita ovat. En vaan suostu mihinkään, mistä voisi olla minulle haittaa, enkä anna hyväksikäyttöön taipuvaisen kaverin hyväksikäyttä

Aika pelottava olet. Mitenkä lapset, voivatko luottaa sinuun 100%?

Vierailija
51/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viettäisi oman ainutkertaisen elämänsä tuollaisen kumppanin kanssa? On mahdollista löytää myös aito rakkaus, mutta jäämällä huonoon suhteeseen sabotoi oman mahdollisuutensa onneen.

En tiedä kehen viittaat, mutta kyllä minä olen onnellinen! Elän juuri sellaista elämää kun haluan, asun aivan kuten olen aina toivonut, vietän todella mieluisaa vapaa-aikaa. Parisuhdekin on hyvä ja saan siitä paljon. Usein mietin miten sitä voikaan olla näin onnellinen ja olo niin seesteinen, ja nautin siitä täysillä 😊

Valheessa kun elää, saa vielä luusyövän.

Vierailija
52/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan kukaan ihminen ei ole 100 % luotettava. Siksi kai katson läpi sormien mieheni jossain määrin patologista valehtelua. Hoitaa asiansa muuten ihan ok, niin keskityn vain omaa elämääni.

Vierailija
53/72 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan kukaan ihminen ei ole 100 % luotettava. Siksi kai katson läpi sormien mieheni jossain määrin patologista valehtelua. Hoitaa asiansa muuten ihan ok, niin keskityn vain omaa elämääni.

Juuri näin. 

Vierailija
54/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteydenpidosta vai onko ollut suhteitakin?

Vierailija
55/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Kukaan ei ole täydellinen eikä mikään suhde ole täydellinen. Meillä valehtelu on yksi, lähes ainoa ongelma parisuhteessa. Merkittävä, mutta silti suhteen muut asiat tasapainottaa. Eroon ei ole mitään syytä. Eikä minulla tosiaan ole mitään syytä myöskään epäillä, että hän pettäisi. Ainakaan enää nykyään.

Tällä hetkellä asiat on siis hyvin, ja eihän tulevasta koskaan tiedä. Kukaan.

Vierailija
56/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se onnistu vaikka miten tahtoisi. Ja miksi kukaan tahtoisi.

Vierailija
57/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hep. Ja ei ole kauaa kun tästä jossain ketjussa kerroin, ja joku toinen oli saman tyyppisessä suhteessa.

Eli tosiaan, meillä pitkä suhde takana ja mies valehdellut mulle erinäisistä asioista lähes koko suhteen ajan, en tarkkaan edes tiedä. Valehtelut tekemisiin, menemisiin tai toisiin naisiin liittyviä. Mitään varsinaista suhdetta hänellä ei ehkä ole ollut, mutta en tiedä. Muuta säätöä kyllä, ja paljon. Aina välillä ajattelin että nyt hän puhuu minulle totta, sitten taas jäi jostain valheesta kiinni. Monesti mietin eroa mutta en tullut lähteneeksi. Nykyään mietin, että olisi pitänyt lähteä jo silloin, kauan sitten. Kun näitä alkoi enemmän tulla.

Mutta nyt, siihen on jo tottunut että en luota. En nyt varsinaisesti epäilekään, mutta tiedostan että hän saattaa edelleen kirkkain silmin valehdella asiasta kuin asiasta. Olen

Millaisia ne mielikuvaharjoitukset on? Voisin tarvita niitä

Vierailija
59/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen lukkoon jos en voi luottaa (kokemusta on). Ihan vain hyvään seksielämään tarvitsen vahvan turvallisuudentunteen ja luottamuksen.

Vierailija
60/72 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta en ole masokisti, joten en ikinä eläisi tuollaisessa suhteessa. Jotain itsekunnioitusta pitää ihmisellä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme