Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotityötä inhoat eniten?

Vierailija
22.07.2025 |

Minä vaatteiden lajittelua. Taas olen lajitellut myytävät, lahjoitettavat, sisarukselle kiertoon laitettavat ja mökkivaatteiksi vielä kelpaavat.

En tiedä mikä tässä niin tympiikään.

Toinen kestoinhokkini on imuroiminen.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imurointia!

Imurointi on yksi helvetin keksintö. Imuri on raskas kiskoa perässä ja kun nykäiset sitä kunnolla, niin se paukahtaa kipeästi nilkkaan. Joka saa**nan kerta ja useasti. Letku on aina edessä, eikä taivu mihin yrität sitä taivuttaa. Suuttimia joutuu vaihtamaan että mahtuu imuroimaan ahtaista paikoista ja kun imuroit sohvatyynyjen välistä kapealla suuttimella, imuri vinkuu niin että korvat soi. Imu on joko liian kova, ja matot tarttuu suuttimeen kiinni, tai sitten liian pieni, eikä kengänpohjissa eteiseen kulkeutuneet pikkukivet imeydy. Imu ei ole koskaan sopiva. Aarrghh. Minä vihaaaaaan imurointia. 

Vierailija
42/43 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla erikoinen vastaus naiselta, mutta ruuanlaittoa. Onneksi mies tykkää kokata. Nytkin pitäisi tehdä itselle jotain mutta ei huvita, otan vähän vihanneksia ja leipää iltaruuaksi. 

Meillä mies tykkää kokata ja inhoaa tiskaamista, itselläni on toisin päin, oli kohtalo että päädyimme yhteen :D Jos olen yksin kotona, syön nuudeleita ellei jääkaapissa ole valmiiksi tehtyä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imurointia!

Imurointi on yksi helvetin keksintö. Imuri on raskas kiskoa perässä ja kun nykäiset sitä kunnolla, niin se paukahtaa kipeästi nilkkaan. Joka saa**nan kerta ja useasti. Letku on aina edessä, eikä taivu mihin yrität sitä taivuttaa. Suuttimia joutuu vaihtamaan että mahtuu imuroimaan ahtaista paikoista ja kun imuroit sohvatyynyjen välistä kapealla suuttimella, imuri vinkuu niin että korvat soi. Imu on joko liian kova, ja matot tarttuu suuttimeen kiinni, tai sitten liian pieni, eikä kengänpohjissa eteiseen kulkeutuneet pikkukivet imeydy. Imu ei ole koskaan sopiva. Aarrghh. Minä vihaaaaaan imurointia. 

Ja johto on aina väärässä paikassa. Kun asuin yksin, pienen yksiön imurointi vielä menetteli, mutta yhteen muuton jälkeen imurointi oli vielä enemmän perseestä kuin ennen, kun piti koko ajan siirtää töpseli huoneesta toiseen. Kun imuri hajosi, hankin teräväkuivaimen ja kaapin sillä pölyt lattialta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi