Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä teette ulkonäkönne "eteen" 😀

Vierailija
22.07.2025 |

Naiset : noin 30-45v

Mitä teette "ulkonäkönne eteen" 

Itse laitan n.1kk välein ripsiä, kampaajalla käyn noin kerran 6kk :ssa, hiustenpidennyksiä lisäilen niin harvoin kun pystyy, noin 1x 6kk:ssa, meikkaan päivittäin, käyn salilla, yritän syödä terveellisesti .. Eipä sitten oikeen muuta😂

Haaveilen botoxista ja hampaidenvalkaisusta 😂😂😂😂

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

__

Mä en kirjoitellut kateuskommentteja.

En ala beauty/health rutiinejani

tähän nyt listata..

t. vela/C I S female, joka harkitsee

luomurintojen pienennyskirurgiaa.

[Ei vielä menopaussia 45 +].

__

😄

:)

Vierailija
22/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain 45-vuotiaille tämä. Vastaan 48v. Huolehdin hyvästä hygieniasta. Raidoitan, käytän pidennyksiä, käytän botoxia ja hyalyronihappoa, käytän tehokkaita seerumeita ja muuta ihonhoitoa, syön terveellisesti, liikun, meikkaan, laitan hiuksia päivittäin, pidän kynnet siistinä, värjään kulmakarvat, ajelen karvat, syön vitamiinit, varon aurinkoa, en juo usein alkoa, en polta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on Suomessa keskimäärin hyvin kateellisia kauniille tai itseään paremman näköisille kanssasisarilleen. 

Vierailija
24/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain 45-vuotiaille tämä. Vastaan 48v. Huolehdin hyvästä hygieniasta. Raidoitan, käytän pidennyksiä, käytän botoxia ja hyalyronihappoa, käytän tehokkaita seerumeita ja muuta ihonhoitoa, syön terveellisesti, liikun, meikkaan, laitan hiuksia päivittäin, pidän kynnet siistinä, värjään kulmakarvat, ajelen karvat, syön vitamiinit, varon aurinkoa, en juo usein alkoa, en polta. 

Tuo 30-45v ikäryhmä voisi viitata esim. siihen, että halutaan kuulla näitä asioita naisilta joilla nuoruus on jo ohi eli ollaan ns. aikuisia naisia, mutta kuitenkin hedelmällisessä iässä ennen vaihdevuosia jolloin hormonitoiminta taas muuttuu ja voi olla vähän eri meininki? Toki varmasti esim. 32v vs 42v on myös eri juttu siinä, paljon vaatii olla ns. kunnossa. Tai sitten ei. En tiedä. 

Vierailija
25/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä teet?

Vierailija
26/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

__

Mä en kirjoitellut kateuskommentteja.

En ala beauty/health rutiinejani

tähän nyt listata..

t. vela/C I S female, joka harkitsee

luomurintojen pienennyskirurgiaa.

[Ei vielä menopaussia 45 +].

__

😄

Kukaan ei KOSKAAN luule mitään sinun kirjoittamaksesi tai edes tunne sinua, arvon Harha-Hanna.

Vierailija
27/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynnet käsiin ja varpaisiin kolmen viikon välein, ripset ja kulmat samalla. 

Naaman suihkuttelen hierovan suihkun painepäällä aamuin illoin. Kuorii kuivaa ihoa ja puhdistaa näppylöitä. Siihen apteekin rasva. 

Joskus meikkaan. Hampaat pesen 2 x päivässä + käytän hammaslankaa ja hammastikkua. Kielen puhdistan samalla. Joskus valkaisen itse hampaat valkaisukiskoilla. 

Hiukset käyn leikkauttamassa kahden kuukauden välein. Ei tarvi värjätä. Muut karvat ajan kerran kahdessa viikossa. 

Jumppaan 4 kertaa viikossa. 

Näillä speksein pärjään.  

28/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa leikkaamassa pitkien hiuksien latvoja ja värjäämässä tukan.

liikun päivittäin. Näin kesäisin en viitsi kuntosalilla hikoilla niin kävelen yli 20t askelta päivässä.

käyn säännösesti säärten sokeroinnissa.

En syö punaista lihaa.

ehkä kala -kasvis ruokavalio kuvaa ruokavaliota parhaiten pyrin syömään 80/20 dietin mukaan.

The only fears we have to fear is these fears itself.

Vierailija
29/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin viivatatuoinnit jalkoihin. Nyt on sukan "saumat" aina suorassa.

Vierailija
30/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hierovan suihkun painepää ihonhoitoon on ihan mahtava! Oma maksoi 30 €. Kuorii ihon hygienisesti ja hieroo kasvot. Miksen keksinyt aiemmin? 

Vierailija
31/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun meikäläiset on jätetty jo pois kyselystä. Vastaus olisikin, ettei mitään, mitä miehetkään ei tee. Ikä vapauttaa.

Vierailija
32/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa leikkaamassa pitkien hiuksien latvoja ja värjäämässä tukan.

liikun päivittäin. Näin kesäisin en viitsi kuntosalilla hikoilla niin kävelen yli 20t askelta päivässä.

En syö punaista lihaa.

ehkä kala -kasvis ruokavalio kuvaa ruokavaliota parhaiten pyrin syömään 80/20 dietin mukaan.

Säärten sokerointi, hahaha. Mulla on sääret ihan arvilla, kun on ajeltu Normalin euron terillä. 

Vierailija
33/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin viivatatuoinnit jalkoihin. Nyt on sukan "saumat" aina suorassa.

Se on arpi eikä tatska, ööööh... eikun tatska. 

Vierailija
34/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, koska nainen ei tämän kaltaisia aloituksia tee. Heti poistoon tämä. Älkää edes vastatko tälle luuserille. 

Vierailija
35/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon puolesta vastaan:

Annan vaimolle kyytiä. Pysyy posket punaisina.

Vierailija
36/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kampaamossa, lyhennän itse. Laitan ripset päivittäin ja tietenkin myös meikkaan. Minulla on tekotissit ja olen kokeillut huulitäytettä, vartaloltani olen sopusuhtainen ja minulla on näyttävät pitkät jalat. Miehet tykkää ja jotkut naiset on kateellisia.

T: transnainen.

Opiksi sinulle - jos haluat mennä läpi naisena - että naiset eivät ole kateellisia toistensa ulkonäöstä. Ainakaan Suomessa, jossa naisen elämä rakentuu aivan eri asioiden kuin ulkonäön varaan.

Missä pimiössä oikein elät?

Vierailija
37/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, huolehdin ihosta tarkoin, esim. 50 suojakerroin aurinkovoiteessa niin kasvoissa kuin kehossa, pitkän vaalean tukkani värjäytän kotona (en tee yksin vaan äippäni yleensä värjää). Muun muassa nämä. 😄

Vierailija
38/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
39/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

En syö punaista lihaa.

Miespuolisen kaverin tyttöystävä oli oikeasti ihan samanlainen hahmo kuin tämän palstan Katherine Rosemary. Sellainen "hienompi" nainen. Se oli kyllä omituinen. 

Vierailija
40/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikäs mitään. Näytänkin siltä kuin olisi haudasta takaisin maailmaan revitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan