Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mitä teette ulkonäkönne "eteen" 😀

Vierailija
22.07.2025 |

Naiset : noin 30-45v

Mitä teette "ulkonäkönne eteen" 

Itse laitan n.1kk välein ripsiä, kampaajalla käyn noin kerran 6kk :ssa, hiustenpidennyksiä lisäilen niin harvoin kun pystyy, noin 1x 6kk:ssa, meikkaan päivittäin, käyn salilla, yritän syödä terveellisesti .. Eipä sitten oikeen muuta😂

Haaveilen botoxista ja hampaidenvalkaisusta 😂😂😂😂

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseni normaalissa painossa.

Tuo nyt ei vaadi mitään työtä onneksi.

Ei mullakaan normaalipaino vaadi mitään, mut sit jos haluan olla hoikka ja matalissa rasvoissa, niin ei kestä syödä joka päivä hirveästi herkkuja. Ja jos haluan pudottaa rasvoja/painoa, niin pitäisi jättää herkut kokonaan pois vaikkapa kuukauden ajaksi. Tai edes arkisin :D

No ei kuulosta vaikealta kuitenkaan :) . 

Eli voi syödä paljon herkkuja jokapäikvä,  mutta jos ei syö ihan ihan hirveästi niitä,niin laihtuu.

Vierailija
42/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Laihdutin 17 kg ja aion laihduttaa vielä 10 kg, paino tuli lääkkeistä

-Kävelyä 1-2 h/päivä ja kotona lihaskuntotreeni

-Korjautin jaloissa näkyvät verisuonet ja hämähäkkisuonet, yht. 16 hoitokertaa

-Kulmissa microblading, omat kulmakarvat olemattomat

-Ripsien kestoväri

-Kampaajalla pitkien hiusten tasoitus kerran vuodessa

-Käytössä kollageeni, hyvät voiteet ja seerumit, ulkona aina kasvoilla aurinkosuoja ja vältän aurinkoa

-Hampaat valkaistu kerran, ajattelin mennä uudestaan

-Kaikki karvat pois (paitsi silmäripset ja kulmakarvat :) )

-Kotona manikyyri ja pedikyyri, jos on tarvetta niin ammattilaisella mutta kotona niin hyvät välineet ja taito tehdä että harvemmin käyn

-Suihkussa käynti, tarvittaessa karvojen poisto, hiusten harjaus ja 2 päivässä hampaiden harjaus mielestäni itsestäänselvää

-Meikkaan vain jos menen johonkin seurassa, muuten

Tämä ja muut ketjun kommentit kuin suoraan redditin Vindicta-subredditistä jossa listamaisesti juuri tavoitteet esitellään tyyliin laihdun 30 kg, teetän silikonit ja syön ainakin 100 g kasviksia päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on Suomessa keskimäärin hyvin kateellisia kauniille tai itseään paremman näköisille kanssasisarilleen. 

Ja tiedät tämän koska... olet itse kateellinen muille?

Liian pieni otanta.

Kun ei kateudessa ole mitään järkeä, jokainen pelaa omilla korteillaan parasta kättä mitä niillä aikaan saa.

Täysin hukkaan heitettyä hyvää energiaa vertailla muihin. Jos osaat +/- voit, panosta se voima itseesi ja omaan hyvinvointiisi, älä toisten vilkuiluun. Elämänlaatukin paranee sen myötä.

Vierailija
44/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Laihdutin 17 kg ja aion laihduttaa vielä 10 kg, paino tuli lääkkeistä

-Kävelyä 1-2 h/päivä ja kotona lihaskuntotreeni

-Korjautin jaloissa näkyvät verisuonet ja hämähäkkisuonet, yht. 16 hoitokertaa

-Kulmissa microblading, omat kulmakarvat olemattomat

-Ripsien kestoväri

-Kampaajalla pitkien hiusten tasoitus kerran vuodessa

-Käytössä kollageeni, hyvät voiteet ja seerumit, ulkona aina kasvoilla aurinkosuoja ja vältän aurinkoa

-Hampaat valkaistu kerran, ajattelin mennä uudestaan

-Kaikki karvat pois (paitsi silmäripset ja kulmakarvat :) )

-Kotona manikyyri ja pedikyyri, jos on tarvetta niin ammattilaisella mutta kotona niin hyvät välineet ja taito tehdä että harvemmin käyn

-Suihkussa käynti, tarvittaessa karvojen poisto, hiusten harjaus ja 2 päivässä hampaiden harjaus mielestäni itsestäänselvää

<

Niin mitä pahaa on kunnollisessa suunnittelussa ja tavoitteissa?

Vierailija
45/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen hampaat 2 x päivässä, käyn suihkussa ja vaihdan puhtaat alusvaatteet sekä sukat päivittäin. Harjaan hiukset. Kukaan ei ole valittanut rumuudesta, joten näillä mennään.

Sama, paitsi etten juuri käytä alusvaatteita (paitsi alushametta ja aluspaitaa). En nykyään enää edes sheivaa kun iho ei kestä. Tukka on pitkä ja nutturalla, joskus leikkaan latvoja itse. Pukeudun hiukan edvardiaaniseen tyyliin joten kukaan ei kuitenkaan näe karvojani tai alusvaatteiden puutetta. 

Vierailija
46/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkautan hiukset noin kolme kertaa vuodessa kampaajalla

Pesen ja putsaan ihon puhdistusmaidolla joka ilta. Siihen päälle kasvovesi, seerumi, silmänympärysvoide ja kosteusvoide. Aamulla yleensä kasvovesi ja kosteusvoide.

Kuorinta ja naamio kasvoille kerran viikossa/parissa

Hiukset pesen joka toinen päivä. Hiuksiin jätän kosteuttavaa hoitoainetta. Käytän lamellivettä noin kerran kuukaudessa.

Sokeroin itse jalat, biksut, kainalot ja kasvot aina silloin tällöin, lähinnä kun alkaa omat karvat ärsyttämään :) Kulmat nypin joka viikko.

Juon vettä 1,5l päivässä, syön kasvispainoitteisesti. 

Teen lihaskuntoa kerran viikossa, venyttelen ja teen vatsa- ja selkälihaksia lähes joka ilta. Pyöräilen, lenkkeilen tai kävelen lähes joka päivä. Pilates kerran viikossa.

Kynsiin teen välillä itse geelilakkaukset. Muutoin öljyän kynsinauhoja ja tökin niitä puutikulla parin viikon välein

Hampaat pesen aamuin illoin. Iltaisin lankaan hammasvälit ja aamulla purskuttelen kookosöljyä suussa.

Kantapäitä raspailen noin parin viikon välein, joka ilta laitan rasvaa jalkoihin.

Haluiaisin valkaista hampaat sekä käydä hiomassa kasvojen ihoa laserilla, mulla on nuoruudesta vähän aknearpijälkiä.

Vierailija
47/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa huomaa että Suomessa monet naiset ajattelee näin:

-Pitäisi näyttää luonnollisesti hyvältä ja kauniilta, mutta sen eteen ei saisi tehdä mitään koska se on jotenkin paheksuttavaa, turhamaista tai herättää muissa kateutta.

-Ei myönnetä miten tärkeä asia ulkonäkö on itselle, pitää olla "kova jätkä joka tekee kovasti töitä ja meriitit ihan muussa kuin ulkonäössä" mutta silti haukutaan ja arvostellaan muiden ulkonäköä.

-Omasta mielestä vaatimattomampia haukutaan, joskus heistä pidetään koska eivät ole itselle "uhka" paremmalla ulkonäöllään. Kauniimpia taas kateellisena haukutaan, ja etenkin jos ulkonäön eteen on tehty enemmän kuin mitä itse tekee.

Vierailija
48/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ko. ikähaitaria vaan jo 47, mutta tässä minun:

Aina olen:

- käynyt 2kk:n välein kampaajalla ja värjännyt hiukset, ei mitään shokkivärjeja vaan ns, asiallinen väri. Nyt on ruskea, kun tulee jo harmaata

- suihkussa joka työaamu + viikonloppuisin sauna, voiteita kasvoihin aamuin illoin, puhdistusta

- työpäivänä meikkivoide, ripsari, huulipuna

- kynsilakka aina varpaissa, ajoittain myös sormissa

- kävelyä, max. 3km/kerta ehkä 3 tai 4 krt/vko

- kulmien nyppiminen suhteellisen luonnolliseen muotoon eli hiukan vaan sivuista

Laihdutin 40kg parin vuoden aikana ja aloin panostamaan enemmän, en ole eronnut.... :D

- kävelylenkki joka päivä vähintään 3km ja 2-3 krt/vko pitkä lenkki 6-10km, vihaan liikuntaa edelleen, mutta kävely menee, kun äänikirja pyörii korvissa ja kävely riittää kropan pitämiseksi kuosissa sen verran kuin tarvis, ei tästä ihan priimaa enää tule kuitenkaan

- retinolia kasvoihin, aurinkosuojat kunnossa 

- kestopigmentointi eyelinerinä, kulmat mulla onkin luonnostaan hyvänväriset

- laseroin couperosaa

- paljon kirkkaita uusia vaatteita, olen aina kulkenut mustissa, harmaissa yms. Ettei kukaan huomaa minua. Nuorena sitä muuten vaan oli sellainen ja kilojen myötä yritti peittää. Nyt on kirkasta. Esim. pinkit pillifarkut ja vaaleansininen paitapusero. Olkoon vaikka kuinka räikeää. En halua enää olla tapettia. Joku voi ihmetellä, miksi keski-ikäinen nainen käyttää pastelleja ja pinkkiä paljon. Ihmetelköön. Rakastan niitä värejä. Olen aina rakastanut ja nyt kehtaan pukeutua niihin.

Vierailija
49/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Kampaajalla käyn pari kertaa vuodessa leikkaamassa pitkien hiuksien latvoja ja värjäämässä tukan.

liikun päivittäin. Näin kesäisin en viitsi kuntosalilla hikoilla niin kävelen yli 20t askelta päivässä.

käyn säännösesti säärten sokeroinnissa.

En syö punaista lihaa.

ehkä kala -kasvis ruokavalio kuvaa ruokavaliota parhaiten pyrin syömään 80/20 dietin mukaan.

Miespuolisen kaverin tyttöystävä oli oikeasti ihan samanlainen hahmo kuin tämän palstan Katherine Rosemary. Sellainen "hienompi" nainen. Se oli kyllä omituinen. 

Itse en tajua mitä "hienompaa" tai ihmeellistä tuossa hänen listassaan on. No okei tuo yli 20t askelta päivässä on harvinaisempaa, mutta liikkuminen ja 80/20 syöminen sekä säärikarvojen poistaminen ja joskus harvoin kampaajalla käyminen on aika tavallista eikä mitenkään "hienoa".

Vierailija
50/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla suihkuun, harjaan hampaat, sitten pukeudun sään ja tilanteen mukaan, yleensä rennon letkeästi. Harjaan hiukset ja teen milloin minkäkinlaisen " töllerön" näin kesäaikaan, hiukset kun yltää takalistoon niin kuumilla säillä en selän päällä halua "turkkia" pitää ja niskakin pysyy kuivana eikä hikoile hiusten alla. Juhlamenot tietty sitten pukeudutaan sen mukaan mitä tarve. En ole koskaan käyttänyt meikkejä, enkä käytä. Olen luomu, oma itseni, sellainen joksi luoja loi ja onneni on, etten tarvitse luonnollisuutta piilottaa meikkien avulla ja kulkea ihmisten ilmoilla kun Tikkurilan värimainos. 

Vierailija
51/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä ja muut ketjun kommentit kuin suoraan redditin Vindicta-subredditistä jossa listamaisesti juuri tavoitteet esitellään tyyliin laihdun 30 kg, teetän silikonit ja syön ainakin 100 g kasviksia päivässä"

No siihen verrattuna täällä on melko terveellinen meno. Noissa yhteisöissä oma naama on auttamattomasti pilalla jos nenän ja huulien välillä on 1mm enemmän tilaa kuin leikellyillä geenikauniilla julkkiksilla. Sitä sitten "korjaillaan" kaikilla mahdollisilla leikkauksilla ja pistoksilla.

Vierailija
52/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 44v.

Kuntoilen kerran päivässä (vaihtelevasti lihastreeniä ja aerobista)

Ostan uusia vaatteita sitä myöten kun vanhat hajoaa korjauskelvottomaksi. Korjaan vanhoja.

En syö niin paljon kuin haluaisin. Olen lihava, mutta olisin todella lihava jos en söisi terveellisesti.

Värjään tukkani (itse) aina kun oma maantienharmaa juurikasvu puskee esiin.

Suojaan ihoa auringolta.

Siistin kynnet kerran viikossa. Lyhennys, vanhat lakat pois, uudet tilalle.

Vierailija
53/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Muuta, ap?

Vierailija
54/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako, ap, nyt toimenpiteitä, jotka huonontaa vai parantaa ulkonäköä? Alotuksen listassa esim. ripsien laitto, jos se tarkottaa ripsienpidennyksiä, 99,999 % tapauksista huonontaa ulkonäköä. Ripsien kestotaivutus taas parantaa.

Suurin osa kaikesta trendin mukasesta, mitä jotkut tekevät muka parantaakseen ulkonäköä, näyttää ihan hirveeltä. Miettikää niitä kulmia, joita jotkut teki 2016 ja niitä vissiin tosissaan ihaltiin. Tai curly girl -metodilla tehty limanen hiuspöheikkö. BBL, huulten täyttäminen paviaanin percn näköseks jne

Vierailija
55/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
56/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kampaamossa, lyhennän itse. Laitan ripset päivittäin ja tietenkin myös meikkaan. Minulla on tekotissit ja olen kokeillut huulitäytettä, vartaloltani olen sopusuhtainen ja minulla on näyttävät pitkät jalat. Miehet tykkää ja jotkut naiset on kateellisia.

T: transnainen.

Opiksi sinulle - jos haluat mennä läpi naisena - että naiset eivät ole kateellisia toistensa ulkonäöstä. Ainakaan Suomessa, jossa naisen elämä rakentuu aivan eri asioiden kuin ulkonäön varaan.

Kyllä on. Siis osa naisista. Naisiahan on erilaisia ja toiset on todellakin sellaisia, että vaikka elämässä olisi paljon muutakin kuin ulkonäkö, niin silti se ulkonäkö näyttelee isoa osaa ja sen perusteella saatetaan kadehtia ja ilkeilläkin joskus muille. 

Se kateus on kuule alakoululaisten juttuja. Kukaan aikuinen ei enää edes muista tuota typerää tunnetta.

Vierailija
57/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkottaako, ap, nyt toimenpiteitä, jotka huonontaa vai parantaa ulkonäköä? Alotuksen listassa esim. ripsien laitto, jos se tarkottaa ripsienpidennyksiä, 99,999 % tapauksista huonontaa ulkonäköä. Ripsien kestotaivutus taas parantaa.

Suurin osa kaikesta trendin mukasesta, mitä jotkut tekevät muka parantaakseen ulkonäköä, näyttää ihan hirveeltä. Miettikää niitä kulmia, joita jotkut teki 2016 ja niitä vissiin tosissaan ihaltiin. Tai curly girl -metodilla tehty limanen hiuspöheikkö. BBL, huulten täyttäminen paviaanin percn näköseks jne

Nämähän on makukysymyksiä joista on sinänsä turha kiistellä. Näin eilen sellaisen naisen, joka oli varmasti omaan makuunsa hienoksi laitettu, kun oli kaiken sen laittamisen tehnyt. Minun silmääni hän taas oli pilannut itsensä ja kerrassaan hirveän näköinen, kun oli aivan epäluonnollisen värinen värjätty tukka, latvat kiharrettu, paksut tekokulmakarvat, huulitäytteet jotka meikattu vielä yli huulten, paksut tönköt ripset ja isot rumat tatuoinnit käsissä. 

Näytti siltä, että olisi ollut luonnostaan varmaan sievä nainen, mutta pilannut itsensä täysin. Hänen itsensä ja hänen viiteryhmänsä sisällä hän taas on varmasti oikein hienon näköinen nainen. 

Vierailija
58/58 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy kampaamossa, lyhennän itse. Laitan ripset päivittäin ja tietenkin myös meikkaan. Minulla on tekotissit ja olen kokeillut huulitäytettä, vartaloltani olen sopusuhtainen ja minulla on näyttävät pitkät jalat. Miehet tykkää ja jotkut naiset on kateellisia.

T: transnainen.

Opiksi sinulle - jos haluat mennä läpi naisena - että naiset eivät ole kateellisia toistensa ulkonäöstä. Ainakaan Suomessa, jossa naisen elämä rakentuu aivan eri asioiden kuin ulkonäön varaan.

Kyllä on. Siis osa naisista. Naisiahan on erilaisia ja toiset on todellakin sellaisia, että vaikka elämässä olisi paljon muutakin kuin ulkonäkö, niin silti se ulkonäkö näyttelee isoa osaa ja sen perusteella saatetaan kadehtia ja ilkeilläkin joskus muille. 

Se kateus on kuule alakoululaisten juttuja. Kukaan aikuinen ei enää edes muista tuota typerää tunnetta.

Taidat kieltää itsestäsi tuon tunteen kokonaan ja säikyt sitä, kun kiistät noin vahvasti sen aivan kaikilta aikuisilta :D

No, fakta sulle: kateus on normaali ja yleisinhimillinen tunne myös aikuisille, moniin asioihin liittyen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä