Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valikoivasti tervehtivät kassat

Vierailija
22.07.2025 |

Jotkut kassat moikkaavat jokaista asiakasta, mikä on luonnollisestikin ok. Sitten löytyy heitä valikoivasti tervehtiviä, eli edellistä asiakasta saatetaan moikata ja toivottaa jopa hyvää päivän jatkoa, mutta seuraavalle asiakkaalle tokaistaan ainoastaan vaikkapa 5,99:- Mun mielestä tämä on jokseenkin tökeröä käytöstä. Joko jokaista asiakasta pitäisi moikata tai olla sitten kokonaan hiljaa.

N27

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ikävä tunne saada konkreettisesti vasten kasvoja se fakta, ettet olekaan niin merkityksellinen ihminen kuin luulet, vaan olet kassalle vain yksi liukuhihnatuote muiden joukossa. 

Omassa työssäni joudun olemaan tarkoin kartalla ihmisten tunnetiloista ja mielenliikkeistä, joten kaiketi siksi olen kiinnittänyt huomiota esiintuomaani ilmiöön. 

Ap

Voisitko olla  vielä vähän enemmän paskantärkeä? Ei tulkkaaminen nyt oo mikään kovin ihmeellinen duuni.

Vierailija
102/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskimpia ovat ne myyjät jotka tervehtivät iloisesti miestäni ja hymyilevät mutta minua eivät😁 Eivät katso edes päin, saati vastaa kun sanon itse hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien asiakaspalvelu on ollut lirkuttelua ja palvontaa? :D

Siitä lähtein kun asiakkaista tuli minäminä-maailmassa eläviä lumihiutaleita, joiden mielestä aspa=yksityinen palvontasessio. 

Sorry ei mene läpi henkinen velttoutesi.

Vierailija
104/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan mennä työterveyteen, jos ei suuta jaksa avata. Tai vaatia toisenlaisia työtehtäviä. Jännä että osa kassoista jaksaa hymyillä myös ikäville asiakkaille ja TERVEHTIÄ siitä huolimatta.

Niin, onhan se ihan vtun jännää, että ihmiset ovat erilaisia. Kellarissa kasvanneelle voit tällainenkin asia tulla yllätyksenä. Ja mitä työterveyteen tulee: Se, että sano sinulle "hei" ei ole mikään syy mennä lääkäriin. Se sijaan se on, jos teet noin mitättömästä asiasta elämää suuremman ongelman. En edelleenkään ole töissä palvomassa asiakkaita ja toimimassa paskakaivona, jolla ei ole mitään tunteita. Olen rahastamassa ostokset. Jos se ei kelpaa, vaihda kauppaa. 

Vierailija
105/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien asiakaspalvelu on ollut lirkuttelua ja palvontaa? :D

Siitä lähtein kun asiakkaista tuli minäminä-maailmassa eläviä lumihiutaleita, joiden mielestä aspa=yksityinen palvontasessio. 

Sorry ei mene läpi henkinen velttoutesi.

Sorry, mutta kukaan ei ole yrittänyt saada mitään läpi. 

Vierailija
106/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tossun alla niin tykkää että joidenkin on pakko makeilla työpaikkansa pitääkseen?

Vierailija
107/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen jeesustelija voi mennä itse kokeilemaan millaista se  liukuhihnahomma kassalla on. Tulee vähän realismia näihin saarnoihin. 

Vierailija
108/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan mennä työterveyteen, jos ei suuta jaksa avata. Tai vaatia toisenlaisia työtehtäviä. Jännä että osa kassoista jaksaa hymyillä myös ikäville asiakkaille ja TERVEHTIÄ siitä huolimatta.

Niin, onhan se ihan vtun jännää, että ihmiset ovat erilaisia. Kellarissa kasvanneelle voit tällainenkin asia tulla yllätyksenä. Ja mitä työterveyteen tulee: Se, että sano sinulle "hei" ei ole mikään syy mennä lääkäriin. Se sijaan se on, jos teet noin mitättömästä asiasta elämää suuremman ongelman. En edelleenkään ole töissä palvomassa asiakkaita ja toimimassa paskakaivona, jolla ei ole mitään tunteita. Olen rahastamassa ostokset. Jos se ei kelpaa, vaihda kauppaa. 

Siis selittäisitkö minulle maalaisjuntille, että millä tapaa se moi/päivää/hei on asiakkaan palvontaa ja perseen nuolentaa ja paskakaivona olemista? Kun minä en nyt ymmärrä.

Vierailija
109/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, riippuu tilanteesta sama kassa on minua moikannut, jopa jutellut ja toivottavut hyvää viikonloppua toisessa tilanteessa.. toisessa vain moikannut.. on varmaan ihan ymmärrettävää, että jos on kassalla jo seuraavan tulossa ja jonoa, siinä ehtii vain sanomaa moi ja hinnan.. 

en ymmärrä mitä lumihiutaleita kaikki luulee olevansa, jos kassa toimii eri tavoin outoa on asioida yhdessä liikkeessä, jossa kassattaa on naamamuteulla vetää ostokset läpi ja sanoo hinnan.. ei välttämättä edes katso asiakasta ja seuraavan asiakkaat on tulossa jo omien ostosten päälle

Vierailija
110/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä on töykeintä sellainen kun kassahenkilöt juttelee keskenään, tulee sellainen fiilis että anteeks kun häiritsen teidän sosiaalista hetkeä.

Vierailija
111/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ostettu rakkaus vain masentaa" oli eräässä laulussa.

Niin entä sitten viran puolesta pakotettu ystävällisyys?

Vierailija
112/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäisitkö minulle maalaisjuntille, että millä tapaa se moi/päivää/hei on asiakkaan palvontaa ja perseen nuolentaa ja paskakaivona olemista? Kun minä en nyt ymmärrä.

Olen selittänyt jo moneen kertaan. Jos tajua, en voi auttaa. Voit toki itse mennä kokeilemaan, pysyykö hymy yllä jaksatko olla anna aurinkoinen jokaiselle narkille, sekopäälle, ahdistelijalle, räyhä-riitalle jne. jne. Onnea vaan yritykseen. Veikkaan, ettet kestä päivääkään. 

Vierailija
113/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäisitkö minulle maalaisjuntille, että millä tapaa se moi/päivää/hei on asiakkaan palvontaa ja perseen nuolentaa ja

Olen selittänyt jo moneen kertaan. Jos tajua, en voi auttaa. Voit toki itse mennä kokeilemaan, pysyykö hymy yllä jaksatko olla anna aurinkoinen jokaiselle narkille, sekopäälle, ahdistelijalle, räyhä-riitalle jne. jne. Onnea vaan yritykseen. Veikkaan, ettet kestä päivääkään. 

Noh, olen kestänyt jo vuosia. Siksipä kysyn, kun en ymmärrä näkökantaasi, millä tapaa se tervehtiminen on perseennuolentaa ja palvontaa.

Vierailija
114/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että Valikoivasti tervehtivät kissat. Ja naurahdin 😆

Vierailija
115/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan tahallaan kiusataan asiakkaita ja jätetään tarkoituksella tervehtimättä. Senhän näkee jo naamasta ketkä ovat näitä mielensäpahoittajia, joten helppo olla silloin tervehtimättä. Kiusa se on pienikin kiusa ja kassatyö on sen verran tylsää, että jotain pitää viihdykkeeksi keksiä. 

Vierailija
116/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassat 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 oletko idiootti?

Vierailija
117/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin ajatelleeksi asiaa, kun lähikaupan kassa tervehti edellistä asiakasta ja toivotti hänelle oikein hyvää päivän jatkoa. Tervehdin sen jälkeen kassaa sanomalla "Hei!" ja vaikka hän katsoi mua samalla silmiin, hän ei vastannut mitään tervehdykseeni. Ajattelin mielessäni, että onpa huonoa käytöstä.

Ap

Toisilta myös kysytään kaikenmaailman bonuskortteja.

Ähäskuttina sitten otan lompakosta.

Ja kassoille ja myyjille olen pelkkää ilmaa, niin kauppaan tullessa ja kassalta lähtiessä.

Välillä sanon kassalle pakatessani, että voisiko hetken odottaa että saan tavarani pakattua.

Mikä siinä on ettei hetkeksi voi odottaa eikä survoa asiakkaan ostoksia sillä "väliseinällä".

Olen alkanut käymään lähi k-kaupassa ja siellä on kiireetöntä vanhanajan palvelua.👍

Vierailija
118/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis selittäisitkö minulle maalaisjuntille, että millä tapaa se moi/päivää

Astu edes kerran elämässäsi pois sieltä oman erinomaisuutesi palvonnasta. Se auttaa näkemään asioita myös muita kuin omasta näkökulmasta. 

Vierailija
119/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa-kouluttajana sanoisin, että huonosti perehdytetty, jos ei asiallisesti tervehdi jokaista.

Vierailija
120/142 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvanneelle😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 mitä vttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän