Pariskunta paneskeli keskella katua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e4bbb7d-1e31-494b-b3a7-507286eca43d
Joku taas kuvasi kun toiset panee.
Kommentit (270)
Narkomaaneja tai älyllisesti vammaisia.
Mitä se muille kuuluu, mitä muut tekee. Ihan vapaasti tahdosta molemmat touhussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se helle teettää, hyväkuntoset panee helteelläkin.
Julkisella paikalla ei saa panna.
Itseasiassa saa, jos kukaan ei pahastu siitä. Saan myös seistä alasti keskellä kaupunkia, jos kukaan ei pahastu siitä. Näin se laki menee.
Et saa.
Vierailija kirjoitti:
Silminnäkijä pahastui ankarasti, mutta päätti silti jäädä kuvaamaan. Vielä nolompaa kuin tuo itse tapahtuma.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin! 😡 Mutta jäänpä tähän silti katselemaan ja kuvaamaan aktia. 👉🏻👌🏻😳
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy lisää miksi ei enää huvita mennä Helsingin keskustaan.
Oulunkylä ei ole keskustassa.
Niin. Ja joku taas teki aiheesta aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nainen voi vajota noin alas... näytti olevan humalassa tai aineissa.
Eikö mies sitten vajonnut alas? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä se muille kuuluu, mitä muut tekee. Ihan vapaasti tahdosta molemmat touhussa mukana.
Saa myös kuvata toisten seksin harrastamisen, esim. omaan käyttöön. Itse olen myös tehnyt näin, julkisella paikalla toki, missä saa vapaasti kuvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silminnäkijä pahastui ankarasti, mutta päätti silti jäädä kuvaamaan. Vielä nolompaa kuin tuo itse tapahtuma.
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin! 😡 Mutta jäänpä tähän silti katselemaan ja kuvaamaan aktia. 👉🏻👌🏻😳
Mistä tiedät, että videon kuvaaja pahoitti mielensä?
Vierailija kirjoitti:
Narkkeja luultavasti
Miksi käytät halventavia nimityksiä toisista ihmisistä?
Miksi IL kertoo asiasta, aivan kuin tapaus olisi hauska läppä? Tosiasiassa tämä on seksuaalista häirintää. Pitäiskö IL tehdä mukahauska artikkeli tyyliin "sadetakkimies harrasti soolorakastelua puistossa". On paljon niitä, jotka eivät halua tahattomasti nähdä yhdyntää. Sen vuoksi tämä täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mua myös ällöttää, oksettaa ja puistattaa tollainen pakkojulkinen esittelyseksi, jota voi joutua todistamaan vahingossa tahtomattaan. Hyi hlvetti 🤮🤮 Ja ei, en ole kateellinen, toi on vaan asia mitä ei mun mielestä tarvitse kenenkään joutua näkemään kesken päiväkävelyllä etc.
Miksi poliisit ei käsittele tapausta seksuaalisena häirintänä?
Maassa lojuvista tölkeistä päätellen sitä objektiivisesti parasta evoluutiollista materiaalia joka pääsee lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla kuvaaminen on sallittua, mutta paneskelu on kiellettyä jo ihan laissa
On kielletty laissa. Kyllä. Silti poliisit "ei epäile rikosta". Mitä helvettiä taas? Miksi poliisi ei hoida tehtäviään lain mukaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa myös kuvata toisten seksin harrastamisen, esim. omaan käyttöön. Itse olen myös tehnyt näin, julkisella paikalla toki, missä saa vapaasti kuvata
Oletko joku tirkistelijä jos muiden touhut innostaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi IL kertoo asiasta, aivan kuin tapaus olisi hauska läppä? Tosiasiassa tämä on seksuaalista häirintää. Pitäiskö IL tehdä mukahauska artikkeli tyyliin "sadetakkimies harrasti soolorakastelua puistossa". On paljon niitä, jotka eivät halua tahattomasti nähdä yhdyntää. Sen vuoksi tämä täyttää seksuaalisen häirinnän tunnusmerkit.
Totta. Ihmettelin minäkin miksi uutisoidaan kuin tämä olisi hauska vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkeja luultavasti
Miksi käytät halventavia nimityksiä toisista ihmisistä?
Narkki on lyhenne sanasta narkomaani. Ihan virallisesti hyväksytty sana.
Niin. Onko tämä sinulle ongelma, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku tirkistelijä jos muiden touhut innostaa?
Julkisella paikalla saa kuvata, vaikka seksiakteja. Miksi se on sinulle ongelma?
Nuohan oli säädyllisesti pukeutuneitakin. Ei silti suositeltavaa kellekään.