Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vanhemmat eivät halua tavata minua

Vierailija
22.07.2025 |

Heidän mukaansa mies erosi minun takiani, eivätkä suostu uskomaan että ero oli jo vireillä kun tutustuttiin. Miten heidät voisi saada ymmärtämään?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi sille mitään. Jos miehesikään ei saa vanhempiaan uskomaan asioita, he ovat jääräpäisiä tai shokissa tai vain rakastivat entistä miniäänsä kovasti. Aika voi parantaa, mutta ei aina sekään. Kaikkea hyvää Sinulle 🌺

Vierailija
2/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä haluaisit tavata heidät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan väkisin tee itseäsi tykö, se voi pahentaa tilannetta. Ehkä aikaa myöten suhtautuvat paremmin. Ero voi oikeasti olla liian tuore heille, kun kerrot olleen vireillä kun tutustuitte.

Vierailija
4/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen vanhempien pitäisi tavata sinut? Ainakin veljelläni naisia tulee ja menee, joku on joskus pari vuotta matkassa mukana, joku pari viikkoa. Ei ole mitään tarvetta näitä naisia tavata.

Vierailija
5/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten edistät asiaasi sillä, että et tee mitään. Älä edes ehdota tapaamista heidän kanssaan. Miehesikään ei ole hyvä sitä nyt ehdottaa. Parempi, kun hän itsekin ottaisi etäisyyttä vanhempiinsa nyt. Antaa pölyn laskeutua. Muutaman vuoden kuluttua saattavat ottaa yhteyttä "kuin mitään ei olisi tapahtunut".

Vierailija
6/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisia. Ei haittaa.

Vierailija
7/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vanhemmat taas ottivat minut avosylin vastaan, että vihdoinkin muutos poikansa elämään, ja koko elinikänsä olivat huippuystävällisiä.   Olkaa vain onnellisia, ehkä vanhemmat osaavat iloita poikansa onnesta jossain vaiheessa.

Vierailija
8/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän tarvitsee puolin ja toisin olla yhteydessä, sen parempi, huomannut tässä kun useampi pitkä suhde ehtinyt olla. Eri asia varmaan jos tulee lapsia, mutta miksi lapsettoman pariskunnan varsinkaan pitäis väkisin kaveerata toistensa vanhempiensa kanssa?

Vierailija
9/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on win-win-tilanne. Ei tarvitse viettää aikaa miehen sukulaisten kanssa, mutta ei tarvitse myöskään keksiä tekosyitä miksi ei halua tehdä niin.

Vierailija
10/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että ero oli vireillä?

Vierailija
11/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tarkoitetaan sitä, että avioeropaperit on jätetty käräjäoikeuteen. Tästä menee puoli vuotta, että ero voidaan saattaa voimaan, jos sitä edelleen silloin haetaan.

Avoliitosta tai muista parisuhteista erotessa tätä termiä ei käytetä. 

Eli ap on tavannut miehensä tänä puolen vuoden ns. harkinta-aikana. 

Vierailija
12/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kummalliselta. Ehkäpä mies on keksinyt tuon, kun ei halua teidän tapaavan. Kuulostaa nimittäin oudolta, että kieltäytyisivät ja kuulostaa vielä oudommalta, että mies kertoisi sinulle tuon. Paljon siistimpää olisi sanoa, että vielä ei ole aika tavata.

Miksi ihmeessä haluaisit tavata heidät? 

Vierailija
13/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on aika vähän ihmisiä jotka haluaisivat sinut tavata, joten ei kannata ihmetellä.

Vierailija
14/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kummalliselta. Ehkäpä mies on keksinyt tuon, kun ei halua teidän tapaavan. Kuulostaa nimittäin oudolta, että kieltäytyisivät ja kuulostaa vielä oudommalta, että mies kertoisi sinulle tuon. Paljon siistimpää olisi sanoa, että vielä ei ole aika tavata.

Miksi ihmeessä haluaisit tavata heidät? 

Ehkä kaikki ei muutenkaan ole niin kuin mies on kertonut. Ei kannata alkaa säätää näiden kanssa joilla erot yms on vielä vähän vaiheessa. 

Vierailija
15/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä blokkasin kaikki äidin ja tyttöystävieni yhteysyritykset. Toisin ex äiteeni ehti lähettää puolisilkisen yöpainan Ladylleni .......korjAAN MUIJALENI! 

Vierailija
16/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Miesystäväni elämä suorastaan pyörii lapsuudenperheensä ympärillä. Päivittäin yhteydessä, puheluita ja viestittelyä pitkin päivää sekä vanhempiensa että sisarustensa kanssa. Viikoittain tapaavatkin kun välimatkaa ei juuri ole. Monesti siinä menee kokonainen päivä tai kaksikin kun hän viettää heidän kanssa aikaansa. Minä olen pelkkä sivuhenkilö, jonka pitäisi kuitenkin lähteä aina mukaan, mutta mitään kivaa ei ole kiinnostunut minun kanssani kahdestaan tekemään, jos sänkypuuhia ei lasketa.

Vierailija
17/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anna Kournikova vieläkään tavannut Enrigue Iglesiasin vanhempia? Heillä on lapsiakin yhdessä ja ovat olleet yhdessä jos toistakymmentä vuotta. 

Vierailija
18/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi sille mitään. Anna olla. Ei sitä väkisin voi ketään yrittää tulla toimeen. On huomattu. Minäkin aikanaan yritin. Vaikka ei ollu mitään erikoista syytä miksei hän hyväksynyt minua. Olin kai varas ku veib nuoremman pojan häneltä silloin. No se sit lopulta johti eroon. Enkä ole olllu koko suvun kans missää tekemisissä sen jälkee.. 

Vierailija
19/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et menetä mitään. Me ollaan oltu yhdessä 11v ja tapasin hänen vanhempiaan 0 kertaa. Kuolivat tuossa molemmat reilu vuosi sitten

Vierailija
20/20 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Se voi tarkoittaa tilannetta, jossa pariskunnalla pitäisi olla rauha pohtia suhdettaan. Pariterapiaa, keskustelua. Ja jos he päättävät erota, on hyvä idea antaa pölyn laskeutua. Elää itsekseen, moni kun rientää suoraan äidin helmoista parisuhteisiin.

En keksi, miksi sinusta pitäisi olla intona. Eivät taida keksiä mieshoitosi vanhemmatkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme