Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskunta paneskeli keskella katua.

Vierailija
22.07.2025 |

Kommentit (270)

Vierailija
201/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin tyhmä että lähettelee tällaisia videoita iltalehteen? Siellä toimittajat sitten porukalla katsovat ja julkaisevatkin vielä. Jotain empatiaa voisi olla kuvaajalla ja yhtä tyhmää porukkaa on iltalehdessä.

Laitatko yhteystiedot, niin soitan aina jos lapset joutuvat todistamaan tällaista toimintaa. Saat sitten ihan itse selittää muksuille, että mitä siinä oikein tapahtui ja vastata kymmeneen muuhunkin kysymykseen. 

Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisilla paikoilla ei sovi harrastaa seksiä

Miten suojelet lapsia seksiltä kun jokainen tv-ohjelma, lehti ja internet ovat ihan täynnä

Saatavilla olevaa materiaalia voi rajoittaa itse, mutta kadulla panevia ei pysty itse mitenkään estämään. Sen takia se järki pitää löytyä niiden omasta päästä ja olla tekemättä julkisesti asioita, jotka jotkut ihmiset voivat kokea häiritseväksi. Tuskin sinäkään haluat, että joku tuntematon läpsii sinua ahterille, mutta eihän se liikuta minua millään tavalla. Silti pystyn ymmärtämään, että se häritisee sinua.

Vierailija
202/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin tyhmä että lähettelee tällaisia videoita iltalehteen? Siellä toimittajat sitten porukalla katsovat ja julkaisevatkin vielä. Jotain empatiaa voisi olla kuvaajalla ja yhtä tyhmää porukkaa on iltalehdessä.

Laitatko yhteystiedot, niin soitan aina jos lapset joutuvat todistamaan tällaista toimintaa. Saat sitten ihan itse selittää muksuille, että mitä siinä oikein tapahtui ja vastata kymmeneen muuhunkin kysymykseen. 

Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisilla paikoilla ei sovi harrastaa seksiä

Mutta julkisella paikalla saa kuvata, miksi se sinua häiritsee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossa asemallako tuo pyllistää?

Olisikohan taas peukkujuttuja??? Niitähän riittää, eivätkä yleensä usko mitään käskyjä.

Vierailija
204/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisill

Ei se minua häiritse, se aiheuttaa minussa vain myötähäpeää. 

Vierailija
205/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Axl Smith lomalla Suomessa kun heti saatiin videokin?

Vierailija
206/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sentään naivat..toiset taas kituvat puutteessa koko elämän..

Vierailija
207/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitehä tuo nainen suostunu tuohon

Ruskea naama ja alkaa panetus.

Vierailija
208/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toiset on seksihelteillä panees ja toiset ulisee mammapalstalla.

Kumpaan ryhmään kuulut? 

Sinäkö panet parkkipaikalla?

Vierailija
209/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät alle 30v lapsilta.

Vierailija
210/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok-haaste?  Pane julkisella paikalla.

Vierailija
211/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noiden vanhemmat luultavasti vielä elossa ja lukevat lehtiä. On varmasti ylpeä olo. 

Eihän siitä niitä edes tunnista :D

Ha, voi voi, kyllä monikin tietää keitä nuo oli 🙂 Suomi on pieni maa, saa taas huomata

Vierailija
212/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silminnäkijä pahastui ankarasti, mutta päätti silti jäädä kuvaamaan. Vielä nolompaa kuin tuo itse tapahtuma.

Tienasi 60 €.

Vierailija
213/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat? Eikö nainen voi olla halukas? Ehkä se oli nainen joka tuota halusi.

Vierailija
214/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea naama ja alkaa panetus.

Ehkä sinulla menee noin.

Vierailija
215/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku-piriCOCKtailit huitaistu 99,9% varmuudella. :D

Vierailija
216/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku av-mamma jäi kiinni julkisesta seksistä.

Onneksi olkoon.

M

Vierailija
217/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rasse tarkoittaa?

Vierailija
218/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nainen voi vajota noin alas... näytti olevan humalassa tai aineissa.

Vierailija
219/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suojelet lapsia seksiltä kun jokainen tv-ohjelma, lehti ja internet ovat ihan täynnä

Pupujen käytöstä naureskellaan. Samaa hommaa se on ihmisilläkin. 

Vierailija
220/270 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo 60€ tienattu. Itsekin olisin kuvannut ja lähettänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi