Pariskunta paneskeli keskella katua.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e4bbb7d-1e31-494b-b3a7-507286eca43d
Joku taas kuvasi kun toiset panee.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä että lähettelee tällaisia videoita iltalehteen? Siellä toimittajat sitten porukalla katsovat ja julkaisevatkin vielä. Jotain empatiaa voisi olla kuvaajalla ja yhtä tyhmää porukkaa on iltalehdessä.
Laitatko yhteystiedot, niin soitan aina jos lapset joutuvat todistamaan tällaista toimintaa. Saat sitten ihan itse selittää muksuille, että mitä siinä oikein tapahtui ja vastata kymmeneen muuhunkin kysymykseen.
Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisilla paikoilla ei sovi harrastaa seksiä
Mutta julkisella paikalla saa kuvata, miksi se sinua häiritsee?
Siis tuossa asemallako tuo pyllistää?
Olisikohan taas peukkujuttuja??? Niitähän riittää, eivätkä yleensä usko mitään käskyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä että lähettelee tällaisia videoita iltalehteen? Siellä toimittajat sitten porukalla katsovat ja julkaisevatkin vielä. Jotain empatiaa voisi olla kuvaajalla ja yhtä tyhmää porukkaa on iltalehdessä.
Laitatko yhteystiedot, niin soitan aina jos lapset joutuvat todistamaan tällaista toimintaa. Saat sitten ihan itse selittää muksuille, että mitä siinä oikein tapahtui ja vastata kymmeneen muuhunkin kysymykseen.
Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisill
Ei se minua häiritse, se aiheuttaa minussa vain myötähäpeää.
Oliko Axl Smith lomalla Suomessa kun heti saatiin videokin?
Toiset sentään naivat..toiset taas kituvat puutteessa koko elämän..
Vierailija kirjoitti:
Mitehä tuo nainen suostunu tuohon
Ruskea naama ja alkaa panetus.
Vierailija kirjoitti:
Niin, toiset on seksihelteillä panees ja toiset ulisee mammapalstalla.
Kumpaan ryhmään kuulut?
Sinäkö panet parkkipaikalla?
Tiktok-haaste? Pane julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden vanhemmat luultavasti vielä elossa ja lukevat lehtiä. On varmasti ylpeä olo.
Eihän siitä niitä edes tunnista :D
Ha, voi voi, kyllä monikin tietää keitä nuo oli 🙂 Suomi on pieni maa, saa taas huomata
Vierailija kirjoitti:
Silminnäkijä pahastui ankarasti, mutta päätti silti jäädä kuvaamaan. Vielä nolompaa kuin tuo itse tapahtuma.
Tienasi 60 €.
Vierailija kirjoitti:
Mitä meinaat? Eikö nainen voi olla halukas? Ehkä se oli nainen joka tuota halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea naama ja alkaa panetus.
Ehkä sinulla menee noin.
Peukku-piriCOCKtailit huitaistu 99,9% varmuudella. :D
Joku av-mamma jäi kiinni julkisesta seksistä.
Onneksi olkoon.
M
Kuinka nainen voi vajota noin alas... näytti olevan humalassa tai aineissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain järkeä pitäisi nyt löytyä, seksiasiat ovat yksityisasioita, ja silloin sen pitää tapahtua yksityisissä tiloissa. On ihan hyvä, että näitä tapauksia tuodaan julkisuuteen, niin toivottavasti joku ymmärtää, että julkisilla paikoilla ei sovi harrastaa seksiä
Miten suojelet lapsia seksiltä kun jokainen tv-ohjelma, lehti ja internet ovat ihan täynnä
Pupujen käytöstä naureskellaan. Samaa hommaa se on ihmisilläkin.
Helppo 60€ tienattu. Itsekin olisin kuvannut ja lähettänyt
Saatavilla olevaa materiaalia voi rajoittaa itse, mutta kadulla panevia ei pysty itse mitenkään estämään. Sen takia se järki pitää löytyä niiden omasta päästä ja olla tekemättä julkisesti asioita, jotka jotkut ihmiset voivat kokea häiritseväksi. Tuskin sinäkään haluat, että joku tuntematon läpsii sinua ahterille, mutta eihän se liikuta minua millään tavalla. Silti pystyn ymmärtämään, että se häritisee sinua.