Helle pilaa loman :(
Olen nyt kolmatta viikkoa lomalla ja koko he*vetin ajan on ollut hellettä. Mitään ei pysty, eikä jaksa ulkona tehdä, eikä huvita edes lähteä mihinkään, kun joka paikassa on kuuma ja aurinko paistaa taivaan täydeltä. Kotona onneksi ei ole kuuma ja täällä olenkin puuhannut kaappien siivouksia yms. Onneksi pääsee viikon päästä töihin.
Kommentit (107)
Että sellainen loma teillä päin. Ensi kerralla lomat marraskuulle?
Jotkut vielä lähti etelään ku kesäkuu ollu kylmää,et pitäs kuumaa saada. Kun mikään ei riitä. Mulle aina ollu aivan sama mikä keli on,loma on loma ja työpaikka pitäkööt tunkkinsa. Etelässäkin jotenkin pärjätään kun on kuuma. Miksei täällä? Vesipullo mukaan ja kuumuudesta huolimatta lähetään käppäilemään ja uimaan.
Minä nautin. Täällä vasta eka viikko. 4 jäljellä. 

Miksi hellevihaaja pitää lomansa kesällä? Puhumattakaan, että lähtee johonkin lämpimään?
No tyhmyyttään tietysti, eikä matalalla äo:lla edesvahingosta viisastu. Ei säälipisteitä tälläkään kertaa.
Olet joko todella huonokuntoinen tai et omista sopivia kesävaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei se noista välttämättä ole kiinni. On vaan ällöttävää kun on hikistä, tukalaa ja välillä nihkeetä. Ei kaikki tykkää kolmenkympin kuumuudesta. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se noista välttämättä ole kiinni. On vaan ällöttävää kun on hikistä, tukalaa ja välillä nihkeetä. Ei kaikki tykkää kolmenkympin kuumuudesta. Ohis.
Jos olet jo vuosia sitten ymmärtänyt ettet tykkää helteestä niin mikset ole säästänyt vaikka euroa kuukaudessa siihen ilmanviilentimeen!!!!?? Sinulla olisi se jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo vuosia sitten ymmärtänyt ettet tykkää helteestä niin mikset ole säästänyt vaikka euroa kuukaudessa siihen ilmanviilentimeen!!!!?? Sinulla olisi se jo!
Koska se on autistìvammainen valittaja.
Aivan paras loma- ja kesäsää. Ihanaa! Onneksi ikuinen talvi loppui hetkeksi.
Jos sataisi ja olisi kylmä: valitetaan
jos on aurinkoa ja lämpöä: valitetaan
summa summarum; AINA löytyy valittamisen aihetta. gooooood luck 😎
Harmittaa kun ulkona ei pysty olemaan. Sisällä vaan istua tuulettimen ääressä, tosi mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
KÄRSI LÄSKI TALVIHUORA!!!
Me normaalit ihniset nautitaan.
Normaalit?
Kukaan normaalijärkinen ei pidä tästä porottavasta kuumasta paskasta. Kerrostaloasunnoissa +30c sisällä ja ulkoa tulee lisää kuumaa ilmaa sisälle koko päivän. Mutta tännehän kokoontuvatkin aina helletrollit kun kuumuusaallot iskevät. Näille ei ole olemassa normaalilämpöä, kaiken pitää vähintään olla +28c ja nurmikon muuttua keltaiseksi että on "kunnon kesäilma"
Kumma etteivät nämä trollit ikinä painu etelän +40c maihin nauttimaan siitä "kunnon kesäilmasta"
Ok, koita kestää. Minä olen nauttinut kesästä ja lomasta ja teen paljon asioita ulkona joka päivä. En kaipaa töihin.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta läski, niin kehon lämmönsäätelyjärjestelmä alkaa toimimaan. Kai sitä on hiki pakkasellakin, jos kantaa kymmenien kilojen vararavintoa mukanaan.
Muuten kohta on lisäksi diabetes. Hiki on pieni harmi siihen verrattuna, että jatkuvasta, kivuliaasta pistämisestä huolimatta sokeudut ja jalasi joudutaan amputoimaan.
Mitä sun pitäs alkaa tehdä, että veri alkaisi kiertää päässäkin.
Nautin näistä lämpimistä, varsinkin kun ei enää tarvitse työpaikalla hikoilla.
Mielensäpahoittaja pettyy aina, takuuvarmasti.