No niin, sääennusteet päivittyneet ja nyt helle lisääntyykin seuraavaksi viikoksi..
Eilen oli ennusteissa että alkaneella viikolla lämpötilat hieman laskevat ja tulee pilvisiä päiviä. Nyt ennuste päivittynyt päinvastaiseen suuntaan.
Kommentit (25)
Ne voisivat lopettaa tuon ennustamisen , ei siitä näytä tulevan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ne voisivat lopettaa tuon ennustamisen , ei siitä näytä tulevan mitään.
Mä en kanssa ymmärrä miten nykyään sääennusteet menee enemmän pieleen kuin oikein?
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ja olen hyvin hyvin onneton.
Mä kans. Piti saada mustikoilla säästöjä talven varalle kun olen köyhä. Jo nyt siellä on paikoitellen niin kuivaa että ne nuutuu. Kaikki kypsyy nopeasti ja kerralla.
Kuinkahan monta vanhusta makaa raatona jo kodeissaan tämän paskamolohellehelvetin takia? eilenkin tapasin naisen, joka pysähtyi samaan aikaan kanssani, pidin varjossa pientä paussia ostosten kanssa. Olimme urheiluhallin kohdalla ja hän alkoi puhua laudoista, joita kastellaan? yritin saada katsekontaktia häneen. En nähnyt mitään kastelua mihin hän katseli. Muistutin juomisesta, vastasi ettei tänään ollut juonut tarpeeksi. Arvioin hänen jaksavan siitä kotiinsa. Mutta jäi mietityttämään kuntonsa. Muistakaa huolehtia kaikista kohtaamistanne ikään katsomatta, jos ei muuten niin puhuttamalla. Jos olisi jatkanut sekavia puheitaan, olisin soittanut 112.
Miksi pitää käyttää niin rumia sanoja?