Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei huoltomiehet voi iknä kertoa aikaa milloin tulevat?

Vierailija
21.07.2025 |

Edes noin aikaa. Sanoisi vaikka että ennen puolta päivää tai puolen päivän jälkeen tai jotain vaikka klo 11-14 välillä tms. Kiva kun ei uskalla vessaankaan mennä jos tuleekin just silloin eikä pääse avaamaan niin tulee avaimilla sisälle. Soittasivat vaikka 10min ennen että olen tulossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi monta kertaa nuorena opiskelijana niin, että olin vessassa, suihkussa tai sängyssä kun huoltomies soitti ovikelloa ja sekunnin päästä paukkasi sisään omalla avaimella. Ja ihmetteli vielä, että miksi sinä olet kotona keskellä päivää. Olin kuolla häpeästä.

Vierailija
22/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus postiluukusta kaksi viikkoa ennen:

6. -  26.6.  välillä tullaan milloin tahansa klo 8 - 17. Läsnäolo 5-15 mins.

No tulivat ja kävivät. Olin aamutakissa ilman vaatteita. Kömmin sänkyyn avattuani oven tukka pystyssä. Söpöjä poikia. Kiitin tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi monta kertaa nuorena opiskelijana niin, että olin vessassa, suihkussa tai sängyssä kun huoltomies soitti ovikelloa ja sekunnin päästä paukkasi sisään omalla avaimella. Ja ihmetteli vielä, että miksi sinä olet kotona keskellä päivää. Olin kuolla häpeästä.

Mäkin ihmettelen jos opiskelijana on joku keskellä päivää kotona. Eikö silloin pitäisi olla yliopistolla opiskelemassa? 

Vierailija
24/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa huoltomies kuin huoltomies on kyllä tullut alle vartissa. On kuulema tosi tuhmaa kun saa työn ohessa seksiä. N22

Vierailija
25/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa todella noilla huoltomiehillä avain sun kämppään?? Mitä hittoa?? Mulla Saksassa (neljäs asunto menossa nyt) ei kenelläkään muulla kuin mulla (ja nykyään miehelläni) ole avainta asuntoon.  Joten ne huoltomiehet joutuvat kyllä sanomaan, moneltako tulevat, ja silloin olen (tai mies on)  kotona ja avataan heille ovi. 

Ei minunkaan asuntoon huoltomiehet pääse omilla avaimillaan. Eikä ole koskaan päässeet.

Kyllä jos asuntoyhtiössä majailet niin holtomiehet pääsee yleisavaimella sisään. Paitsi jos olet jotain omia ketjulukkoja viritellyt sisäpuolelle.

Lukon vaihto ja  palauttaa vanhan paikoilleen kun on muutto pois. Aina voi ilmoittaaa huoltoon- kielto yleisavaimenkäytöstä ja riittävän aikaista tiedottamista 2vko aiemmin  jos ihmiset ovat matkoilla tms osaavat varmistaa  oman läsnäolonsa. Kukaan ei halua vieraita huoneistoonsa- Näitä tapauksia on joissa on narrmittu nastakengillä parkettia, pyykkikone saanut kolhun -ilmastointikotteron puhdistuksen yhteydessä  pudonnut p.koneen pä'lle jne. Väliovissa ollut syvät viillon jne. Pitää suoda  tarpeeksi ajoissa mahdolisuus olla läsnä ja siksikin jos vaihdat lukon,olet velvollinen suomaan  heille työnsäteon.

Vierailija
26/26 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset olisivat huoltomiehiä, niin ilmoittaisivat hyvissä ajoin. Monille miehille ei tule pieneen mieleenkään, että soittaisivat ennen tuloa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän