Kuinka pääsee entisestä seurustelukumppanista eroon?
Erostamme on yli vuosi ja en ole itse päässyt eteenpäin ollenkaan. Olen miestä pyytänyt lopettamaan jatkuvat yhteydenotot, monta kertaa olen estänyt kaikista kanavista ja hän aina jotenkin saa yhteyden. Mies on elänyt elämäänsä seurustellen muiden naisten kanssa ja kuulemma kehittänyt itseään. Hän sai päähänsä noin kuukausi sitten, että haluaa palata yhteen kanssani ja otti yhteyttä vanhempaani, että kun minuun ei saa yhteyttä niin välittääkö vanhempani 3 euron laskun jäätelötuutista. Poistin eston yhdestä sovelluksesta ja sanoin, että hän rikkoi sitä ainutta pyyntöä joka minulla oli: ei sekoiteta kummankaan perhettä mukaan. Siitä lähtien tauotta tullut viestiä ja olen pariin viestiin vastannut.
Eilen räjähdin hänelle oikein kunnolla viesteissä ja sanoin, että kun hän oppisi olemaan edes kerran elämässään rehellinen, kun hän edes kerran elämässään oppisi kunnioittamaan toisen rajoja ja toiveita ja arvostamaan toista ihmistä. Mies ilmeisesti sai jonkun paniikkikohtauksen, alkoi itkemään, ei pystynyt hengittämään ja kirjoitti kuinka olen katala ja kamala ihminen kun teen hänelle näin. Hän on todellakin muuttunut ja hän todellakin kaipaa ja haluaa minun kanssani olla ja minä kohtelen häntä näin.
Mulla on taas paha mieli kun aiheutin toiselle noin huonon olon ja käyttäydyin noin asiattomasti. Olin juuri ennen räjähtämistäni sanonut miehelle hyvässä mielessä, että en pidä enkä pitänyt, että kuinka kohtelin häntä ja en pidä itsestäni kun olen hänen kanssaan. Minusta tulee aivan kamala ja räjähtelen hänelle.
En enää tiedä, että miten saan tuon ihmisen pois mun elämästä. Jos joku on käynyt samankaltaista läpi niin arvostaisin kaikkia kommentteja ja kokemuksia. Haluan jatkaa omaa elämääni ja päästä erosta yli. En ole sitä päässyt tekemään kun on kropassa jatkusti olo, että jokin uhkaa ja olen tilivelvollinen. Lisäksi en halua yhtäkään ihmistä sotkea tähän tilanteeseen. Kaiken kukkuraksi pelkään itseäni nykyään kun pystyn olemaan noin julma toisille ihmisille. En luota itseeni enää ollenkaan.
Kommentit (14)
Aika selvä narsisti kyseessä. Tee rikosilmoitus häirinnästä!
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, että miten saan tuon ihmisen pois mun elämästä.
Estämällä sen uudestaan.
Miksi ihmeessä pidät sille kanavaa auki, luet ja vastaat sen viesteihin????
Hänhän nauttii, kun vastaat ja ärsyynnyt. Ilmoitat läheisillesi, että hänet pitää estää ja todella estät itsekin. Olet jo tehnyt vahinkoa itsellesi vastaamalla hänelle. On sinnikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, että miten saan tuon ihmisen pois mun elämästä.
Estämällä sen uudestaan.
Miksi ihmeessä pidät sille kanavaa auki, luet ja vastaat sen viesteihin????
Ihan itse kaivaa verta nenästään.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän nauttii, kun vastaat ja ärsyynnyt. Ilmoitat läheisillesi, että hänet pitää estää ja todella estät itsekin. Olet jo tehnyt vahinkoa itsellesi vastaamalla hänelle. On sinnikkäämpi.
Ehkä AP sittenkin tykkää tästä pelistä. Luonne ei anna myötä, että tekisi siitä lopun.
Poliisi on oikea osoite ja lähestymiskielto ensimmäisenä. Lisäksi sukulaisille välitön kehoitus estää mies ja olla vastaamatta tälle ja kerrot heille että haet lähestymiskieltoa.
Kirjoita suoraan, että et halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä ja että estät hänet. Kerro myös, että teet poliisille ilmoituksen ja haet lähestymiskieltoa, jos vielä yrittää. Ja sitten estät hänet ja jatkat elämääsi.
Joo, poliisille ilmoitus. Ja miehelle ilmoitus, että poliisille on tehty ilmoitus. Sen jälkeen kaikki kanavat poikki ja sukulaisille ilmoitus, että pankaa tekin kaikki kanavat poikki.
Lähipiirissä on ollut turhan monta stalkkaavaa ja itsesäälisen aggressiivisesti käyttäytyvää ex-miestä viime vuosien aikana.
Hei sä et ole tehnyt mitään kohtuutonta kun olet räjähtänyt. Taidat olla sellainen liian kiltti jota tuollainen vainoava persoonallisuushäiriöinen saa syyllisyydellä painostettua.
Itselle ei auttanut kuin erittäin tiukka itsekuri itselle, estot tietysti kaikkiin kanaviin, instagram yksityiseksi ja kaikkien seuraajien poisto, joista en ollut varma keitä ovat. Ja mihinkään yhteydenottoon ei saa reagoida vaikka mieli tekisi, ei edes sellaisiin jotka saa raivon partaalle. Mies jopa yritti voittaa "iskemällä" heikkoihin kohtiin eli toi noutoruokaa oven taakse ja kirjeen missä kertoo että kaipaa ja kuinka ihana olin jne jne, tuohon meinasin jo sortua koska tuo oli kauneinta mitä eteeni oli tehty, harmi vain että väärältä (narsisti)mieheltä.
Miehestä pääsin aluksi eroon siis niin että hänen nukkuessa irroitin hänen avainnipusta minun asunnon avaimen, sitten en vain enää avannut ovea.
Ei ole n. Parisuhdestalkkeri. Joku pakkomielle suhteessa olemisesta noilla on.
Sano vanhemmillesi etteivät ole missään yhteyksissä kyseiseen mt-tapaukseen. Lähetät tuolle miehelle välikäsien kautta (älä ole missään yhteyksissä) ilmoituksen että lopettaa tuollaisen tai viet asian poliisille.
Dokumentoi kaikki yhteydenotot.
Vaikka olisit toiminut suhteessa kuinka väärin tahansa tai vaikka hään olisi kuinka muuttunut tahansa, sinä päätä itse kenenkä kanssa seurustelet!
Siis mikä kolmen euron lasku jäätelötuutista?
Eli hän yli vuosi sitten osti sinulle omilla rahoillaan 3 euron jäätelötuutin ja nyt kerjäsi sitä rahaa takaisin käyttäen vanhempiasi välikätenä?
Tuossa on jo keksitty tikusta asiaa, että on muka syytä ottaa yhteyttä :D