Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisesti itseään etsivä ystävä. Olemme lähes viisikymppisiä ja alan väsyä

Vierailija
21.07.2025 |

Parikymppisenä on vielä normaalia sekoilla ja  etsiä itseään,mutta tässä  iässä pitäisi olla jo selvät kuviot.  Ystävälläni ei ole. Gootti,hippi, sporttimimmi,hetero,bi,lesbo. Ikinä ei tiedä missä asussa ja millaisen seksuaalisen identiteetin kanssa tulee ovesta. Yhtenä viikkona lesbo,seuraavana hetero. 

On tällä hetkellä työtön ja harjoittelee tatuoimista,onneksi vain itseensä. Sitä ennen oli kuntouttavassa työtoiminnassa "juomassa kahvia".

Käymään töissä ja arvostaisin sen jälkeen rauhaa,mutta tämä Peter Pan vetää minut draamoihinsa " Sossu ei antanut rahaa. Timo on ihana. Timo on pas"a. En enää ikinä  harrasta seksiä.  Taidan olla raskaana. Hävitin mun hupparin. Hävitin kännykän. Sain häädöt".

Ollaan tunnettu 30 vuotta ja koko ajan ollut samaa kohellusta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on luonne, ei kehitysvaihe. Luonne ei juuri muutu, enemmänkin vahvistuu vanhemmiten.

Vierailija
2/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suoraan, että olet huolissasi ja ettet sinä jaksa tuollaista.

Done.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pakko pitää yhteyttä jos ei ihmisestä tykkää?

Vierailija
4/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet "ystävä" ihmiselle, josta et pidä ja josta kirjoittelet pahaa netissä? Ei teidän tarvitse olla tekemisissä. Keski-ikäisenä tosiaan voisit sinäkin vähän aikuistua ja tehdä itsenäisiä ratkaisuja ihmissuhteissasi. 

Vierailija
5/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla epävakaa persoonallisuushäiriö. Itse en jaksanut enää vastaavanlaista ystävääni, jonka olin tuntenut lapsesta asti, mutta hänellä oli myös vakava päihdeongelma lisänä. 

Vierailija
6/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa raskas kaveri !

Vierailija
7/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet läheisriippuvainen. 

Vierailija
8/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää tuomita hänet. On hienoa, että ystävä määrää, että hänen pitää olla valitsemallaan tiellä loppuelämänsä ajan.

Vierailija
9/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ollut tekemisissä yli 5 min?

Vierailija
10/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä voi olla epävakaa persoonallisuushäiriö. Itse en jaksanut enää vastaavanlaista ystävääni, jonka olin tuntenut lapsesta asti, mutta hänellä oli myös vakava päihdeongelma lisänä. 

Tuttua... minulla on sukulaisnainen, josta olen sanonut, että hän kuolee homoseksuaalina trans-miehenä. 

Nyt taitaa olla sillä saralla rauhallisempi jakso menossa, mutta kaikenlaista levottomuutta on ollut. 

Vierailija
11/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että olet läheisriippuvainen. 

Maanantai, ja myrkylliset trollit liikkeellä. 

Vierailija
12/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ei todellakaan kuulosta normaalipersoonalliselta ihmiseltä. Tosin jos hänellä on kivaa ja viihtyy tuollaisena niin mitäs me muut ollaan määrittelemään minkälainen ihmisen pitää olla missäkin iässä. Ehkäpä on hyvä että on myös eri tavalla eläviä. Karista hänet kannoiltasi jotakin kohtuullisella tavalla jos sinua tuo noin kovin häiritsee.

Vierailija
13/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan hänellä olla taustalla jokin diagnosoimaton neurologinen häiriö, mikä aiheuttaa tuollaista ailahtelua ja "kaaosta" tai jos on diagnosoitu, niin sitten lääkitys ei ole kohdillaan? Ilmeisesti hän jotenkin innostuu herkästi / hurahtaa hetkessä johonkin tiettyyn asiaan ja seuraavalla viikolla taas johonkin toiseen asiaan. Mikään ei jaksa kiinnostaa "pitkään", kun eteen tulee jotain muuta.

Jotenkin vain viestistäsi tulee tunne, että häneltä puuttuu jonkinlainen kontrolli omaa tekemistä kohtaan.

Vierailija
14/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä ystävälläni on ADHD ja meininki oli juuri tuota mistä ap puhuu. Aluksi virheellisesti diagnosoitiin epävakaaksi juurikin tuon takia, että identiteetti ja miehet vaihtuivat lennosta. Tatuointitaiteilijan uran sijasta alkoi kynsitaiteilijaksi :D Ja se firma oli pystyssä kuukauden...

Lisänä vielä se, että oli aina muiden taskuilla kinuamassa rahaa. Joskus varasteli, minulta vei kalliita koruja ja siihen loppui ystävyys. Korvasi nuo korut mulle vuosia myöhemmin.

Vakuuttaa, että on stimulanttilääkityksen myötä eri ihminen ja sen kyllä huomaakin, että on rauhallisempi ja on sittemmin jopa opiskellut AMK-tutkinnon ja kykenee tavalliseen palkkatyöhön. Mutta en pysty luottamaan häneen tuon koruepisodin jälkeen. Olimme ystäviä alle 10 vuotta, joten miksi ihmeessä ap on jaksanut tätä 30 vuotta?!

Vierailija
15/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jaksanut tätä näin kauan koska osaa olla myös ihana ihminen ja alkuun tosiaan pistin nuoruuden piikkiin,onhan minullakin ollut kokeiluita naisten kanssa ja ties mitä hiusväriä.

Mutta kun hän  ei vieläkään tiedä mikä tahtoo olla "isona".

Ap

Vierailija
16/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että hoitamaton adhd. Just tuo holtiton rahankäyttö, vaihtuvat ihmisuhteet, uusista asioista innostuminen ja innostuksen välitön lopahtaminen, tavaroiden hukkaaminen jne, Sanotaan että adhd on voimavara mutta  lähinnä se tuhoaa elämän, etenkin ilman lääkitystä.

Vierailija
17/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä sama tuttava? Just nyt sillä  on penisbanaani tatuoitu olkapäähän kun sai vaan semmoisen idean ja  miesystävällään on tatuointikone.Kohta on taas ottamassa peitekuvaa kun ei se sittenkään ollut niin kiva.Jatkuvasti kännissä ja sitten hukkaa tavaroitaan.Alituiseen myös pummimassa kyytiä, rahaa, röökiä. Keski-ikäinen mutta erittäin epäkypsä ja raskas ihminen.

Vierailija
18/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku diagnoosi tuohon kyllä löytyisi. Raskas ympäristölleen, mutta jos itse tyytyväinen itseensä, anna olla. Ole vähemmän tekemisissä, ei tuo miksikään muutu.

Vierailija
19/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on ehkä turha alkaa arvailla edes mikä ap:n ystävällä on. Sen sijaan ap:n tulisi miettiä omia voimavarojaan. Jos tuntuu ettet jaksa, niin onko järkeä altistaa itseään niille tilanteille. Olisiko parempi vain todeta, että ette sovi toisillenne. kärsiikö ystäväsi itse noista elämänmuutoksistaan? Jos ei tunnu kärsivän, niin ehkä se on hänelle vain hyväksi, että kokeilee ja opettelee uusia juttuja. 

Vierailija
20/37 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että hoitamaton adhd. Just tuo holtiton rahankäyttö, vaihtuvat ihmisuhteet, uusista asioista innostuminen ja innostuksen välitön lopahtaminen, tavaroiden hukkaaminen jne, Sanotaan että adhd on voimavara mutta  lähinnä se tuhoaa elämän, etenkin ilman lääkitystä.

minä en ikinä ollut tuollainen "hoitamattoman" adhdni kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi