Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on kotona vähissä vaatteissa näkyvästi🙄

Vierailija
21.07.2025 |

Olen nyt pitkään jo katsellut, kun naapuri talon asukas, jolla on suoraan ikkunat minun ikkunoita vastapäätä, niin on kotonaan pelkissä pikineissä. Sädekaihtimet on kyllä tällä kiinni, mutta pitää ikkunaa auki niin suuresti, joten vilahtaa aina ikkunan ohi kulkiessa näkyvästi pikineissä. Minusta tuo ei ole soveliasta, kun lapsetkin voi nähdä ja myös miehet. En ole varma, minkä asunnon asukas tämä henkilö on, niin en voi suoraan mennä kertomaan asiasta. Ajattelin omalle taloyhtiölle kertoa ja jos he ottavat yhteyttä naapuri talon asukkaisiin, niin loppuu se vähissä vaatteissa kotona kulkeminen

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs tölläät sinne naapuriin. Eikö sulla ole muuta tekemistä kuin töllätä naapurias!

Hanki elämä!

Vierailija
62/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan se minä. Tarkastetaan: kun seuraavan kerran näet minut bikineissä tai alasti ikkunastasi, niin heiluta ensin oikealla ja sitten vasemalla kädellä. Minä teen samat heilutukset, kun huomaan heilutuksesi.. Näin tiedät, että viesti on mennyt perille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä pervostelua! Varmaan Hesoissa?

On helsingissä

t. Helsinki

Vierailija
64/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love to be naked at home. 

Vierailija
65/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen nyt pitkään jo katsellut, kun naapuri talon asukas, jolla on suoraan ikkunat minun ikkunoita vastapäätä, niin on kotonaan pelkissä pikineissä. Sädekaihtimet on kyllä tällä kiinni, mutta pitää ikkunaa auki niin suuresti, joten vilahtaa aina ikkunan ohi kulkiessa näkyvästi pikineissä. Minusta tuo ei ole soveliasta, kun lapsetkin voi nähdä ja myös miehet. En ole varma, minkä asunnon asukas tämä henkilö on, niin en voi suoraan mennä kertomaan asiasta. Ajattelin omalle taloyhtiölle kertoa ja jos he ottavat yhteyttä naapuri talon asukkaisiin, niin loppuu se vähissä vaatteissa kotona kulkeminen"

HAHAHAA!!!  KLASSIKKO KERROSTALOKYTTÄÄJÄ.

Vierailija
66/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kulkee kesällä bikineissä, omassa asunnossaan ja vieläpä kaihtimet kiinni ja sinä teet valituksen?? Minkä ihmeen takia? Ei tule menemään läpi. Itse olet tirkistelijä, jos et saa silmiäsi irti hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi