Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri on kotona vähissä vaatteissa näkyvästi🙄

Vierailija
21.07.2025 |

Olen nyt pitkään jo katsellut, kun naapuri talon asukas, jolla on suoraan ikkunat minun ikkunoita vastapäätä, niin on kotonaan pelkissä pikineissä. Sädekaihtimet on kyllä tällä kiinni, mutta pitää ikkunaa auki niin suuresti, joten vilahtaa aina ikkunan ohi kulkiessa näkyvästi pikineissä. Minusta tuo ei ole soveliasta, kun lapsetkin voi nähdä ja myös miehet. En ole varma, minkä asunnon asukas tämä henkilö on, niin en voi suoraan mennä kertomaan asiasta. Ajattelin omalle taloyhtiölle kertoa ja jos he ottavat yhteyttä naapuri talon asukkaisiin, niin loppuu se vähissä vaatteissa kotona kulkeminen

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateelinen kun on paremman näköinen kun sinä ja seksikkäämpi vartalo 

Vierailija
22/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastapäätäni rehua ja puita. Ihan

lähellä vain 1 omakotitalo laajalla pihalla..

Ei näköetäisyyttä kenenkään ikkunoihin.

Kämpällä kesällä t-paita ja pellavabökät.

Rantavaatteita tai kesäasuja en ottanut 

tänne mukaan ollenkaan, koska aie oli

tilapäinen asuminen.

Viikon aloittava, mitä ilmiselvin

Porvoon tuotos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan sun naapuri. Viihdyn parvekkeella bikineissä tai alusvaatteilla. Kämppä on niin kuuma, että saan muuten lämpöhalvauksen. 

Vierailija
24/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko iso muna tai tissit?

Joo on iso kananmuna.

Vierailija
25/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ihminen ei seiso verhottoman ikkunan edessä tai parvekkeella alasti runkkaamassa häiriköidäkseen, hän ei syyllisty mihinkään rikokseen.

Se että ihminen kulkee kotonaan vähissä vaatteissa tai alasti ja sinä kyyläät sisään jostain pienestä raosta niin se rikollinen saatat olla sinä.

Sillon soitan kyllä poliisille. Minusta tuollanen ei ole sopivaa käytöstä ja miettikää nyt oikeasti hyvät ihmiset, jos lapset näkevät. Ihanko oikeasti on ok, ettö lapset näkevät runkkausta?

Vierailija
26/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko iso muna tai tissit?

En vastaa sopimattomiin kysymyksiin

Johan teit sopimattoman aloituksen.

Vierailija
27/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikin kurjaa jos olisi näkymättömästi vähissä vaatteissa. Menisi sitten ihan hukkaan.

Vierailija
28/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ihminen ei seiso verhottoman ikkunan edessä tai parvekkeella alasti runkkaamassa häiriköidäkseen, hän ei syyllisty mihinkään rikokseen.

Se että ihminen kulkee kotonaan vähissä vaatteissa tai alasti ja sinä kyyläät sisään jostain pienestä raosta niin se rikollinen saatat olla sinä.

Sillon soitan kyllä poliisille. Minusta tuollanen ei ole sopivaa käytöstä ja miettikää nyt oikeasti hyvät ihmiset, jos lapset näkevät. Ihanko oikeasti on ok, ettö lapset näkevät runkkausta?

Lapsille kuuluu opettaa että muiden koteihin ei tirkistellä.

Vierailija
29/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja voi valita että opettaako sen itse vai opettaako sen naapurin setä muna kädessä.

Vierailija
30/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko pakko kyylätä. Lapset tuskin edes järkyttyy, niin paljon kuin sinä . 

Ja saa sitä ihminen omassa kodissaan kulkea vaikka alasti . Ja rannallakin saa olla bikinit, niin miksei omassa kodissa. Mitäpä jos lakkaisit trollaamasta näin typerillä aloituksilla . paitsi niin joo olet itse kymmenvuotias ja sinusta on hauskaa, kun luulet, että aiheuta pahennusta ja että joku oikeesti uskoo. 

Ymmärrän itsekin tuota tein netissä ku olin kymmenen vee. 

Lapset voivat ottaa mallia ja alkaa pukeutumaan sopimattomasti

Lapset viihtyvät alasti, kunnes kaltaisesi tuputtavat heille kehohäpeää.

Vierailija
31/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat lapset silti nähdä vahingossa

Vierailija
32/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa videokameralla ja sitten runkkaa. Nauti kesästä.

Vierailija
33/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvat, että ette työ mitään ymmärrä. Teidän mielestä on ok, jopa että lapset näkee runkkailua ja pitäshän teidän tietää, että lapsetkin voivat esim. Vain vilkasta, joilloinka näkevät sopimattomuuksia ja tämä on ilmeisesti teidän mielestä ok. Kyllä nyt ois lasun paikka ja monesta

Vierailija
34/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko pakko kyylätä. Lapset tuskin edes järkyttyy, niin paljon kuin sinä . 

Ja saa sitä ihminen omassa kodissaan kulkea vaikka alasti . Ja rannallakin saa olla bikinit, niin miksei omassa kodissa. Mitäpä jos lakkaisit trollaamasta näin typerillä aloituksilla . paitsi niin joo olet itse kymmenvuotias ja sinusta on hauskaa, kun luulet, että aiheuta pahennusta ja että joku oikeesti uskoo. 

Ymmärrän itsekin tuota tein netissä ku olin kymmenen vee. 

Lapset voivat ottaa mallia ja alkaa pukeutumaan sopimattomasti

Ja miehetkin oli mainittu... se vasta kamalaa oliskin jos miehet ottaisi mallia ja alkaisivat kuljeskella bikineissä. Iiik! Hätäpuhelun paikka!

Vierailija
35/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saa kävellä omassa asunnossaa vaikka alasti ihan vapaasti!

Jos kävelee, niin sillon kyllä soitan poliisille

Poliisia ei kiinnosta, millaisissa tamineissa tai alasti kotonaan oleilee. Itse saat poliisilta käskyn lopettaa häirikkösoitot.

Vierailija
36/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa videokameralla ja sitten runkkaa. Nauti kesästä.

Minä en semmosia touhuja tee

Vierailija
37/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että siinä maisemassasi on 98% muuta kuin naapurin ikkunaa. Koita siis keskittää katseesi jonnekin muualle. Tsemppiä!

Vierailija
38/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siirtänyt runkkutuolin ikkunansa ääreen.

Vierailija
39/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se saa kävellä omassa asunnossaa vaikka alasti ihan vapaasti!

Jos kävelee, niin sillon kyllä soitan poliisille

Poliisia ei kiinnosta, millaisissa tamineissa tai alasti kotonaan oleilee. Itse saat poliisilta käskyn lopettaa häirikkösoitot.

Ja naapurilta tulee syyte kunnianloukkauksesta jos levittelet hänestä juttuja.

Vierailija
40/66 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen naapuri. Siinähän näkevät, jos nyt tänne katsovat. En minä ala kotonani pukeutumaan sillä ajatuksella, että kunhan naapuri tykkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi