Naapuri on kotona vähissä vaatteissa näkyvästi🙄
Olen nyt pitkään jo katsellut, kun naapuri talon asukas, jolla on suoraan ikkunat minun ikkunoita vastapäätä, niin on kotonaan pelkissä pikineissä. Sädekaihtimet on kyllä tällä kiinni, mutta pitää ikkunaa auki niin suuresti, joten vilahtaa aina ikkunan ohi kulkiessa näkyvästi pikineissä. Minusta tuo ei ole soveliasta, kun lapsetkin voi nähdä ja myös miehet. En ole varma, minkä asunnon asukas tämä henkilö on, niin en voi suoraan mennä kertomaan asiasta. Ajattelin omalle taloyhtiölle kertoa ja jos he ottavat yhteyttä naapuri talon asukkaisiin, niin loppuu se vähissä vaatteissa kotona kulkeminen
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Pitihän se arvat, että ette työ mitään ymmärrä. Teidän mielestä on ok, jopa että lapset näkee runkkailua ja pitäshän teidän tietää, että lapsetkin voivat esim. Vain vilkasta, joilloinka näkevät sopimattomuuksia ja tämä on ilmeisesti teidän mielestä ok. Kyllä nyt ois lasun paikka ja monesta
Täh? Eikö tässä nyt vain puhuttu vähäpukeisuudesta? Muutenkin logiikka ontuu. Eiköhän se koti, jossa lapsia on, ole velvollinen miettimään, mitä lapset saavat katsoa. Ei se koti, jossa ei ole lapsia.
Kyllähän hän voi bikineissä olla kotonaan ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa videokameralla ja sitten runkkaa. Nauti kesästä.
Nyt on vuosi 2025, kellään ei enää ole videokameraa
Vierailija kirjoitti:
Ja hänellä kun on aivan täysi oikeus siihen. Kotonaan.
Sensijaan ap syyllistyy salakatseluun kun oikein vahtaamalla vahtaa kotirauhan suojaamaa paikkaa ja peräti tunnusti sen julkisesti. Nettivinkattu.
Pidän isosti ikkunaa auki - mutta täällä
on nainen aina täysissä pukeissa. Aina!
Ettei vaan savolaisia aikuiskiusaamis/
huijauspuijauksia joku taas levitä? 😏
Välillä kuulen, kuinka joku mies
yskii äänekkäästi tuuletusikkunani alla
aivan kuin toivoen minun rientävän
häntä siihen katsomaan. Ignoreeraan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan älypuhelimen. Niissä on kaikissa videokamera.Kaikilla älypuhelimen omistavilla on videokamera aina taskussa.
Miten ne lapset selviävät uimarannalla, jos ne traumatisoituu nähdessään naisen bikineissä? Et vissiin vain vie lapsiasi uimarannalle.
Oletko uskovainen, ahdasmielinen vai vaan trolli?
Ne, jotka tirkistelevät alastomia ihmisiä näiden kotonaan, niin eivät säälittävät raukat koskaan ole tainneet nähdä alastonta vartaloa tai saaneet. Onpa surullista
Hui kauheaa. Itse käymme vaimon kanssa kastelemassa parveke kukatkin pelkissä alusvaatteissa. Jos jotain häiritsee, niin katsokoot muualle ja jos on pakko tuijottaa, niin se on katsojan oma ongelma. Aivan sama minulle, kunhan ei tarvitse tukehtua vaatteet päällä tuolla kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko iso muna tai tissit?
Molemmat, myös perse on melko mittava.
Sellainen naapuri kyylä siellä sitten. Kuvaatko naapureita myös? Entä kirjaatko sellaiseen kyttääjän vihkoon kaikki kellon ajat ja tapahtumat?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on t-paita tai pitkähih.
puuvilla/pellavapaita A I N A päällä
kotonani, vaikka olen yksin ja miten
kova helle.
Onnea sinulle. Saatko nyt marttyyrinä sen kirkkaimman kruunun?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne lapset selviävät uimarannalla, jos ne traumatisoituu nähdessään naisen bikineissä? Et vissiin vain vie lapsiasi uimarannalle.
Oletko uskovainen, ahdasmielinen vai vaan trolli?
Veikkaan avohoitopotilasta.
Eri
Älä roiku ikkunassa, kyylä. Tsiigaile ovisilmästä rappusissa kulkevia, niillä on enempi vaatteita päällä. Tee samalla vaikka muistiinpanoja kuka tuli ja meni, kenen kanssa, mistä ja mihin aikaan. Voitte sitten vertailla havaintojanne B rapun Sirpan kanssa. Käytä kostutustippoja, jos simmut kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen hankkimaan älypuhelimen. Niissä on kaikissa videokamera.Kaikilla älypuhelimen omistavilla on videokamera aina taskussa.
Ap on sen verran pönttö että ei tätäkään tajua
Miksi bikinit? Minä kuljen alasti. Käyn joskus parvekkeellakin alasti. Luulen, että poliisi nauraa, jos tollasia soittelee, ja sen jälkeen moittii turhasta puhelusta.
(trollihan tuo aloitus oli, mutta silti)
Minulle tämä kysymys sopii