Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun Kiuruvedellä asuvat vanhemmat ja 3 sisarusta ei ole ikinä käynyt Helsingissä, tulevat pian ekaa kertaa ja pelkäävät

Vierailija
21.07.2025 |

Pelkäävät että joutuvat puhumaan ruotsia

Tai ryöstetyksi raitiovaunussa tai metrossa,  vaikka emme aio käyttää niitä

Ihminen oppii pelkäämään kun katsoo somea tai iltapäivälehtiä liikaa.

Mitä sinä pelkäät Helsingissä ja miksi?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään sitä liikennettä ja sitä etten osaa toimia oikein julkisissa. Siispä en matkusta julkisilla enkä myöskään aja siellä itse autoa. Hermostun jo kyydissä istumisesta, kun autoja ja ihmisiä on niin paljon.

Samat liikennesäännöt siellä on, pitää vaan  olla skarpimpana kuin Kiuruvedellä, koska  liikenne  100 kertaa  vilkkaampaa

No sehän siinä onkin kun autoja tulee joka puolelta ja vauhti on kovaa, ja kaistoilta ajaa ihmiset suoraan eteen. Ja jos ajat rauhallisemmin että hoksaat mistä pitää kääntyä, niin heti joku tööttäilee raivona.

Vierailija
82/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään sitä liikennettä ja sitä etten osaa toimia oikein julkisissa. Siispä en matkusta julkisilla enkä myöskään aja siellä itse autoa. Hermostun jo kyydissä istumisesta, kun autoja ja ihmisiä on niin paljon.

Helsinki on pikkukaupunki verrattuna maailman metropoleihin, myös niihin jotka eivät ole pääkaupunkeja.

Kommenttisi ei liity minun vastaukseeni millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n isä haluaa varmaan käydä Vaasankadulla päiväpriaatissa eli katsomassa strippareita. 

Siellä ei ole ollut niitä kymmeneen vuoteen

On ne yhä siellä. Nykyisellään Vaasis on strippipaikkojen ohella ihana kesäkatu. 

Vierailija
84/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jättää auton kotiin niin Helsinki on paljon miellyttävämpi!

Ja kun käy kerran täällä, niin sitten ei pelota enää.

Vierailija
85/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat liikennesäännöt siellä on, pitää vaan  olla skarpimpana kuin Kiuruvedellä, koska  liikenne  100 kertaa  vilkkaampaa

No sehän siinä onkin kun autoja tulee joka puolelta ja vauhti on kovaa, ja kaistoilta ajaa ihmiset suoraan eteen. Ja jos ajat rauhallisemmin että hoksaat mistä pitää kääntyä, niin heti joku tööttäilee raivona.

Anna tööttäillä. Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. Eikös niin sanota

Vierailija
86/86 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä, enkä pelkää mitään. Liikun missä ja milloin haluan.

M41

Sine opinu hyvä somi keeli 

Espoossa ja Vantaalla on nykyään enemmän muunkielisiä. Asiat muuttuu ja kaupungit on kylki kyljessä. Helsinki on eri yksikkö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän