Mun Kiuruvedellä asuvat vanhemmat ja 3 sisarusta ei ole ikinä käynyt Helsingissä, tulevat pian ekaa kertaa ja pelkäävät
Pelkäävät että joutuvat puhumaan ruotsia
Tai ryöstetyksi raitiovaunussa tai metrossa, vaikka emme aio käyttää niitä
Ihminen oppii pelkäämään kun katsoo somea tai iltapäivälehtiä liikaa.
Mitä sinä pelkäät Helsingissä ja miksi?
Kommentit (86)
Mua pelottaa, että kiuruvesipäät tukkii liukuportaat enkä pääse loikkimaan ohi omaan tahtiini.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että kiuruvesipäät tukkii liukuportaat enkä pääse loikkimaan ohi omaan tahtiini.
Voivat myös olla väkivaltaisia ja kantaa teräaseita!
Vierailija kirjoitti:
Kännisiä persuja, jotka ammuskelee kuset päässään ja paskat housuissaan.
Persut vastustavat rakastamaasi punavihermafiaa, jonka ainoana intohimona on tuhota Suomi haittamaahanmuutolla ja avata rajat Naziman johdatuskella. Niin kauan kuin vastustavat ja yrittävät suojella Suomea siltä, saavat ääneni, ihan sama vaikka olisi paskat housussa.
Helsingissä ahdistaa, kun kaikilla on jatkuvasti niin hirveä kiire. Myös kerjäläiset ja feissaakat ahdistaa, kun ei kehtaa kävellä ohi antamatta rahaa tai suostumatta heidän tarkoituksiin. Puoliso esim. viime kesänä suuttui, kun olin vaihtanut sähkösopparin kalliimpaan Helsingin reissulla. Myös puliukot ahdistaa, kun ne tulee aina juttelemaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä ahdistaa, kun kaikilla on jatkuvasti niin hirveä kiire. Myös kerjäläiset ja feissaakat ahdistaa, kun ei kehtaa kävellä ohi antamatta rahaa tai suostumatta heidän tarkoituksiin. Puoliso esim. viime kesänä suuttui, kun olin vaihtanut sähkösopparin kalliimpaan Helsingin reissulla. Myös puliukot ahdistaa, kun ne tulee aina juttelemaan jotain.
Mutta onneksi naapurin isäntä ei hyökkää murha-aiheissa päälle heinäseipään ja puukon kanssa kuten Kiuruvedellä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelet ohi niin kuin niitä ei olisikaan. Samaa ahdistelua on jopa Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelet ohi niin kuin niitä ei olisikaan. Samaa ahdistelua on jopa Jyväskylässä.
Savolaiset ahdistelee paremmin!
Eihän siellä mitään varsinaisesti pelättävää ole, mutta siihen sirkusfriikkeilijöiden katsomiseen pitkästyy pidemmän päälle. Max 2 päivää siellä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä mitään varsinaisesti pelättävää ole, mutta siihen sirkusfriikkeilijöiden katsomiseen pitkästyy pidemmän päälle. Max 2 päivää siellä voi olla.
Jep, sitten on syytä poistua Kiuruvedeltä ja sassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat myös olla väkivaltaisia ja kantaa teräaseita!
Ei kannata lähestyä silloin kun leikkaavat puukolla eväsleipää ja avaavat maitopulloa.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään eksyväni ja että saan päänsäryn kaikesta siitä metelistä.
Kun viimeksi kävin kauan sitten, niin todella ystävällisesti helsinkiläiset neuvoivat maalaista.
Vierailija kirjoitti:
En ole vuosiin nähnyt enää vanhan liiton puliukkoja. Kyllä ne ovat katukuvasta kadonneet. t: helsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
Asun Helsingissä, enkä pelkää mitään. Liikun missä ja milloin haluan.
M41
Sine opinu hyvä somi keeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään eksyväni ja että saan päänsäryn kaikesta siitä metelistä.
Kun viimeksi kävin kauan sitten, niin todella ystävällisesti helsinkiläiset neuvoivat maalaista.
Näin on aina tehty, tosin opastevideo pitäisi päivittää nykypäivään.
On syytäkin pelätä. helsinkiläiset ovat mykkiä ja kävelevät päältä, jos on tiellä. Jos Hesassa joku pyytää tupakkaan tulta, niin lyö heti turpaan. Silloin olet lätärin kanssa vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
On syytäkin pelätä. helsinkiläiset ovat mykkiä ja kävelevät päältä, jos on tiellä. Jos Hesassa joku pyytää tupakkaan tulta, niin lyö heti turpaan. Silloin olet lätärin kanssa vahvoilla.
Ei kannata jäädä keskelle katua availemaan maitopulloa ja syömään kinkkuvoileipää.
Kerran kauan aikaa sitten oltiin koulutuksessa Helsingissä, ja tilattiin siten taksi ja tilausjärjestelmä antoi numeron. Tietysti me tollot sitten odotettiin sen numeroista taksia, mutta se taksin numero olikin eri numero kuin tilausnumero. Onneksi siinä taksissa kyytiä odotteleva mies arveli, että nuo on varmaan hänen kyytiinsä tulossa. Kehui kyllä kuskattuaan meidät lentokentälle, että ikinä ei ole ollut yhtä hauskaa asiakkaiden kanssa, kuin meidän porukan kanssa oli.
Vierailija kirjoitti:
Mun serkut asuu Tuusulassa, ne innokkaasti kannattaa haittamaahanmuutttoa, koska se ei kosketa heitä. Yhden niistä piti tulla Helsinkiin johonkin illanistujaisiin mutta alkoi miettiä miten tulla kotiin yöllä kun Helsinki on pelottava. Jäi sitten kotiin kun pelkäsi ma muja.
Persut kirjoittaa huonoja satuja.
Suomen väkivaltaisin kylä aikoinaan.
Jännä tuo ruotsin puhumisen pelko. Miksi Helsingissä ruotsia pitäis puhua. Englantia saattaa tarvita, mutta ruotsia ei kyl.