Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia vaivaa ylimielisyys ja vääristynyt omanarvon tunne.
Naisia vaivaa se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis. Se 70 kilonen möhkäle luulee olevansa normaalipainoinen tai jopa hoikka ja se huono ihoinen ja rumalla keholla omattu nainen luulee olevansa miss universumi.
Se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis aiheuttaa sitä että jokainen nainen haluaa sen miesmallilentäjäkirurgin koska kauniille naiselle kuuluu tasokas mies.
Miksi tuo haittaa?
Tuon takia sukupuolet ei kohtaa ja syntyvyys laskee. Mitäpä jos naiset arvioisi oman kauneutensa kerrankin rehellisesti ja sen perusteella sitten yritätte saada miehiä? Se että 70 kilonen pullukka yrittää saada sen insinööri komistuksen on vaan niin vastenmielistä touhua n
Täällä 70 kg pullukka (175 cm) jolla on komea insinöörimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia vaivaa se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis. Se 70 kilonen möhkäle luulee olevansa normaalipainoinen tai jopa hoikka ja se huono ihoinen ja rumalla keholla omattu nainen luulee olevansa miss universumi.
Se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis aiheuttaa sitä että jokainen nainen haluaa sen miesmallilentäjäkirurgin koska kauniille naiselle kuuluu tasokas mies.
Miksi tuo haittaa?
Tuon takia sukupuolet ei kohtaa ja syntyvyys laskee. Mitäpä jos naiset arvioisi oman kauneutensa kerrankin rehellisesti ja sen perusteella sitten yritätte saada miehiä? Se että 70 kilonen pullukka yrittää saada sen insinööri komistuksen on vaan niin vastenmielistä touhua n
Osaa varmastikin sanoa ei.
Tuskin sinullekaan kelpaa mikä tahansa. Ennen vanhaan naisten oli pakko sietää kaltoinkohtelua, enää ei tarvitse.
Olen itsekin katsellut pariutumismenoa vuosikymmeniä ja ilokseni huomannut, että nuoret naiset ovat yhä fiksumpia eikä heille kelpaa kuin paras. Näin se pitää ollakin.
Puhut hypergamiasta, minä puhun kulttuurin muutoksesta. Enää ei riitä ihan ok mies joka möllöttää töiden jälkeen kotona. Halutaan tunne-elämältään tasapainoinen, välittävä, osallistuva mies.
Mitä olen pariutumista havainnoinut niin miesten rimanalitukset ovat olleet täydellinen välinpitämättömyys ihan kaikesta ja totaalinen itsekeskeisyys ihan kaikessa. Tätä eivät naiset enää halua, mieslapset eivät löydä enää hoitajia/palvelijoita. Mieheltäkin odotetaan osallistumista. Jos nainen maksaa puolet kaikesta, mies osallistuu kaikkeen meneillä olevaan sen puolikkaan verran.
Ja kyllä, tindermiesten kauhukavalkadia katselin kokonaiset kaksi päivää kunnes poistin sovelluksen. Yksin on parempi kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös vihapuhe ole Suomessa laitonta? Olen tässä ihmetellyt sitä, että kuinka pitkään nämä Antti Tattiotsat ja vastaavat rai ska rit saa jauhaa omaa propagandaansa? Jos jostain vähemmistöstä puhuttais yhtä alentavaan sävyyn kun tämä porukka puhuu naisista, niin kyllä häkki heiluis.
Puhuppa miehistä samoin, alkaa itku miesvihasta heti. Mutta naisia saa vihata, kun ne ei anna percwttä, vaikka luonto on niin määrännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo haittaa?
Ja mitä tuo haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavisnainen kelpaa tavismiehelle. 🤷
Jukolauta 70kg nähdään möhkäleenä :D
Mua kanssa huvittaa tää. :D Pistää miettimään, minkä kokoisia nää miehet ite on, jos kokee 70kg 'möhkäleenä'?! *tirsk
Naiset tekee täysi mututuntumaan perustuvia arvioita kumppaniehdokkaista tuntematta lainkaan heidän elämää.Yleensä päätös vielä perustuu johonkin ulkonäköhöttöön parrankasvuun tai pituuteen. Mitään itsereflektiotahan naisilla ei ole vaan ajatellaan vain kai tuo on minulle riittävän tasokas miettimättä onko itsellä mitään annettavaa miehelle tai onko minulla mitään vikoja. Absoluuttinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En Ainostaan luule vaan tiedän. Sinäkin olet juossut perässäni kieli roikkuen. Reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski ei ole mikään tavis. Läski on läski.
70-kiloinen nyrkkeilijämieskin on siis läski. Asia selvä.
Näistä teorioista on julkaistu juttu vuonna 2014 City-lehdessä. Valitettavasti juttua en onnistunut linkittämää, vaikka se on internetissä.
Parisuhteen markkina-arvoteoria oli otsikkona.
Tälläkin palstalla huomaa sen kuinka naiset halveksuu kilttejä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekee täysi mututuntumaan perustuvia arvioita kumppaniehdokkaista tuntematta lainkaan heidän elämää.Yleensä päätös vielä perustuu johonkin ulkonäköhöttöön parrankasvuun tai pituuteen. Mitään itsereflektiotahan naisilla ei ole vaan ajatellaan vain kai tuo on minulle riittävän tasokas miettimättä onko itsellä mitään annettavaa miehelle tai onko minulla mitään vikoja. Absoluuttinen totuus.
Höpsistä! Mun omani osoittaa päivittäin rakastavansa. Mäkin pyrin parhaani mukaan antamaan jotain takaisin. Kutsutaan parisuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa huvittaa tää. :D Pistää miettimään, minkä kokoisia nää miehet ite on, jos kokee 70kg 'möhkäleenä'?! *tirsk
Samoille "miehille" on tärkeää että naisellakin on isot rinnat ja näyttävä perä. 😂😂 oleellinen näistä "miehistä" kerrottu.
Ne on vaan tykkäyksiä. Kannattaa laskeutua alas sieltä pilvilinnoista ja alkaa tapailemaan oman tasoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnätte haluavanne ottaa naista väkisellä.
Tässä on nyt varmaan taas tää klassinen max 25 -buotias kyykkyposeeraava hottis instamallimissikaunotar ei halua tavistyössäkäyvää vanhempaa miestä.
Joutuu tyytymään tavisnaistallukkaan joka ei näytä livenä lainkaan photoshopatulta. Eikä omaa edes por no tähden elkeitä, vaan haluaa nautinnollista läheisyyttä eikä suostu pelkäksi runq alustaksi.
No voi yhyyyy.
Vierailija kirjoitti:
Eikös vihapuhe ole Suomessa laitonta? Olen tässä ihmetellyt sitä, että kuinka pitkään nämä Antti Tattiotsat ja vastaavat rai ska rit saa jauhaa omaa propagandaansa? Jos jostain vähemmistöstä puhuttais yhtä alentavaan sävyyn kun tämä porukka puhuu naisista, niin kyllä häkki heiluis.
Ikävä kyllä Suomi puolustaa vähemmistöjä ja naisia enimmäkseen juhlapuheissa. Ei saa oikeutta. Vihapuhujat pääsee kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden ihmisten kriteerit kumppanille niin kovin triggeröivät? Antaa jokaisen etsiä sellaista kumppania kuin haluaa, ei se asia kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Lol. Otappa nyt ne iltalääkkeet.
Mikä suakin estää tinderöimästä Bulgariassa?