Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaan tykkäyksiä. Kannattaa laskeutua alas sieltä pilvilinnoista ja alkaa tapailemaan oman tasoisia miehiä.
Käyn välillä katsomassa täällä jaettua virolaisen deittisivuston top mieskäyttäjiä. Enemmistö täysin tavallisen näköisiä miehiä. Just niitä mitä näkee muksujensa kanssa hypermarketeissa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän onko mulla mitään annettavaa miehille? En ole bilettänyt tai tehnyt mitään jännää, olen vasta 19. Muutin vasta omaan asuntoon ja aloitan pian opiskelut, ei mulla ole paljoa rahaakaan.
Hmm sopisit hyvin vähän vähän vanhemman miehen kumppaniksi. Se opettaisi sinut elämään ja hän opettaisi sinut naisen tavoille. Se vanhempi mies voisi myös tukea sinua taloudellisesti jos sinä teet hänet tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on vaan tykkäyksiä. Kannattaa laskeutua alas sieltä pilvilinnoista ja alkaa tapailemaan oman tasoisia miehiä.
Mut kun ei ne oo vain tykkäyksiä. Viimeksi tälläinen vain tykkäilijä vei mut ulos ja seurusteltiin 4 vuotta :) miksi tapailisin jotain joka ei sytytä kun voin saada paremman? Kerro yksikin hyvä syy.
Kertoo paljon ap:sta, jos nainen on "käyttänyt vetovoimansa" tietyn ikäisenä ja on sen jälkeen jollain tavalla pilalla? Koen vetovoimaa suurinpiirtein itseni ikäisiin ihmisiin, eli tällä hetkellä varhaiskeski-ikäisiin. Miksi kukaan edes haluaisi mitään sellaisen miehen kanssa, jonka mielestä vain nuori nainen on viehättävä omasta iästään huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän onko mulla mitään annettavaa miehille? En ole bilettänyt tai tehnyt mitään jännää, olen vasta 19. Muutin vasta omaan asuntoon ja aloitan pian opiskelut, ei mulla ole paljoa rahaakaan.
Hmm sopisit hyvin vähän vähän vanhemman miehen kumppaniksi. Se opettaisi sinut elämään ja hän opettaisi sinut naisen tavoille. Se vanhempi mies voisi myös tukea sinua taloudellisesti jos sinä teet hänet tyytyväiseksi.
Hyi v****.
Yök.
Miksi ottaa huono, jos on mahdollisuus parempaan.
Miehet jotka painaa enemmän kuin 49kg ovat läskisimoja. En ole varma miltä 49kg mies näyttää koska en ole sellaista koskaan tavannut, tai en oikeastaan koskaan kanna vaakaa mukanani vaatien miehiä näyttämään painonsa. Mutta musta nyt vaan tuntuu tältä. Ja tää on sit muuten jämpti ja absoluuttinen totuus!
Läskisimot alapeukuttaa!
Sulle merkitsee näköjään vaan miehen ja raha ja status.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia vaivaa ylimielisyys ja vääristynyt omanarvon tunne.
Naisia vaivaa se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis. Se 70 kilonen möhkäle luulee olevansa normaalipainoinen tai jopa hoikka ja se huono ihoinen ja rumalla keholla omattu nainen luulee olevansa miss universumi.
Se että jokainen nainen luulee olevansa kaunis aiheuttaa sitä että jokainen nainen haluaa sen miesmallilentäjäkirurgin koska kauniille naiselle kuuluu tasokas mies.
Miksi tuo haittaa?
Tuon takia sukupuolet ei kohtaa ja syntyvyys laskee. Mitäpä jos naiset arvioisi oman kauneutensa kerrankin rehellisesti ja sen perusteella sitten yritätte saada miehiä? Se että 70 kilonen pullukka yrittää saada sen insinööri komistuksen on vaan niin vastenmielistä touhua n
Sinusta vastenmielistä, pullukasta ja insinööri komistuksesta oikein hyvä juttu kun löysivät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisit slimesetä! Ensimmäinen hyväksikäyttäjä tuossa ilmoittautui. Nämä tyypit eivät huoli vanhempia naisia, koska vanhemmat naiset eivät ole manipuloitavissa.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen jännänainen ja harrastan laskettelua, maastopyöräilyä, koskenlaskentaa niin että ei se tavismies mun kyydissä pysyisi joka harrastaa postimerkkien keräämistä😂 Ja siltikö mun pitäisi väkisin yrittää saada suhde aikaiseksi tälläisen ukkelin kanssa.
Taitaa postimerkkeily olla kyllä yhtä vähän tavisharastus kuin tuo koskenlasku.
Naiset itse omalla käytöksellään aiheuttaa sen että tavalliset miehet elää mieluummin sinkkuna kuin naisen kanssa.
Koko parisuhteen idea on tavallaan se että ollaan sen kanssa, joka on omasta mielestä paras.
Tuon takia sukupuolet ei kohtaa ja syntyvyys laskee. Mitäpä jos naiset arvioisi oman kauneutensa kerrankin rehellisesti ja sen perusteella sitten yritätte saada miehiä? Se että 70 kilonen pullukka yrittää saada sen insinööri komistuksen on vaan niin vastenmielistä touhua
Siis mitä mä just luin? Insinöörikomistus? En ole moista tähän ikään tavannut. Taviskauluspaitaporukkaa. Kolmetoista perusnaamaa tusinassa.
Jos naisen arvo pariutumisessa on sulle ainoastaan ulkonäkö niin sulle on turha selittää mitään naisille tärkeistä arvoista miesten ja pariutumisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse omalla käytöksellään aiheuttaa sen että tavalliset miehet elää mieluummin sinkkuna kuin naisen kanssa.
Miksi sitten he ja sinä et pidä turpaasi kiinni? Se olisi merkki tyytyväisyydestä. Ei, sinäkin vaan uliset.
Ap, sitten kun löydät unelmiesi naisen, niin millaista ajattelit teidän elämän olevan? Asutteko yhdessä, tapaatteko sukulaisia ja ystäviä, matkustatteko, käyttekö teatterissa ja konserteissa?
Vierailija kirjoitti:
Koko parisuhteen idea on tavallaan se että ollaan sen kanssa, joka on omasta mielestä paras.
Naisten mielestä paras mies on se joka on rikkain, koulutetuin ja komein.
Miesten mielestä paras nainen on se joka on kaunein, mukavin ja paras luonteeltaan.
Miehiä muka huolettaa syntyvyysluvut aina siinä vaiheessa kun eivät saa instamallin pipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä paras mies on se joka on rikkain, koulutetuin ja komein.
Miesten mielestä paras nainen on se joka on kaunein, mukavin ja paras luonteeltaan.
Jos noin on, niin mitä sitten? Antaa olla niin.