Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.

Vierailija
20.07.2025 |

Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.

Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.

Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.

Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!

Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.

Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma  jos sitäkään.

Kommentit (792)

Vierailija
521/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan noin. Samanmieliset kyllä yleensä kohtaa toisensa. Kysymys ei ole tuloista tai kolutuksesta, vaan ihan muusta.

Vierailija
522/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?

Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.

Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.

Ei sinulle kuulu yksikään toinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi hyväksyä kilttien miesten olemassaolo. Kilttimiehet on turvallisia ja hyviä kumppaneita mutta naiset haluaa sen pahiksen joka lyö koska naiset tykkää alistua.

Tykkäätkö itse saada turpiisi vai miksi kuvittelet että joku nainen sellaista haluaisi? Ihan varmasti ei halua. Ja kilttimies lyö ihan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin jännempikin. 

Vierailija
524/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?

Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.

Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.

Amk ei vertaudu painoon. Vihaat siis naisia jotka on lihavia vaikka olet itse läski.

Vierailija
525/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyiseni palvoo maata mun jalkojeni alla. Kysyy heti, jos mua askarruttaa jokin. Itsekin pyrin hemmottelemaan tota. Mielummin yksin kuin ilman.

Vierailija
526/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Syntymättömien lasten tappaminen kohdussa on oikeuteni!" ja muita naikkosten aivoituksia.

Sitten vaan ehkäiset abortteja miehenä pidättäytymällä seksistä koko elämäsi. Muut päättävät myös itse omasta kehostaan.

Vierailija
527/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi hyväksyä kilttien miesten olemassaolo. Kilttimiehet on turvallisia ja hyviä kumppaneita mutta naiset haluaa sen pahiksen joka lyö koska naiset tykkää alistua.

Tykkäätkö itse saada turpiisi vai miksi kuvittelet että joku nainen sellaista haluaisi? Ihan varmasti ei halua. Ja kilttimies lyö ihan yhtä suurella todennäköisyydellä kuin jännempikin. 

Ei kilttimies lyö, siksi se on kiltti kun se ei lyö eikä kohtele naista huonosti. Jännempi sitten saattaa löydä, saattaa kohdella huonosti ja jännä saattaa petää koska jännillä on kysyntää toisin kuin kilteillä.

Vierailija
528/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoisessa maassa kukaan ei saa pakottaa toista suhteeseen jossa ei halua olla. Ja jokainen saa tavoitella sellaista kumppania kuin haluaa. 

Vierailija
529/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kilttimies lyö, siksi se on kiltti kun se ei lyö eikä kohtele naista huonosti. Jännempi sitten saattaa löydä, saattaa kohdella huonosti ja jännä saattaa petää koska jännillä on kysyntää toisin kuin kilteillä.

Minua on esimerkiksi lyönyt tuntematon mies bussissa, koska olin hänen mielestään "liian hyvällä tuulella oleva kermapersehuora". Ei tosiaan vaadi parisuhdetta, että voi joutua miehen lyömäksi.

Vierailija
530/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei kuulu yksikään nainen. Jos jonkun naisen kanssa ihastutte molemminpuolisesti niin silloin teidän kannattaa yrittää parisuhdetta, mutta yksikään nainen tosiaan ei kuulu sinulle. Et voi pakottaa toista ihmistä suhteeseen kanssasi.

Vierailija
531/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoisessa maassa kukaan ei saa pakottaa toista suhteeseen jossa ei halua olla. Ja jokainen saa tavoitella sellaista kumppania kuin haluaa. 

Jo minä menen auto liikkeeseen ja tarjoan ladaa vaihdossa ferrariin niin enkö minä silloin vittuile sille ferrarin omistajalle? Sama käy kun se punkeronainen(lada) lähestyy sitä koulutettua komistusta(ferraria). 

Vierailija
532/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään kilttimieheksi tituleeraa vain miehet jotka tilaisuuden tullen hakkaa, ruiskaa ja tap paa naisen.

Tavallinen mies on oikeasti kiltti ja siis nimenomaan muiden mielestä, eikä sitä tarvitse nostaa ensimmäiseksi kuvailevaksi termiksi koska se on tosiaan aivan minimi vaatimus ihmisten väliselle sosiaaliselle kanssakäymiselle että ollaan kilttejä.

Vierailija
533/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies nimenomaan on se pahin hakkaaja. Vaikuttaa alkuun kiltiltä mutta sitten pikkuhiljaa muuttuu väkivaltaiseksi. 

Vierailija
534/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on esimerkiksi lyönyt tuntematon mies bussissa, koska olin hänen mielestään "liian hyvällä tuulella oleva ke

Huh. Mä olisin varmaan puukottanut tollasen miehen siihen paikkaan. Tuntuu että ne aina hyökkää niiden naisten päälle jotka ei ole trigger happy kuten minä.

Vierailija
535/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies nimenomaan on se pahin hakkaaja. Vaikuttaa alkuun kiltiltä mutta sitten pikkuhiljaa muuttuu väkivaltaiseksi

Välillä tuntuu siltä että tää on vaan teidän naisten fantasia 😅

M29

Vierailija
536/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä jotka ovat kunnollisia ja huolehtivia. Parisuhteessa pitää sitten olla jo jotain muutakin. 

Vierailija
537/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinusta olympialaisiin valita myös penkkiurheilijoita? 

Leikki sikseen, parinvalinta ei perustu reiluudelle tai tasa-arvolle. 

Jos se ylipainoinen nainen lähestyy miestä joka on koulutettu ja ihan kiva näköinen niin tajuatko että se nainen alistaa miestä sillä käytöksellään? Naiset itse aiheuttaa epätasa-arvoa sillä että ne yrittää liian hyviä miehiä tasoonsa nähden.

Koulutettu? Sinäkö? Lastentarhassako?

Vierailija
538/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset naisen suostumuksen siihen. 

Vierailija
539/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen korkeakoulutettu (yliopisto) nainen, joka tienaa 70k€ vuodessa, normaalipainoinen urheileva ja nätti, niin voinko odottaa saavani korkeakoulutetun, suunnilleen saman verran tienaavan urheilevan ja ihan ok näköisen miehen vai onko tämä teidän mielestä sitä, että yritän pariutua ylöspäin ja minun pitäisi tavoitella jostain tavallista miestä, jollain ilmeisesti tuo tavoittelemani miestyyppi ei ole?

Vierailija
540/792 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies nimenomaan on se pahin hakkaaja. Vaikuttaa alkuun kiltilt

Enemmän on kyse siitä miten kukin ymmärtää tuon kilttimiehen. Yleisesti oman kiltteyden korostaminen on aina vähän epäilyttävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan