Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos johonkin lauseeseen kiteytyy se, miksi Suomessa on nälkävuosia huonompi syntyvyys on monien sinkkunaisten julistama kun ihan kiva ei vaan riitä-fraasi. Se ihan kiva on todennäköisesti sinua tasokkaampi mies, mutta haaveilet kuitenkin niistä komeimmista pelimiehistä.
Paremman syntyvyyden maissa taas ei naiselta kauheasti kysellä haluaako lisääntyä vai ei, että se ero tietty ja samaa toivoo surkeimmassa asemassa olevat miehet toki tännekin että saisivat itse olla siinä määrääjän asemassa.
Minä edelleen ehdotan että nämä inceli pojat pistetään valtion bordelleihin töihin jotta peppupanomiehillä on mihin ruikkia.
Win win. Inkkuli saa seksiä kun kuulemma hänelle kelpaisi mikä tahansa ja peppupanonvonkaajat saisi perspanoja.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi hyväksyä kilttien miesten olemassaolo. Kilttimiehet on turvallisia ja hyviä kumppaneita mutta naiset haluaa sen pahiksen joka lyö koska naiset tykkää alistua.
Ei, me halutaan kunnollisia miehiä. Mutta teidän valittelijoiden on vaikea ymmärtää nonkin yksinkertaista asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi hyväksyä kilttien miesten olemassaolo. Kilttimiehet on turvallisia ja hyviä kumppaneita mutta naiset haluaa sen pahiksen joka lyö koska naiset tykkää alistua.
Kyllä kiltit miehet saavat olla! Itsekin olen kaiken lisäksi sellaisen kanssa naimisissa, kilttimiehet (oikeat, ei luulottelijat) on parhaimpia <3
Ihan miesten omaa voimafantasiaa tuo, että muka nainen haluaisi lyövän pahiksen. Joo, mt-ongelmaiset ressukat eivät parempaa osaa itselleen haluta, mutta normaalit ihmiset eivät koskaan halua lyövää pahispuolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos "kiltti mies" on kuin vänisevä AP, niin se on silloin henkisesti väkivaltainen. Sekö on muka hyvä kumppani?
Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat myös tasa-arvoa ja heti kun miehet vaativat tasa-arvoa niin naiset on vinkumassa asiasta. Eikö tasa-arvo siis kuulu miehille?
Pitäisikö sinusta olympialaisiin valita myös penkkiurheilijoita?
Leikki sikseen, parinvalinta ei perustu reiluudelle tai tasa-arvolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, ei. Senhän sinä halusit kuulla?
Tottakai kuuluu!
Peukut:
Ylös: Antaisin ap.lle kerran, vaikka säälistä.
( munaa tai piparia)
Alas: En anna en edes säälistä.
(Munaa tai piparia)
Vierailija kirjoitti:
Johan on kerrottu että k u lli voi soutaa sun anaaliin yhtähyvin kuin naisenkin. Tasa-arvoahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ylipainoinen nainen lähestyy miestä joka on koulutettu ja ihan kiva näköinen niin tajuatko että se nainen alistaa miestä sillä käytöksellään? Naiset itse aiheuttaa epätasa-arvoa sillä että ne yrittää liian hyviä miehiä tasoonsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Miten tasa-arvo liittyy tähän?
Jotkut vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se ylipainoinen nainen lähestyy miestä joka on koulutettu ja ihan kiva näköinen niin tajuatko että se nainen alistaa miestä sillä käytöksellään? Naiset itse aiheuttaa epätasa-arvoa sillä että ne yrittää liian hyviä miehiä tasoonsa nähden.
Sä oot kyllä täysin sekasin. Lääkkeet!!!
Vierailija kirjoitti:
Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vain ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.
Ei se naisten vika ole, että miehet ovat löyhämoraalisia ja antavat lähes kaikille. Samalla ovat kaksinaismoralistisesti huolissaan naisten seksuaalimoraalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun oikeutesi loppuu siihen missä muiden oikeudet alkaa. Tasa-arvo ei tarkoita että sinulla on oikeus toisen kehoon.
Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin voi avata Bulgariassa tai Turkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kuuluu nainen joka on normaalipainoinen ja näyttää edes siedettävältä. Olen itse tavallisen näköinnen ja olen suorittanut amk.
Seksirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Syntymättömien lasten tappaminen kohdussa on oikeuteni!" ja muita naikkosten aivoituksia.
Suurin osa miehistä elää parisuhteessa ja väität, että nämä kaikki miehet pahoinpitelevät kumppaniaan.
Kuka sitä miesvihaa levittääkään 🙄