Parisuhdemarkkinoilla sukupuolet ei kohtaa ja naiset ovat osasyyllisiä tähän.
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama: tavallinen mies jää aina varjoon. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin, miehet pariutuvat naisen kanssa joka on maksimissaan miehen tasoa. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa koska naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla tasolla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi. Naiset on paskoja!
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, tinder ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin he ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään koska naiset vaativat ihan älyttömyyksiä miehiltä.
Tässä maailmassa tavallinen mies on vain pelinappula, ei voittaja. Ja kun tämä tajuaa, vaihtoehtoja on kaksi: joko lopettaa koko pelin pelaaminen tai kehittää itsensä sellaiseksi, että edes saa mahdollisuuden. Mutta kumpikin vaihtoehto vaatii sen, että ensin ymmärtää totuuden: naiset eivät pariudu alaspäin. He etsivät aina parempaa. Ja tavallinen mies on vain varasuunnitelma jos sitäkään.
Kommentit (792)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin 😭. Naiset pihtaavat peppuseksissä vaikka se on osa parisuhdetta 🤗.
Kai itse jaat perääsi anteliaasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla hyvä pointti siitä, että tavallinen mies on nykynaiselle vain varasuunnitelma. Itselläkin on kokemuksia siitä, että lupaavasti alkanut seurustelu päättyy siihen, että olenkin ollut vain varasuunnitelma naiselle. Tässä tilanteessa on parempi olla pelaamatta koko peliä.
Eikä mitään muuta syytä voinut olla kuin että olit varasuunnitelma? Ehkä nainen huomasi, ettei teillä ole niin paljon yhteistä, että kannattaisi jatkaa? Ehkä hän ei pitänyt elintavoistasi? Tuoksustasi, kavereistasi, kunnianhimottomuudestasi? En todellakaan usko, että kukaan nainen seurustelee kenenkään miehen kanssa vain siksi, että pitää tätä "varalla". Miksi ihmeessä?
Tuolle hullulle on niin tärkeää saada ihan vaan joku nainen, että hän ei ymmärrä että naisille ei riitä ihan vaan joku mies, vaan nainen ottaa mie
Eikä kukaan nainen halua olla se kuka vaan nainen kenellekään. Jotkut miehet ilmeisesti haluaa olla kuka vaan mies. Sairasta.
Nykynaisilla ei ole oikeastaan hirveästi annettavaa miehille.
Tämähän olikin uusi ja tuore aihealoitus! Eiku...
Miten näitä samoja on täällä joka päivä. Joku tosissaan sitä mieltä, et oli aika aloittaa vihainen ja uhriutunut vääntö kuluneesta aiheesta.
Kun naiset kerran ollaan kaikki paskoja, niin sitten ollaan. Jos kukaan ei kiinnostu, niin sitten pitää keksiä muuta mielenkiintoista, eikä pyhittää elämäänsä näille paskoille. Turhaa antaa valtaa mielelleen miettien katkerana, mistä kaikesta jää vaille. Kaiken lisäksi ei haluta uskoa mitä sanotaan.
Mutta onnellista elämää kuitenkin kaikille!
Ongelma on miesten nirsous. Ei kelpaa tavisnainen, vaan pitää saada se instabeibe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on se joka antaa! Mikäli haluaa panna naista peppuun, niin silloin naisen on suostuttava.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän on vain hyvä, ettei sinua kiusata tällaisella turhakkeella :)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta määkimisestä päätellen on. Jotain sellaista että miehet kuvaavat koko elämänsä merkityksettömäksi ilman naista.
Siis ihanko tosissaan nämä palstan itkupillisedät ovat sitä mieltä, että naisen pitäisi alkaa säälistä suhteeseen?
Todellako haluaisit olla suhteessa, jossa kumppani ei tunne sinuun mitään rakastavia tunteita, ei seksuaalista vetovoimaa, ei halua olla lähellä ja koskettaa? Haluaisitko olla ihmisen kanssa, jota kuvottaa silminnähden kun kosketat häntä tai teet aloitteen seksiin?
Minua ei kiinnosta raha, koska minulla on omat, eikä kiinnosta kenenkään työstatukset, autot tai asunnot, koska niitäkin on mulla omat. Haen parisuhteeseen ihmistä, jonka kanssa haluan olla sylikkäin, tuijotella toisen silmiin, suudella, silitellä, rakastella. Sellaista halua ei ole miehen kanssa, joka on minua reilusti vanhempi, lihavampi ja hygieniataso nollilla. Viehätyn myös tietyistä piirteistä, kuten tumma tukka, ruskeat silmät, urheilullinen terve olemus - ja tälle en mahda mitään!
On väärin ryhtyä suhteeseen säälistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on se joka antaa! Mikäli haluaa panna naista peppuun, niin silloin naisen on suostuttava.
Niin. Nainen antaa, jos antaa. Suurin osa naisista ei anna. Eikä menetä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Miehellä on pyllyssä g piste. Jumala on tarkoittanut sen käytettäväksi.
Vejä ap. Withu päähän ja vislaa. Sama märinä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on suostuttava jos Pera haluaa häntä kairata.
Olen tämän ennenkin sanonut, mutta tuo tasoteoria on kyllä kätevä miesten kannalta.
Jos nainen ei löydä miestä niin syy on naisessa, koska etsii tasoonsa nähden liian hyvää miestä. Jos taas mies ei löydä naista niin syy on taas naisen, koska naiselle ei kelpaa omantasoinen.
Jos johonkin lauseeseen kiteytyy se, miksi Suomessa on nälkävuosia huonompi syntyvyys on monien sinkkunaisten julistama kun ihan kiva ei vaan riitä-fraasi. Se ihan kiva on todennäköisesti sinua tasokkaampi mies, mutta haaveilet kuitenkin niistä komeimmista pelimiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat tasonsa koska sä insseli muiden miesten tavoin laitat joka naiselle tinderissä tykkäyksen siinä toivossa että saisit jotain egoa hyväileviä tykkäyksiä keneltä tahansa naiselta.
Jos mies tykkää vaan niistä naisista jotka on hyviä niin silloin mies saa ehkä sen 1 matchin vuodessa ja arvaa vaan tuleeko siitä mitään? Miehen on käytännössä pakko tykätä kaikista naisista jotta edes jonkun kanssa pääsisi juttelemaan. Niistä matcheistä sitten tehdään se "arvojärjestys" oli kaunein on ekana ja siitä karsitaan sitten rumempia naisia pois.
Eli et edes halua itsellesi sopivaa kumppania, vaan kauneimman mahdollisen? Viis siitä, että
Ei ole välttämättä pakko tulla sellaiseksi mitä kumppaniltaan haluaa. Sanoisin että erilaisuus voi olla hyvästäkin. Mutta kieltämättä se valitus on aiheetonta, jos ei mitenkään pyri kehittymään.
Ei täsmälleen samanlaiseksi toki tarvikaan, mutta jossain määrin kyllä. Terveelliset elämän tavat omaava hyvin harvoin haluaa kumppanikseen pelkkää roskaruokaa syövää, sohvalla makaavaa sarjapolttaja juopppoa. Ja henkisesti kypsä ihminen ei halua kumppanikseen henkisesti epäkypsää henkilöä eikä kulttuurista pitävä ota sellaista joka pilkkaa kulttuuria jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki dildo ja rihlaa itteäsi sinne anaaliin. Luojan kiitos minun miestä ei kiinnosta anaaliseksi ollenkaan, en sietäisi miestä joka ruinaisi sen perään vaikka tietäisi että en nauti siitä pätkääkään.
Miksi olla omasta mielestään epäkiinnostavan ja epäviehättävän ihmisen kanssa suhteessa? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Ap
Sinun kaltaistesi mies lasten tähden olen ilolla sinkku. Vaikka loppuikäni.
Sinkkuna on hyvä olla koska ei ole mieslasta ulisemassa nurkissa.
Ovatko seksisuhteet toisaalta kovin oleellinen mittari? Valtaosalla on melko maltillinen määrä seksikumppaneita ja nuoret harrastavat seksiä vähemmän kuin aiemmat ikäpolvet aikoinaan, eli seksisuhteiden merkitystä ehkä nyt ylikorostetaan. Ei mulle olisi naisena väliä, vaikka 200 miestä haluais mun kanssa seksiä, koska etsisin parisuhdetta.