Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 60 v naiset, kertokaa miksi ikäisenne nainen kirjoittaa nuorisokieltä

Vierailija
20.07.2025 |

Miksi yli 60 v nainen kirjottaa viesteihinsä "oon", "ett", "mul" jne. Esimerkiksi "Oon ihan varma ett mul ois sit mahkuja ku saan koottuu massii ett vois sit yrittää uusiks". Miehenä pidän tätä jonkinlaisena punaisena lippuna ja tunnen viestitellessä vastenmielisyyttä, jopa inhoa tuota naista kohtaan. Tavatessamme ei näin kohdallani ole, vaan tulemme hyvin toimeen. Nainen kirjoittaa kuten lapset, vaikka omassa viestissäni kirjoittaisin tuon esimerkkivirkeen "Olen varma että minulla olisi mahdollisuuksia, kunhan saan kerättyä rahaa, jotta voisin sitten yrittää uudelleen. M58 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan freshii et mummakin👵🏻 spiikkaa nuorisolingoo trendikkäästi kuin bro! Ayyyyy!

Vierailija
42/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon", "ett", "mul" jne. Esimerkiksi "Oon ihan varma ett mul ois sit mahkuja ku saan koottuu massii ett vois sit yrittää uusiks". Miehenä pidän tätä jonkinlaisena punaisena lippuna ja tunnen

Mää en katoo siun kaltaista ääliöö, kun mul on sit mahkuja parempi toisaalt ja mul on toki sit massii, mut en halluu siusta mittään elättii miul. Miul on omakotitaloo ja maat mantui, mutta laiskooja en mää kattoo ja en varsihkaa ap kaltaisshaa äijölöö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tuollainen jo vanhemman puoleinen nainen itsestään varsin homssuisen kuvan. Kiertäisin kaukaa, tosin yhdistystoiminnassa varmaan pakko tulla toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän