Kävin piilottamassa Prismassa hyvät lihat ja juustot -30% tarralla päivällä
Ja nyt hain ne pois -60% alennuksella.
Hyvä säästö tuli naudanlihalle ja juustoille.
Kommentit (72)
Pitäs olla normaaleille ihmisille sellanen +30% aika niin vois käydä prismassa joskus itekki ostoksilla rauhassa.
Pysys köyhät poissa jaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossasi incelli on ihan pieni moka. Ei tähän aikaan saa 60% alennuksia missään kaupassa.
Saa. Täällä alkaa ilta-ale klo 18.00.
Ai niin elät mielikuvitusmaailmassa.
Tollasten vilppi-ihmisten takia kaikki aina kallistuu. Ruoka kaupassa, verot, yhtiövastikkeet, vuokrat, vesimaksut jne. Kun jotkut ei vaan pysty olla rehellisiä ja noudattaa sääntöjä, niin sitten kaikki muutkin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Tollasten vilppi-ihmisten takia kaikki aina kallistuu. Ruoka kaupassa, verot, yhtiövastikkeet, vuokrat, vesimaksut jne. Kun jotkut ei vaan pysty olla rehellisiä ja noudattaa sääntöjä, niin sitten kaikki muutkin kärsii.
Kaikki muutkin? Eihän vilppi-ihminen kärsi. Kaikki muut kyllä.
Minä menen kolme tuntia etuajassa, kerään kärrin täyteen alelapputuotteita ja odottelen podcasteja kuunnellen.
Olitpa ovela, mun poika kerran piilotti lohen ja kävi illalla ostamassa - 60% alesta lähi ässästä, mua huvitti kun palasi onnellisena , mut hyvää oli lohi.
Mää löysin kerran piilotetun lohen -30%. Siirtelin ja katselin pienemmän kokoista lohta. Ale lohi oli alimmaisena! Sen sitten otin. Jonkun piilottelu epäonnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teettettynä omia -60% tarroja.
Mulla -80%.
Mie en tartte mitään tarroja kun mie käyn hakemassa 100% alella naudan sisäfilettää.
Vierailija kirjoitti:
Mää löysin kerran piilotetun lohen -30%. Siirtelin ja katselin pienemmän kokoista lohta. Ale lohi oli alimmaisena! Sen sitten otin. Jonkun piilottelu epäonnistui.
Minäkin kerran etsin itselleni sopivaa lohipalaa, alimmaiseksi oli piilotettu lohifile ja kokonainen savustettu kirjolohi joissa oli aletarra. Siirsin piruuttani molemmat päällimmäiseksi, on ollut pettymys sille, joka niitä on tullut illalla sieltä kaivelemaan. Toivottavasti joku on ne kerennyt siitä napata.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen kolme tuntia etuajassa, kerään kärrin täyteen alelapputuotteita ja odottelen podcasteja kuunnellen.
Meillä ketjutetaan. Menen jo puolilta päivin kauppaan kylmälaukkujen kanssa. Tuolloin merkkituotteita on paljon tarjolla. Puoli 2 poika tulee työntelemään kärrejä kolmeen saakka ja luovuttaa kärriyn miehelleni, joka lisää kärryyn mahdollisesti uusia tuotteita. Mies työntelee kärryä puoli viiteen jolloin tytär saapuu paikalle. Tytär työntelee kärryjä tunnin ja saavun paikalle parahiksi kun ilta-alet kohta käynnistyvät. Teen viimeisen tarkastuksen, ettei kärryyn ole eksynyt mitään hölmöä ja ladon kuudelta, jolloin täällä ilta-ale alkaa, tuotteet hihnalle.
Mää käyn pari kertaa viikossa lähikaupan ilta-alessa. Samat ihmiset joka ilta keräämässä ne aletuotteet. Kori täynnä odottavat, että ale alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ketjutetaan. Menen jo puolilta päivin kauppaan kylmälaukkujen kanssa. Tuolloin merkkituotteita on paljon tarjolla. Puoli 2 poika tulee työntelemään kärrejä kolmeen saakka ja luovuttaa kärriyn miehelleni, joka lisää kärryyn mahdollisesti uusia tuotteita. Mies työntelee kärryä puoli viiteen jolloin tytär saapuu paikalle. Tytär työntelee kärryjä tunnin ja saavun paikalle parahiksi kun ilta-alet kohta käynnistyvät. Teen viimeisen tarkastuksen, ettei kärryyn ole eksynyt mitään hölmöä ja ladon kuudelta, jolloin täällä ilta-ale alkaa, tuotteet hihnalle.
Mekin tehdään tätä kaveriporukan kanssa. Kaikkien korit on samassa kärryssä.sitten vaan vuorotellaan ja treffataan kaupassa ennen ilta-alea jolloin jokainen ottaa oman korinsa.
Kertokaa miten tuo ale toimii.
Onko siis niin, että niitä laputetaan ale% lapuilla jo aamupäivällä, mutta sen alennuksen saa vasta esim klo 18 jälkeen?
Entä miten se toimii, jos on 30% aletarra niin miten se muuttuu 60% alennukseksi, jos se on ollut piilotettuna?
Tosiaan,osaako täällä kukaan kertoa miten nuo ilta-alet toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi vain helpompi tunkea tuotteita suoraan vaatteiden alle?
-60% tarroja ei käytetä, vaan ne -30% alennetut on automaattisesti sen lisäalen piirissä.
Enkö olekaan siis saanut lapussa ollutta alennusta kun olen käynyt päivällä kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miten tuo ale toimii.
Onko siis niin, että niitä laputetaan ale% lapuilla jo aamupäivällä, mutta sen alennuksen saa vasta esim klo 18 jälkeen?
Entä miten se toimii, jos on 30% aletarra niin miten se muuttuu 60% alennukseksi, jos se on ollut piilotettuna?
Miksi tähän alapeukku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi vain helpompi tunkea tuotteita suoraan vaatteiden alle?
-60% tarroja ei käytetä, vaan ne -30% alennetut on automaattisesti sen lisäalen piirissä.
No toisaalta aivan sama. Katson aina avoin että on hyvä päivämäärä.
Meilläpäin ukrainalaiset vie ilta-alesta kaikki. Ei sinne jää oikeastaan mitään ostettavaa. Leikkeleitä en osta kun niiden hintalaatusuhde on heikko- Juustoja ostin mutta ne vie nyt slaavit susheista lähtien :(
Ketju koskee alelaputettujen tuotteiden jemmaamista ja ostamista vasta kun niistä saa suuremman alennuksen. Jos kommenttisi on vastaus jollekin ketjuun vastaajalle, olisi aiheellista lainata kyseistä viestiä. Aloitus EI koske lappujen väärentämistä eikä varastamista.