Kävin piilottamassa Prismassa hyvät lihat ja juustot -30% tarralla päivällä
Ja nyt hain ne pois -60% alennuksella.
Hyvä säästö tuli naudanlihalle ja juustoille.
Kommentit (72)
Tässä hyvä esimerkki törkeistä vasemmistolaisista veronkiertäjistä ja varkaista.
Otsikon mukaan piilotit hyviä tuotteita tarroilla. Miksi noin teit?
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki törkeistä vasemmistolaisista veronkiertäjistä ja varkaista.
Missä? Että ostaa alelaputettuja tuotteita?
Jos joku vie kalan, alkaa haisemaan kesäkuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teettettynä omia -60% tarroja.
Eikö olisi vain helpompi tunkea tuotteita suoraan vaatteiden alle?
Niitä tarrarulliahan lojuu pitkin käytäviä useasti myyjien jäljiltä. Helppo sellainen olisi pölliä.
Ihan yhtä varastamista se silti on ja ihme kikkailua kun vain tunkee tavarat takkiinsa. Toinen on joku puntarilla huijaaminen. Senkun tunkee tavarat pöksyihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö oikeistopersun mielestä nyt sitten joku olennainen vero maksamatta?
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossasi incelli on ihan pieni moka. Ei tähän aikaan saa 60% alennuksia missään kaupassa.
Meidän ässä suljettu tänään klo 18.00 joten alennukset saanut klo 17.00 alkaen.
Monesti nähty että jemmattuja tuotteita ei haettu ja kaupalle tulee hävikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä hyvä esimerkki idiootista jonka päähän ei mahdu muuta kuin vassari sitä, vassari tätä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti nähty että jemmattuja tuotteita ei haettu ja kaupalle tulee hävikkiä.
Myyjät kyllä kiertää laputtamassa kuuden seitsemän maissa illalla, keräävät pois ne jemmatut tuotteet, jos on väärässä lämpötilassa lähtevät roskiin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on teettettynä omia -60% tarroja.
Mulla -80%.
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossasi incelli on ihan pieni moka. Ei tähän aikaan saa 60% alennuksia missään kaupassa.
Pöhkö! Tiedätkö muka kaikkien tämän maan kauppojen systeemit? Meillä 60% ale alkaa S-marketissa klo 18. Asumme melko isossa kaupungissa.
Vähän rajaa noihin typeriin yleistyksiin.
Enkä ole ap.
Meillä kävi tällainen vanhempi henkilö aina piilottelemassa hyvääkin tavaraa ja sitten kovaan ääneen valitti muutaman päivän päästä että vanhaa tavaraa hyllyssä ja myyjät ei tee työtänsä.
Ruvettiin seuraamaan kameroilta tyypin touhuja ja kun taas vei piiloon laputetut tuoteet niin otettiin ne lämpimään patterin päälle koko päiväksi ja vietiin illalla takas piiloon mistä tyyppi haki ne.
Naurettiin takahuoneessa että siitäs sai, kun haukkui myyjiä aina kauheella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alelaputat itse normaalihintaisia kaupan tuotteita syyllistyt sekä varkauteen että veronkiertoon. Comprende idiot?
Piilotin ne lihat ja juustot päivällä vaateosastolle. Sieltä kukaan muu ei älynnyt etsiä.
Laitoin kaljakoppaan -60% tarran.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi tällainen vanhempi henkilö aina piilottelemassa hyvääkin tavaraa ja sitten kovaan ääneen valitti muutaman päivän päästä että vanhaa tavaraa hyllyssä ja myyjät ei tee työtänsä.
Ruvettiin seuraamaan kameroilta tyypin touhuja ja kun taas vei piiloon laputetut tuoteet niin otettiin ne lämpimään patterin päälle koko päiväksi ja vietiin illalla takas piiloon mistä tyyppi haki ne.
Naurettiin takahuoneessa että siitäs sai, kun haukkui myyjiä aina kauheella tavalla.
Kiitti vinkistä, rupean itse tekemään samoin kun löydän piilopaikoista näitä tuotteita
Ei ole.