Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi takana oleva autoilija suuttui minulle kun käytin pissapoikaani 80 alueella?

Vierailija
20.07.2025 |

Ajoin siis 80 nopeutta, etu ikkunaan lensi linnunkakkaa ja käytin pissapoikaani jotta lika lähtee pois. No alue muuttui 50 alueeksi ja minun takana oleva auto tuli viereeni, tööttäsi ja näytti keskisormea.

Mitä väärää tein? Eikö ajon aikana saa käyttää pissapoikaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittajia kuule riittää nyky suomessa.

Vierailija
2/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kans kerran keskaria kun yks autoilija meni hirveää vauhtia ohi ja meni siellä hyvät pari kilsaa edessä päin jo. Sain vakkarisäätimellä kiinni kun sillä vauhti hidastu ja olin menossa ohi,niin ei päästänyt ja näytti keskaria. Mulla kojelautakamera. Näytin puolisolle ja naurettiin yhdessä mitä törttöjä on liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yleensä tyytyväinen kun säästyy omat nesteet. Ajan lähemmäs,että lisää kiitos.

Vierailija
4/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä lehmä jne.

Vierailija
5/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle näytettiin keskaria, kun ajoin moottoritiellä sallittua 120 km/h nopeutta, joku tuli rampista kolmion takaa eteeni hitaammin niin että jouduin jarruttamaan, ohitin hänet pian sen jälkeen, ja suuttui ilmeisesti tästä ja ohitti minut pian ylinopeutta ajaen ja keskaria näyttäen. 🤦

Nuo rampit ovat kyllä moottoriteillä aina yhtä jännittäviä: tullaanko sieltä kolmion takaa eteen tai kylkeen ja mitä nopeutta tullaan, 40 km/h vai 140 km/h. Tuo kolmion merkitys näyttää varsinkin olevan monille aivan mahdoton ymmärtää.

Vierailija
6/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä käydä autokoulu tai ainakin lukea liikennesäännöt ennen kuin ajaa autolla liikenteessä. Ei sitten tarvitsisi kysellä nettipalstoilla.

Vierailija
7/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle näytettiin keskaria, kun ajoin moottoritiellä sallittua 120 km/h nopeutta, joku tuli rampista kolmion takaa eteeni hitaammin niin että jouduin jarruttamaan, ohitin hänet pian sen jälkeen, ja suuttui ilmeisesti tästä ja ohitti minut pian ylinopeutta ajaen ja keskaria näyttäen. 🤦

Nuo rampit ovat kyllä moottoriteillä aina yhtä jännittäviä: tullaanko sieltä kolmion takaa eteen tai kylkeen ja mitä nopeutta tullaan, 40 km/h vai 140 km/h. Tuo kolmion merkitys näyttää varsinkin olevan monille aivan mahdoton ymmärtää.

Mä en edes jarruta. Jos se liittyvä ei osaa liittyä ja ei osaa kääntää päätä,loppukoot sillä kaista ja lyökööt jarrut kii tai ajakoot metsään. Motarilla ei väistetä niitä jotka liittyy. Kolmio on niillä liittyvillä. 

Vierailija
8/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat tulee siihen rinnalle rampilta ajamaan samaa nopeutta. Saa pelätä milloin rysäyttää suoraan vasemmalle ja kylkeen.

Vierailija
9/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä konsti saada takapuskurissa ajavat kauemmas, kun roiskaisee oikein kunnolla pissapojan nestettä "ikkunaan"... Käytän silloin tällöin.

Vierailija
10/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hätistän perseessä roikkujat tuulilasin pesunesteellä. Jos joku roikkuu perseessä, mulle tulee pakottava tarve pestä tuulilasi. Yleensä perässä roikkuja älyää, että nyt ollaan liian lähellä, kun pesuneste lentää perässä roikkujan tuulilasille. Sama pätee liian lähellä ajaviin mopolijoihin.

Vierailija
11/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasetan aina pissapoikaa, kun joku ajaa liikaa perseessä kiinni. 

Vierailija
12/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin joskus ohittamassa rekkaa moottoritiellä kun rampilta oli tulossa toinen rekka jolle tämä toisen kuski päätti antaa tilaa. Onneksi ehdin reagoida ja jarruttaa ettei rekka jyrännyt mun auton päälle. En ollut onneksi ehtinyt vielä kovin pitkälle tässä ohittamisessa. Stanan tollo rekkakuski.

Vierailija
13/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes jarruta. Jos se liittyvä ei osaa liittyä ja ei osaa kääntää päätä,loppukoot sillä kaista ja lyökööt jarrut kii tai ajakoot metsään. Motarilla ei väistetä niitä jotka liittyy. Kolmio on niillä liittyvillä. 

Näinhän se on, mutta moni tosiaan tulee sieltä kolmion takaa eteen kaikesta huolimatta. En viitsinyt ajaa peräänajokolaria 120 km/h vauhdista, joten ainoa vaihtoehto oli jarruttaa.

Vierailija
14/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RASISTI!!!

Learn to law.

Se on pissaHENKILÖ!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on hyvä konsti saada takapuskurissa ajavat kauemmas, kun roiskaisee oikein kunnolla pissapojan nestettä "ikkunaan"... Käytän silloin tällöin.

Miksi haluat jakaa pissapojan nesteet takana tulevan kanssa? 

Mulla on onneksi autossa pissapoika joka ruuttaa pyyhkijöistä vain tuulilasille, eikä pitkin pientareita. Tuulilasinpesunestttä ei kulu paljon yhtään 

Vierailija
16/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenteessä on kaikenlaisia paskapäitä! Joskus tekisi mieli seurata ja kun pysähtyvät niin käydä vetämässä turpaan! 

Vierailija
17/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä näyttele pissapoikaasi yleisillä paikoilla.

Vierailija
18/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hätistän perseessä roikkujat tuulilasin pesunesteellä. Jos joku roikkuu perseessä, mulle tulee pakottava tarve pestä tuulilasi. Yleensä perässä roikkuja älyää, että nyt ollaan liian lähellä, kun pesuneste lentää perässä roikkujan tuulilasille. Sama pätee liian lähellä ajaviin mopolijoihin.

Ruuttaatko vaikka säiliön tyhjäksi, jos takana tulija käyttää hyväkseen sun pissapojan nesteesi?

Vierailija
19/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ollut mitään väärää. Jotkut saattavat ottaa jostain syystä veetuiluna, kun edessä olija käyttää pissapoikaa. Huonoa käytöstä keskisormen käyttäjältä. Liikenteessä pitäisi osata malttaa mieli vaikka jokin asia ärsyttäisi. Niin opetettiin autokoulussa.

Vierailija
20/23 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikenne on yhteispeliä.ei kannata olla jääräpää.pääsee paljon helpommalla kun pitää hermonsa kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi