Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluan suhteen maalla asuvan hippitytön tai -naisen kanssa đŸ„č

Vierailija
20.07.2025 |

Asuttaisi maalla yhdessÀ ja istutettaisi piha tÀyteen puita ja tehtÀisi vaikka mitÀ.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivomuksesi on erittĂ€in asiallinen, mutta valitettavasti kaikki suv akkihu orat vastustavat tĂ€tĂ€ positiivista kehitystĂ€. 

Vierailija
42/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletko valmis pesemÀttömÀÀn ja trimmaamattomaan pyhimpÀÀn?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippityttösi olisi ullakolla istuttamassa kukkia purkkeihin.

Kukkaa?

Oikealla hippitypyllÀ on aina kukkaa. Sellaisen kun saisi niin olisin onnellinen.

Kukkaa saa kaupasta tÀÀllÀ, ostat itse jos tarvitset.

Vierailija
44/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo on yhtÀ helvettiÀ! On nÀitÀ hippinaisia mitkÀ asuu rÀhjÀisessÀ töllissÀ maaseudulla ja pitÀvÀt jotain elÀintarhaa! Kanat ja lampaat seikkailee talossa sisÀllÀ ja muuta sellaista. TÀysin hullunmyllyÀ!

Vierailija
45/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yhtÀ helvettiÀ! On nÀitÀ hippinaisia mitkÀ asuu rÀhjÀisessÀ töllissÀ maaseudulla ja pitÀvÀt jotain elÀintarhaa! Kanat ja lampaat seikkailee talossa sisÀllÀ ja muuta sellaista. TÀysin hullunmyllyÀ!

Kanat ja lampaat on OK jos ne on kanalassa ja aitauksessa.

Vierailija
46/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hauskalta. PitÀÀ laittaa Boossa pari viestiĂ€ niin menen katsomaan ja harrastamaan sitĂ€ kauneinta. 

Vierailija
47/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten usein kÀytte seksitautitesteissÀ jos ette kÀytÀ kondomia?

Vierailija
48/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkÀ hommata ensin itse se mökki ja sitten alkaa liikkua tapahtumissa, joissa hippityttöjÀ pyörii. Tai kaipa niitÀkin netin ihmeellisestÀ maailmasta voi nykyisin bongata.

PÀihteet ei ole mikÀÀn vÀlttÀmÀttömyys, hippeistÀkin löytyy montaa lajia.

Saattaa mennÀ hieman ituhippeilyn suuntaan kyllÀ.

Vierailija
49/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

60- luvulla syntyneistÀ voisi vielÀ löytÀÀ aitoja hippejÀ. Itse olen syntynyt siihen aikaan ja olen hippi. Se ei ehkÀ nÀy pÀÀllepÀin mutta minun ajatukset ja toimet. TyössÀ joudun valitettavasti olemaan joku muu kuin oikeasti olen. Vapaa-ajalla ja kavereiden kesken saan olla ihan oma itseni ja hippi.

No, minÀ olen mies ja ihan heterosuhteessa, joten enpÀ taida tÀyttÀÀ AP:n toivetta? Ja enkÀ tiedÀ AP:n ikÀÀ enkÀ sen enempÀÀ myöskÀÀn minkÀ ikÀistÀ naista etsii, mutta annoin nyt kumminkin tÀmÀn vinkin.

Vierailija
50/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vanhan vÀinÀmöisen touhutankoa alkaa pakottaa kun on vÀhÀn nuorempaa karvskannelta tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yhdeksÀn viisi