Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan suhteen maalla asuvan hippitytön tai -naisen kanssa 🥹

Vierailija
20.07.2025 |

Asuttaisi maalla yhdessä ja istutettaisi piha täyteen puita ja tehtäisi vaikka mitä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomuksesi on erittäin asiallinen, mutta valitettavasti kaikki suv akkihu orat vastustavat tätä positiivista kehitystä. 

Vierailija
42/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis pesemättömään ja trimmaamattomaan pyhimpään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hippityttösi olisi ullakolla istuttamassa kukkia purkkeihin.

Kukkaa?

Oikealla hippitypyllä on aina kukkaa. Sellaisen kun saisi niin olisin onnellinen.

Kukkaa saa kaupasta täällä, ostat itse jos tarvitset.

Vierailija
44/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yhtä helvettiä! On näitä hippinaisia mitkä asuu rähjäisessä töllissä maaseudulla ja pitävät jotain eläintarhaa! Kanat ja lampaat seikkailee talossa sisällä ja muuta sellaista. Täysin hullunmyllyä!

Vierailija
45/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yhtä helvettiä! On näitä hippinaisia mitkä asuu rähjäisessä töllissä maaseudulla ja pitävät jotain eläintarhaa! Kanat ja lampaat seikkailee talossa sisällä ja muuta sellaista. Täysin hullunmyllyä!

Kanat ja lampaat on OK jos ne on kanalassa ja aitauksessa.

Vierailija
46/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hauskalta. Pitää laittaa Boossa pari viestiä niin menen katsomaan ja harrastamaan sitä kauneinta. 

Vierailija
47/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein käytte seksitautitesteissä jos ette käytä kondomia?

Vierailija
48/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä hommata ensin itse se mökki ja sitten alkaa liikkua tapahtumissa, joissa hippityttöjä pyörii. Tai kaipa niitäkin netin ihmeellisestä maailmasta voi nykyisin bongata.

Päihteet ei ole mikään välttämättömyys, hippeistäkin löytyy montaa lajia.

Saattaa mennä hieman ituhippeilyn suuntaan kyllä.

Vierailija
49/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60- luvulla syntyneistä voisi vielä löytää aitoja hippejä. Itse olen syntynyt siihen aikaan ja olen hippi. Se ei ehkä näy päällepäin mutta minun ajatukset ja toimet. Työssä joudun valitettavasti olemaan joku muu kuin oikeasti olen. Vapaa-ajalla ja kavereiden kesken saan olla ihan oma itseni ja hippi.

No, minä olen mies ja ihan heterosuhteessa, joten enpä taida täyttää AP:n toivetta? Ja enkä tiedä AP:n ikää enkä sen enempää myöskään minkä ikäistä naista etsii, mutta annoin nyt kumminkin tämän vinkin.

Vierailija
50/50 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan väinämöisen touhutankoa alkaa pakottaa kun on vähän nuorempaa karvskannelta tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän