Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Haluan suhteen maalla asuvan hippitytön tai -naisen kanssa đŸ„č

Vierailija
20.07.2025 |

Asuttaisi maalla yhdessÀ ja istutettaisi piha tÀyteen puita ja tehtÀisi vaikka mitÀ.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hippityttösi olisi ullakolla istuttamassa kukkia purkkeihin.

Vierailija
22/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse istutin kevÀÀllÀ pihaan koivua, mÀntyÀ, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinÀ mukana seuraamassa niiden kasvua.

MÀ seuraan niitÀ omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle sitten pilvi, mÀmmi ja sienet maistuu? Ne on tÀllÀ tilalla arkikÀytössÀ.

En kÀytÀ pÀihteitÀ.

Vierailija
24/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse istutin kevÀÀllÀ pihaan koivua, mÀntyÀ, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinÀ mukana seuraamassa niiden kasvua.

MÀ seuraan niitÀ omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.

MitÀ puita sulla on?

Vierailija
25/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hipit uuniin.

Vierailija
26/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun HelsingissĂ€. đŸŒžđŸŒŒđŸŒ»đŸŒș SöpöÀ, toivottavasti löydĂ€t tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissĂ€ ihan yleistĂ€, ettĂ€ maaseutuelĂ€mĂ€ koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
27/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle sitten pilvi, mÀmmi ja sienet maistuu? Ne on tÀllÀ tilalla arkikÀytössÀ.

En kÀytÀ pÀihteitÀ.

Se oli sit siinÀ.

Vierailija
28/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun HelsingissĂ€. đŸŒžđŸŒŒđŸŒ»đŸŒș SöpöÀ, toivottavasti löydĂ€t tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissĂ€ ihan yleistĂ€, ettĂ€ maaseutuelĂ€mĂ€ koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.

Onko sulla 🩔?

Vierailija
29/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat kukkaemojit! 

EhkÀ kulutusjuhla pÀÀttyy vihdoin ja viimein ja palaamme ainakin osin taaksepÀin yksinkertaisempaan elÀmÀÀn :)

Vierailija
30/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Krista Kiuru, Björneborg.

Vierailija
31/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ puita sulla on?

Koivuja, kuusia, mÀntyjÀ, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejÀ.

Vierailija
32/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ puita sulla on?

Koivuja, kuusia, mÀntyjÀ, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejÀ.

MinkÀikÀinen olet?

Vierailija
33/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkaa?

Vierailija
34/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkaa?

Todellakin sitÀ, jos ullakolla istutellaan.

Vierailija
35/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko totta ettÀ hipit harrastaa anaaliseksiÀ matalalla kynnyksellÀ koska ei kÀytÀ ehkÀisyÀ?

Vierailija
36/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi raitis ja uskovainen hippi tÀnne, kiitos

Vierailija
37/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ puita sulla on?

Sitruunoita, appelsiini, banaani, viikuna. SypressejÀ, yksi oliivipuu ja useita palmuja.

Vierailija
38/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hipihiljaa hippityttö hihitteli

Vierailija
39/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukkaa?

Oikealla hippitypyllÀ on aina kukkaa. Sellaisen kun saisi niin olisin onnellinen.

Vierailija
40/50 |
23.07.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ puita sulla on?

MinkÀikÀinen olet?

đŸ„č

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ kolme yksi