Haluan suhteen maalla asuvan hippitytön tai -naisen kanssa đ„č
Asuttaisi maalla yhdessÀ ja istutettaisi piha tÀyteen puita ja tehtÀisi vaikka mitÀ.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Itse istutin kevÀÀllÀ pihaan koivua, mÀntyÀ, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinÀ mukana seuraamassa niiden kasvua.
MÀ seuraan niitÀ omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulle sitten pilvi, mÀmmi ja sienet maistuu? Ne on tÀllÀ tilalla arkikÀytössÀ.
En kÀytÀ pÀihteitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Itse istutin kevÀÀllÀ pihaan koivua, mÀntyÀ, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinÀ mukana seuraamassa niiden kasvua.
MÀ seuraan niitÀ omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.
MitÀ puita sulla on?
Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun HelsingissĂ€. đžđŒđ»đș SöpöÀ, toivottavasti löydĂ€t tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissĂ€ ihan yleistĂ€, ettĂ€ maaseutuelĂ€mĂ€ koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulle sitten pilvi, mÀmmi ja sienet maistuu? Ne on tÀllÀ tilalla arkikÀytössÀ.
En kÀytÀ pÀihteitÀ.
Se oli sit siinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun HelsingissĂ€. đžđŒđ»đș SöpöÀ, toivottavasti löydĂ€t tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissĂ€ ihan yleistĂ€, ettĂ€ maaseutuelĂ€mĂ€ koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.
Onko sulla đŠ?
Vierailija kirjoitti:
Ihanat kukkaemojit!
EhkÀ kulutusjuhla pÀÀttyy vihdoin ja viimein ja palaamme ainakin osin taaksepÀin yksinkertaisempaan elÀmÀÀn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse istutin kevÀÀllÀ pihaan koivua, mÀntyÀ, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinÀ mukana seuraamassa niiden kasvua.
MitÀ puita sulla on?
Koivuja, kuusia, mÀntyjÀ, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puita sulla on?
Koivuja, kuusia, mÀntyjÀ, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejÀ.
MinkÀikÀinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Hippityttösi olisi ullakolla istuttamassa kukkia purkkeihin.
Kukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaa?
Todellakin sitÀ, jos ullakolla istutellaan.
Onko totta ettÀ hipit harrastaa anaaliseksiÀ matalalla kynnyksellÀ koska ei kÀytÀ ehkÀisyÀ?
Yksi raitis ja uskovainen hippi tÀnne, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puita sulla on?
Sitruunoita, appelsiini, banaani, viikuna. SypressejÀ, yksi oliivipuu ja useita palmuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaa?
Oikealla hippitypyllÀ on aina kukkaa. Sellaisen kun saisi niin olisin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ puita sulla on?
MinkÀikÀinen olet?
đ„č