Haluan suhteen maalla asuvan hippitytön tai -naisen kanssa 🥹
Asuttaisi maalla yhdessä ja istutettaisi piha täyteen puita ja tehtäisi vaikka mitä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Itse istutin keväällä pihaan koivua, mäntyä, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinä mukana seuraamassa niiden kasvua.
Mä seuraan niitä omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulle sitten pilvi, mämmi ja sienet maistuu? Ne on tällä tilalla arkikäytössä.
En käytä päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Itse istutin keväällä pihaan koivua, mäntyä, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinä mukana seuraamassa niiden kasvua.
Mä seuraan niitä omassa pihassani.Miehet vaan ei halua muuttaa mun luo, odottavat mun muuttavan.
Mitä puita sulla on?
Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun Helsingissä. 🌸🌼🌻🌺 Söpöä, toivottavasti löydät tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissä ihan yleistä, että maaseutuelämä koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulle sitten pilvi, mämmi ja sienet maistuu? Ne on tällä tilalla arkikäytössä.
En käytä päihteitä.
Se oli sit siinä.
Vierailija kirjoitti:
Luokittelen itseni hipiksi, mutta kuulun urbaaneihin hippeihin, asun Helsingissä. 🌸🌼🌻🌺 Söpöä, toivottavasti löydät tuollaisen naisen. Sellainen on hippien piireissä ihan yleistä, että maaseutuelämä koetaan kiehtovaksi vaihtoehdoksi.
Onko sulla 🦔?
Vierailija kirjoitti:
Ihanat kukkaemojit!
Ehkä kulutusjuhla päättyy vihdoin ja viimein ja palaamme ainakin osin taaksepäin yksinkertaisempaan elämään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse istutin keväällä pihaan koivua, mäntyä, kuusta, vaahteraa jne. muiden vanhojen ja nuorten puiden seuraksi. Olisi kiva jos olisi mukava nainen siinä mukana seuraamassa niiden kasvua.
Mitä puita sulla on?
Koivuja, kuusia, mäntyjä, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puita sulla on?
Koivuja, kuusia, mäntyjä, siperianlehtikuusia, pihlajia, hopeapajuja, syreenejä.
Minkäikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Hippityttösi olisi ullakolla istuttamassa kukkia purkkeihin.
Kukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaa?
Todellakin sitä, jos ullakolla istutellaan.
Onko totta että hipit harrastaa anaaliseksiä matalalla kynnyksellä koska ei käytä ehkäisyä?
Yksi raitis ja uskovainen hippi tänne, kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puita sulla on?
Sitruunoita, appelsiini, banaani, viikuna. Sypressejä, yksi oliivipuu ja useita palmuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaa?
Oikealla hippitypyllä on aina kukkaa. Sellaisen kun saisi niin olisin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puita sulla on?
Minkäikäinen olet?
🥹