Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Enskat viikonloppuun***

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin muutkin vanhat tutut! Pakko tulla sanomaan hei ja ihmettelemään ajan nopeaa kulua! Jo 34+ viikot! Häh, apua!

Oon@ se siirtynee kuumeilu- (tai L-) puolelle taas kesän jälkeen, eli iloisia uutisia pitkästä aikaa! (hullua iloita lapsettomuuspuolelle menosta?? Tarkoitan siis, että olen iloinen yrityksen jatkumisesta!)

Kaikille odottaville enskoille oikein ihanaa kevättä ja napakoita suppareita niitä tarvitseville!

Oon@

Vierailija
22/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea VIIPULILLE pikku pojasta! Ihanaa kuulla, että synnytys meni hyvin.

MOOLILLA ollut masispäivä... Eiköhään noita tule meille kaikille. Onneksi nuo menevät ohi aika nopeasti.

Täällä aika moni taitaa yrittää innokkaasti ilmaista jälkikasvulleen, että olisi uloslähdön aika. Onnea vaan yritykseen! Olisipa meikäläiselläkin viikot niin pitkällä, että voisi alkaa toivoa suppareita! Tällä hetkellä supistuksen aavistuskin saa otsan huolesta ryppyyn, vaikkei niitä onneksi niin usein tulekaan. Sympatiaa myös kaikille räkätautia potevalle. Mies tuossa yskii kyllä jonkin verran ja työkaverit valittelee flunssaa, että eiköhän se köhä ole meikäläisellekin tulossa. Toivottavasti ei sentään tuota LEENIKSEN poskiontelontulehdusta ole pukkaamassa päälle.

(.) Nyt alkaa taas unohtumaan, että mikä viikko olikaan menossa, joten hyvä vaan, että neuvola on ensi viikolla. Nyt ihan lääkärineuvola vaihteeksi. Saa nähdä, tuleeko siellä mitään uutta...

Meikäläisellä on ollut ihana hemmotteluviikonloppu! Ensimmäisen hääpäivän kunniaksi mies buukkasi meille hemmottelua Haikon kartanosta. Meillä oli huone kartanohotellista. Siellä sitten eilen kylvettiin, käytiin hieronnassa ja syötiin ihanan iso illallinen. En ollut ikinä käynyt hierojalla, mutta oikein mukavaa oli. Mies etukäteen mainitsi raskaudestani ja hieroja oli hommannut sellaisen hassunnäköisen hierontatuolin, jossa sain mukavan asennon, ilman, että tarvitsi mennä vatsalleen maaten. Aamiainenkin oli niin tukeva, etten ole vielä tarvinnut sen kummaisempaa vatsan täydennystä, tai jos ei lasketa karkkia, johon mies sai minut taas sortumaan. (Juupa, juu, taas syytän miesparkaa, joka tuolla meikäläiselle laittelee tyytyväisenä päivällistä. Huono vaimo! Minä vain istuskelen tietokoneen ääressä ja mies raataa!)

Hieman on kyllä pitänyt taas pihistää hääpäivästä aikaa työnteollekin, kun huomenna pitää pitää eräs esitelmä, enkä ole sitä aiemmin ehtinyt harjoittelemaan. Onneksi en ole yleisön edessä panikoituvaa tyyppiä, mutta on silti hyvä vähän käydä kalvoja läpi, kun nytkin huomasin, että osa kalvoista oli väärässä järjestyksessä ja englannin kielinen puhekin takelteli paikoittain, kun en ollut miettinyt sanottavaani ajoissa. Suurin ongelma tuossa kyllä on se, miten saan ääneni kestämään 45 minuuttia yhtäjaksoista puhetta, kun se tahtoo käheytyä jo kymmenessä minuutissa. Pitänee varata vesipullo mukaan. Voinpahan sitten puheen jälkeen vaikean kysymyksen edessä rynnätä kiireenvilkkaa vessaan ja jättää yleisön katsomaan perääni ja odottamaan turhaan vastauksiani. :-).

Nyt pitää kyllä mennä katsomaan, että mitä se mies oikein tuolla puuhailee keittiössä, kun sieltä tulee niin ihanat tuoksut!

t. pikku+Juska ja kovasti potkiskeleva herra Möttiäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

En oo koko viikonloppuna malttanut käydä sisällä/kotona kuin kääntymässä. Vitsit, miten mageet ilmat!!! Musta tuntuu, että mä saan ihan valtavasti energiaa tosta auringosta ja jotenkin unohdan jatkuvasti ajatella vauvaa ja synnytystä kun on muuta tekemistä. Eikä raskauskaan ahdista niin paljon, kun pärjää kevyemmillä vaatteilla. Ja niin... täällä ei näy ei kuulu niin minkäänlaisia merkkejä siitä, että vauva olisi tulossa ulos lähimmän parin kk:n sisällä.

[b]Viipulille[/b] ja miehelle paljon paljon onnea! Niin se vaan odotus palkittiin sielläkin!

[b]Leenikselle[/b] suuria parane-pian-haleja! Ihan pyllystä olla tässä vaiheessa kipeä :-( Toivottavasti menee pian ohi.

[b]Sanlelle[/b] tervetuloa joukkoon!

Ja tietty kaikille muillekin ihanaisille enskoille suuret vilkutukset! Huomenna lisää, nyt nautin miehestä ja vohvelinpaistosta.

Kesis, 39+2

Vierailija
24/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESIKSELLÄ ihana viikonloppu miehen kanssa - jeeeee!!

LEENIKSELLE iskenyt nyt se pöpö ja karmiva tk-reissu - toivottavasti antibiootit alkaa purea jo heti yöllä ja huomenna olo on parempi! Kerkeet parantua ennen h-hetkeä:=)

JUSKALLA ihana hääviikonloppu Haikossa - ihana sun miehes:=) Joskus tääkin toivois, että mies kokkailis - meillä kokkailu on kokonaan mun heiniä:=(

OONALLE superhypervilkutukset - kiva kun piipahdit moikkaamassa! Toivottavasti pääsette yrittämään nyyttiä suunnitelmien mukaan ja pian kohdataan joko tällä tai jollain muulla puolella;=)

Mitäs muuta vielä piti...apua, kohtahan täältä lähtee sankka joukko enskoja vauvapuolelle - alkupääläiset, tulkaahan palstailemaan! Ja NINCALLE listaemona jatkajaa kaivataan!!!

Suppareita niitä toivoville:=)

Se on sitten huhtikuu!

-mooli 34+2

p.s. HANILLE piti vielä sanomani, että musta on tosi kiva, että pyörit tällä puolella:=)

Vierailija
25/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

COLTSFOOTILLE piti vielä sanomani, että juu - pääsiäisen buukkaaminen täyteen ohjelmaa on varma synnyttämään lähtemisen vinkki!

Meill mies ollut ihan pirtsakka tänän - sillä ei ole nyt ollut " varaa" olla aamuviiteen, kun just viime vkl oli...ja ens torstaina menossa taas! Samperi!! Sitä ennen saa viedä mut kyllä hienosti syömään:=)

Mukavaa myöhäisiltaa ja reipasta huomenna alkavaa uutta kalenteriviikkoa! (oma elämä kun menee näissä rv:ssa;=)

-mooli edelleen

Vierailija
26/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Mä oon varmaan taas viimenen tänään ja eka huomenna.. ;) Heh! Tänään on ollut kieltämättä vähän jostain syystä ¿masentunut¿ olo.. Pillitinkin jopa vähän tuossa illalla. Alkaa niin ottaan kaaliin tää turvotus ¿ jota on jatkunut jo mun laskujen mukaan 3kk ¿ ja haluaisin NIIN kovasti jo tuon Tiitiäisen tuolta mahanahkan alta pois.. Vali vali. Lupaan yrittää ajatella positiivisemmin huomenna. Oikeasti aloin miettiä perjantaisen neuvolakäynnin jälkeen että mitenköhän mä tiedän millon lähteä sinne laitokselle.. Siis kun hoitsu laittoi kädet mun masulle (tunnusteli miten päin Tiitiäinen on + lapsivesiä yms) niin sanoi että ¿johan sulla supistaa¿.. Ja minä siihen että ¿ai jaa¿.. Hoitsu sitten kysyi että etkös tuota muka tunne ja kun sanoin että empä taida niin sehän tuumas ¿mistäs sinä tyttö tiedät sitten lähteä synnyttämään¿.. No joo.. Ehkäpä NE supistukset on sitten sellaisia jotka tunnistan.. Toivossa eletään. Tai sitten menen vessaan kakkoshädälle ja Tiitiäinen onkin pytyssä.. Ääk..

BUUFFAn Nuuro oli harrastanut potkutteluja.. ;) Kivahan se on kun mieskin vihdoin ne tuntee!

SANLElla ja monella muullakin oli ollut mietteitä tästä vauvan mukanaan tuomasta elämän muutoksesta.. Kyllä varmasti kaikki sitä miettii, toiset enemmän, toiset vähemmän. Itsekin juuri tuossa pari tuntia sitten pohdiskelin että mitenköhän meillä käy, kuinka paljon mies jaksaa/haluaa kotona olla ja jäänköhän mä tosiaan ¿jumiin¿ kotiin.. Onneksi on kuitenkin 3 mummolaa + 2 tätiä lähellä, joten hoitopaikoista ei ole pulaa.. Mutta eihän se tietenkään kaikkea tee..

MOOLI oli saanut piristysruiskeen kunnon yöunista! :) Just kun pääsit kirjotteleen että mulla virtaa riittää, siihen tyssäsi.. En siis ehtinyt/jaksanut siivota tänään oikeestaan yhtään. :( No, sovittiin miehen kanssa että huomenna siivotaan oikein kunnolla kunhan hän kotiutuu töistä.. Jospa se mieli siitä taas vähän parantuisi.

COLTSFOOT ¿ tosiaan, mä taidan olla se pirttihirmu kun olen jo päättänyt että mies ei taida ¿saada¿ juontilupaa tuolle ensi LA bileillalle.. Saa luvan mennä autolla ja tulla ¿ajoissa¿ kotiin. En todellakaan halua ottaa riskiä että olen sitten yksin siellä pungertamassa Tiitiäistä maailmaan.. Ja onnittelut muuten uusista viikoista!!!

Voi LEENIS kun menit sen poskiontelon tulehduksen hankkimaan! :( Yh! Ei kivaa.. Hieman tässä ihmettelen, mä kun luulin että Duacteja ei sais raskaana ottaa.. Nimittäin mulla se on tepsinyt pahimpiin räkävaivoihin joskus menneisyydessä. Hyvä että kuitenkin sait kuurin ja toivon mukaan nyt helpottaisi! En siis ole ollut ainoa joka on itkeä tihrustanut tänään.. Huomenna on päivä uusi! Toivottavasti sulle & mullekin vähän pirteämpi! :)

JUSKAn hemmotteluviikonloppu kuulostaa kyllä aivan ihanalle!!! :))) Voi kun ihanaa.. Tsemppiä huomiseen esitelmään!!!

KESIS se jaksaa olla aurinkoinen tän aurinkoisen kelin mukana! :) Hyvä että joku sentään meistä.. Oliko hyvät vohvelit? ;)

Ok, ehkä mä meen tonne soffalle takas miehen viereen.. Se kun lupasi hieroa mun turvonneita pökkelöjalkoja. Olin vissiin niin hiljanen ja masentuneen oloinen..

Kauniita unia ja huomiseen!

Mammis[/color]

Vierailija
27/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tuntenut mitään supistuksia, ennen kuin ne todelliset synnytyssupistukset alkoi. Neuvolassa aina täti paineli mahaa ja kertoi, että nyt supistaa ja itse pyörittelin epäuskoisena silmiäni. Mutta sinä aamuna, kun lähdin synnyttämään, heräsin klo 4 ihan uudenlaisiin aaltomaisiin tuntemuksiin alavatsalla ja selässä. Tajusin kyllä heti, että ne oli niitä oikeita supistuksia. Tosin olin vieläkin epäuskoinen, että ne olis just sellaisia supistuksia, joilla lähdetään sairaalaan, kun viikkoja oli kuitenkin vasta 38+1. En pystynyt nukkumaan enää ja luin kirjaa ja kävin suihkussa ja söin aamupalaa klo 5 ja mies ihmetteli, mitä oikein steppasin siihen aikaan edes takaisin. Ihmeteltiin myös yhdessä, että miten se maha oli valahtanut niin alas... Siitä pari tuntia ja just kun olin kellahtanut miehen viereen torkkumaan uudestaan tuntui napsahdus ja vedet meni. Ja ei kun synnyttämään. :)

Niin että kyllä sä varmasti tajuat sitten kun pitää lähteä. Mulla ei siis ollut tuntunut supparin supparia sitä ennen ja kyllä alkoi tuntua aika napakasti jo matkalla sairaalaan! Ja vaikka ei vedet olis mennyt, niin siinä vaiheessa tosiaan tuntui niin napakasti, että olisin varmasti lähtenyt joka tapauksessa näytille. Onnea matkaan! Ja niitä kuuluisia suppareita! ;)

-Q-

Vierailija
28/28 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Näinhän mäkin sen järkeilin itselleni, mutta silti kun on ekaa kertaa tässä puuhassa niin on vähän väliä epäuskoinen fiilis.. ;)

Mammis[/color]