Tunnustetaan syntejä
Kommentit (18)
Palvoin nuorena aurinkoa, nykyään istun varjoissa.
Syntiä voi tehdä ajatuksin, sanoin ja teoin. Todennäköisesti teen paljon ajatussyntiä, joka psykologian näkökulmasta taas on tervettä ja suotavaa.
Tänäänki tuli vit-tu saa-tanaa perke-lettä, ku kesken kukkien kastelun tuli paarma hätyyttämään. Rajanaapurin les-ta perhe ulkona. Synti se on pieniki synti.
Olen buddhalainen, niin en tiedä mikä on muslimeille ja kristityille syntiä, mutta Homer Simpson sanoi, että on masturboinnut 5 miljoonaa kertaa eikä aio lopettaa, joten sanon tuon saman. :D M28
Vierailija kirjoitti:
Olen buddhalainen, niin en tiedä mikä on muslimeille ja kristityille syntiä, mutta Homer Simpson sanoi, että on masturboinnut 5 miljoonaa kertaa eikä aio lopettaa, joten sanon tuon saman. :D M28
En usko että olet masturboinut noin montaa kertaa.
Onko tullut syyteltyä syyttömiä. Työpaikalla . Tönittyä koulussa heikompia.
Kiroilu on lestoille ominaista kuitenkin sillä kaikki on saatanasta ja laitetaan saatanalle. Siinä ei ole mitään. Helluntailaisilta taas helvetti on tuttu päivän uhkailusta. Taivas vai helvetti. Sitä ei lueta synniksi koska he itse sitä tekee.
Järkyttää vielä itseänikin. Varastin teininä nikotiinihimossa äidiltä todella paksun rannekultaketjun 90-luvun alussa, joku mies osti sen muutamalla kympillä keskustassa kanissa ja huijasi samalla. Minkälainen aikuinen tekee niin. Mutta synti oli tämäkin.
Uskonnollisille pitää muistuttaa vertaus samarialaisesta . Ryöstetty pahoinpidelty uhri ojassa kohdassa myös PAPPI LEEVILÄINEN MENI muiden tavoin ohi ! Katsokaas kun Jeesus tuntee teidän luonteen.
On ihmisiä jotka myös yleistää tai syyttää täysin syyttömiä. Elikkä sua voi työpaikalla joku mustamaalata kuin koulussa. Selkäsi takana. On myös kiusaamista väittää muuta kuin mikä on totta. On väärin varastaa työpaikka kuin tavarat. Ilkeydestä joku voi väittää muille sinusta väärää tietoa .
Vierailija kirjoitti:
ripulonti
Täh?
Vierailija kirjoitti:
ripulonti
Ei kai sille voi mitään.
Kerran himoitsin syntisesti naapurin kiviaitaa. Vedin mä sitä naapuria pari kertaa turpaankin mutta niitä ei lasketa miksikään kun olin humalassa.
Oletteko oikeassa elämässä tehnyt pahaa syyttömille.