Ei ole yhtään mukavia nämä helteet
Aivan kurjaa kun näin pitkästi kuumia päiviä peräkkäin.
Mikä suomalaisten höpö sanonta se on ettei saa valittaa, on niitä vielä kylmiä ilmoja.
Kyllähän näille leveyksille, pohjolan perukoille on normaalimpaa viileämmät ilmat ja niitä kaipaa useampi kuin uskaltaa mainita:)
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään. Pihalla veden ääressä on ihana olla. Sisällä on viileää, kiitos ilmalämpöpumpun V.tuttaa kun tulee syksy ja talvi 🤬
Tykkäät helteistä, ja silti olet hankkinut ilmalämpöpumpun? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eilen illalla, että kun lämpötila oli laskenut 23 asteeseen ja taivaskin oli pilvessä, niin se tuntui oikeasti viileältä. Pitkähihainen paita oli pakko laittaa päälle ettei tule kylmä
Keho toittuu nopeasti lämpimään, loppukesä tuntuu tämän jälkeen kylmältä.
Totta. Ihminen on kuitenkin trooppinen eläin, siksi meillä on se tehokas viilennysjärjestelmäkin -hiki-rauhaset ymjpäri kehoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään. Pihalla veden ääressä on ihana olla. Sisällä on viileää, kiitos ilmalämpöpumpun V.tuttaa kun tulee syksy ja talvi 🤬
Miksi itse et hanki viilennintä, vaikka inhoat lämmintä?
Olen jo tottunut tähän lämpöön. Aamulla tuntuu jopa kylmältä kunnes aurinko alkaa kunnolla näkymään. Ensiviikko on vielä hellettä. Sitten enemmän tavallinen kotimaan kesäsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos varjoon tuuliseen paikkaan, veden ääressä paras.
Ei jaksa kun pitää ensin istua kuumassa dösässä puoli tuntia. Ja sama takas.
Eikö lähempää löydy muka varjopaikkaa? Nyt kyllä huijaat :DD
Vierailija kirjoitti:
Helteet on parhautta. Rakastan helteitä. Toivottavasti ilmastonmuutoksen myötä saadaan enemmän ja lämpimämpiä kelejä.
Minä minä minä. Ajattele vaikka kuumuudesta kärsiviä eläimiä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin eilen illalla, että kun lämpötila oli laskenut 23 asteeseen ja taivaskin oli pilvessä, niin se tuntui oikeasti viileältä. Pitkähihainen paita oli pakko laittaa päälle ettei tule kylmä
muuta afrikkaan, siellä ei tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse et hanki viilennintä, vaikka inhoat lämmintä?
Siksi, että minulla on jo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helteet on parhautta. Rakastan helteitä. Toivottavasti ilmastonmuutoksen myötä saadaan enemmän ja lämpimämpiä kelejä.
Ajatteletko sinä muka oikeasti? Eläimiä käytät olkiukkoina perustelullesi kuinka sinä aina haluat sitä ja tätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muuta afrikkaan, siellä ei tule kylmä.
Muuta sinä siperiaan ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo hellehullut osaa ajatella muita kuin itseään. Paljastelevatkin itseään tuolla kaduilla ja rannoilla.
Vierailija kirjoitti:
Talvella varmaan sit henki pois kun +23 on hullulla kylmä.
Kesäkuu oli percstä, kun satoi ja sai palella. Nyt on ollut juuri sopivat säät. Sisällä on 29 astetta, sekään ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuu oli percstä, kun satoi ja sai palella. Nyt on ollut juuri sopivat säät. Sisällä on 29 astetta, sekään ei haittaa.
Nyt saat hikoilla hullu.+15- +20 oli kesäkuussa ja sinua kusipää paleli?
Päivittäinen sää jankutus meneillään taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko sinä muka oikeasti? Eläimiä käytät olkiukkoina perustelullesi kuinka sinä aina haluat sitä ja tätä
Kyllä ajattelen ihan oikeasti. Ajattelen monia muitakin asioita ihan oikeasti. Nyt yritän ajatella tuota viimeistä lausettasi, että mistä tällaiseen johtopäätökseen päädyit ja miten minä yhtäkkiä olenkin tarinan roisto?
Helteet ovat perseestä. Minä ainakin rukoilen joka päivä sitä, että helteet loppuisivat.
Ihanat kelit ollut nyt. Tykkään lämmöstä.
Tapani Kansakin lauloi "Paista päivä, helli helle, paista meille jokaiselle".
Seksihelteet. Vielä kun olisi seksiä...
No mene hyvä ihminen ulos. Suurin ongelma teillä valittajilla tuntuu olevan se sisälämpötila. Se helpottaa kun menet ulos siitä asunnostasi