Mitä ihmettä siellä Yyterissä tapahtui?
Mitä Yyterissä oikein tapahtui kun kaksi ihmistä hukkui ja poliisi ei tiedota enempää? Todella omituiselta kuulostaa. Osallisena sup-lauta ja kumivene, kaksi jäi kateisiin, löydettiin aamulla hukkuneena. Ja tuntikaupalla oli epäselvää minkä ikäisistäkin oli kyse. Todella omituisen sekava tapaus. Ihan kuin tässä koitettaisiin peitellä hissukseen jotain. Oliko taas maa h anmuuttajista kyse ja viimeaikaisten tapahtumien valossa ei haluta taas lisää vettä myllyyn vai miksi tätä hyssytellään? Normaalisti media repisi tämmöisistä isot otsikot niin siksi ihmetyttää täysi hiljaisuus. Oli miten oli, kauhea päätös iloiselle rantapäivälle :(
Kommentit (11)
2 nuortamiestä löydetty kuolleena.
Ja puhutaan uimapatjasta vaikka ilmeisesti suplauta ollut kyseessä?
Oisko se kumivene hajonnut? Kuitenkin oli se lauta, miten eivät sen kanssa pystyneet pelastautumaan. Oliko taas uimataidottomia. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Uutisessa puhutaan kumiveneestä ja suplaudasta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitettiin sup-lautaa. Onhan se hälyttävää jos sellainen tyhjänä seilaa.
Tänäkesänä on ollut paljon onnnetomuuksia joissa on kuollut nuoria.On niin surullista kun elämä päättyy jo nuorena.
400 metrin päästä on jo kaukana rannasta. Ainakaan ysärillä tuolla ei näkynyt mitään rantavahteja. Ja monet nuoret kännäsivät tuolla.
Ihan hiekkaranta kuitenkin.
On siellä rantavahti. Yyterissä pitää muistaa että vaikka on matala upea ranta niin kauempana rannasta voi olla koviakin virtauksia.
Tiktokissa oli just sellainen video millä oli 25 tuhatta tykkäystä. Siinä kaks nuorta miestä istu tokmannilta ostetussa kumiveneessä ja joi kaljaa ja siinä oli et tässä vinkki teille muille jos tulee kesällä tylsää nii bisset messiin ja kumiveneellä järvelle. Oiskohan joku ottanu mallia
No oon 11v ja mä olin äidin kanssa uimassa Kokemäen joella (en Kokemäellä vaan Väinölän lähellä kai) niin siellä oli pari miestä ne täytti jotain uimapatjaa mikä oli yksisarvinen sinne tuli muitakin ihmisiä autolla ne lähti mutta siitä autosta 2 ihmistä jäi Koska ne meni mukaan niillä oli sen uimapatjan lisäksi sup-lauttoja 2 sitten ne lähti ja kuulin kai 1 päivä sen jälkeen radiosta että 2 ihmistä on kuollut Yyterissä ja 3 on päässyt omin voimin rantaan ja uimapatja on löydetty tyhjänä ja tää oli mun mielestä perjantaina 19.7.2025
Onko tuolla rantavahteja? Tai millainen ranta kyseessä, onko pitkälle matalaa ja äkkisyvä yllättänyt?