Millaista on seurustella ns. hippitytön kanssa?
Missä määrin on hörhöilyä ja paljonko joutuu käyttämään rahaa Ruohonjuuressa? Peseytyykö kunnolla?
Kommentit (74)
Ainakin saa kunnon karvaista pillua.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tyyppi, hiushygienia hieman epämääräinen (ekopesuaine), jatkuvaa valitusta siitä, että miten voin syödä kuolleita eläimiä, pientä hörhöilyä milloin mistäkin, superhyvät ja estottomat kyydit, varaton, älykäs ja välillä hermostuttavan neutoottinen.
Kasvoimme erillemme, mutta en muista pahalla.
Et sitten ryhtynyt vegaaniksi hänen takia?
Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.
Vierailija kirjoitti: Miksei noi sheivaa?
Miksi pitäis?
Vierailija kirjoitti:
Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.
Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät.
Paljon epävakaita persoonia seassa. Moni on huomiohakuinen eli ne asiat ei oikeasti kiinnosta. Paljon poseeraajia. En ikinä opi ymmärtämään, mitä järkevät miehet näkee näissä. Epäsiisti harakka on juuri sitä miltä näyttää. Huutelen kateellisena täältä, koska nämä vie parhaat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät.
Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.
Ruohonjuuressa on keto- ja vegaanituotteita, joten siksi mä, hippityttö, tykkään tästä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Ruohonjuuressa on keto- ja vegaanituotteita, joten siksi mä, hippityttö, tykkään tästä kaupasta.
Ei ole tarkoitus panetella tai haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteesi ja mitä ehkäisyä käytät?
Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin.
Mitä pesuainetta käytät?
Eikös nämä ole vanhempana niitä saastaisia batiikkimummoja, jotka rääkyvät toreilla ja turuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat vaatteesi ja mitä ehkäisyä käytät?
En ehkäisyä käytā
Varmaan riippuu onko ns aito hippi vai ns muoti hippi. Ekat on varmasti rentoa ja kivaa seuraa. Jälkimmäiset paasaa kaikesta ja kaikille
Vierailija kirjoitti:
Paljon epävakaita persoonia seassa. Moni on huomiohakuinen eli ne asiat ei oikeasti kiinnosta. Paljon poseeraajia. En ikinä opi ymmärtämään, mitä järkevät miehet näkee näissä. Epäsiisti harakka on juuri sitä miltä näyttää. Huutelen kateellisena täältä, koska nämä vie parhaat miehet.
noita huomiohakuisia löytyy noissa 30-45v. vihertävissä poliitikoissakin. tusinatavaraa. ovat sitten oppineet nokkavan ja päällekäyvän 'keskustelu'tyylin. keneltäköhän?
Hauska tyyppi, hiushygienia hieman epämääräinen (ekopesuaine), jatkuvaa valitusta siitä, että miten voin syödä kuolleita eläimiä, pientä hörhöilyä milloin mistäkin, superhyvät ja estottomat kyydit, varaton, älykäs ja välillä hermostuttavan neutoottinen.
Kasvoimme erillemme, mutta en muista pahalla.