Millaista on seurustella ns. hippitytön kanssa?
Missä määrin on hörhöilyä ja paljonko joutuu käyttämään rahaa Ruohonjuuressa? Peseytyykö kunnolla?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hippitytöt joten voin kertoa asiasta omasta näkökulmastani käsin.
Olen rento tyttöystävä siinä mielessä että en jaksa nipottaa turhista asioista. Itselleni tärkeistä asioista kyllä nipotan jos on tarvetta.
Ehkäisyä en käytä paitsi tietenkin keskeytettyä yhdyntää ovulaation aikoihin. Miehen pitää osata huomioida tämä ja kunnioittaa tätä, ovulaation aikaan kerron kyllä että tänään ei sitten ruiskita sisälle.
Karvoja en ajele enkä meikkaa enkä käytä korkokenkiä tai sukkahousuja. Vaatteet ovat luonnonkuitua aina kun mahdollista. Välttelen eläinperäisiä tuotteita mutta en fanaattisuuteen asti eli olosuhteet otan huomioon ja hävikin ehkäisy ajaa arvovalinnoissa veganismin edelle jos tilanne niin vaatii.
Onko sana hippityttö sinusta halventava?
Onko tai olisiko sinulle ongelma että mies käyttäisi kondomia? Vaikka Ruohonjuuresta ostettuja?
Vierailija kirjoitti:
Karvaiset kainalot haisee hieltä kun jotain kiveä vaan hieroo sinne. Karvainen toosa myös.
Rastat jotka haisee. Ei meikkiä. Seksittömiä löysiä puuvillamekkoja.
Ihanaa. Maksaisin.
Te jotka asutte talossa. Millä lämmitätte ja onko paneelit ja keräimet hankittu?
Me hippitytöt tykätään nuolla 😋 toistemme pyllyreikiä. Hyh hyh, olemmepa likaisia!
Olin nuorena hippityttö, liuhuvia vaatteita ja ompelin paljon itse. Käytin kyllä pesuaineita, allergisille suunnattuja hajustamattomia.
Nyt olen keski-ikäinen perustäti, entinen hippeily näkyy lähinnä kultuuriharrastusten laajuudessa.
Olen nelikymppinen ja ollut melko hippi koko elämäni. En enää tupakoi,nuorena poltin kyllä ja muutakin kui tupakkaa. Nuorena saatoin myös haiskahtaa etenkin kesäisin kun kavereiden kanssa vaan hengailtiin ympäriinsä, päädyin jonkun kämpälle nukkumaan eikä ollut vaihtovaatteita. Tuolloin käytin äitini virkkaamia lyhyitä toppeja ilman rintaliivejä,leveälahkeisia farkkuja ja kuljin syksyyn asti paljasjaloin. Olin hiton hoikka,lähes laiha. Tukkani värjäsin punaiseksi ja laitoin ripsiväriä ja puuteria,myös jotain hajuvesiä käytin. Pari vuotta olin olin sheivaamatta mitään karvoja kunnes kerran en vaan enää kestänyt ja ajelin kaikki karvat pois kaulasta alaspäin.
Kasvissyöjä en ole ollut koskaan mutta sekaani.
Nykyään en meikkaa enkä värjää hiuksia,minulla on rastat omaa tukkaa. Ajan kainalot mutten pimpsaa. Kiloja on kertynyt ja napatopit vaihtuneet löysiin tunikoihin,löysiin pitkiin toppeihin ja pitkiin hameisiin,pidän väreistä.. Esim.nyt yllä löysä,pitkänmallinen keltainen toppi ja värikkäät ns haaremihousut, Kaulassa Kalevakorun pronssiriiipus ja korvissa sienien malliset korvakorut. Pari tatuointia löytyy ja kielilävistys. Jaloissa yleensä punaiset puukengät,en enää kulje paljasjaloin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja ollut melko hippi koko elämäni. En enää tupakoi,nuorena poltin kyllä ja muutakin kui tupakkaa. Nuorena saatoin myös haiskahtaa etenkin kesäisin kun kavereiden kanssa vaan hengailtiin ympäriinsä, päädyin jonkun kämpälle nukkumaan eikä ollut vaihtovaatteita. Tuolloin käytin äitini virkkaamia lyhyitä toppeja ilman rintaliivejä,leveälahkeisia farkkuja ja kuljin syksyyn asti paljasjaloin. Olin hiton hoikka,lähes laiha. Tukkani värjäsin punaiseksi ja laitoin ripsiväriä ja puuteria,myös jotain hajuvesiä käytin. Pari vuotta olin olin sheivaamatta mitään karvoja kunnes kerran en vaan enää kestänyt ja ajelin kaikki karvat pois kaulasta alaspäin.
Kasvissyöjä en ole ollut koskaan mutta sekaani.
Nykyään en meikkaa enkä värjää hiuksia,minulla on rastat omaa tukkaa. Ajan kainalot mutten pimpsaa. Kiloja on kertynyt ja napatopit vaihtuneet löysiin tunikoihin,löysiin pitkiin toppei
Sinkku? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rento tyttöystävä siinä mielessä että en jaksa nipottaa turhista asioista. Itselleni tärkeistä asioista kyllä nipotan jos on tarvetta.
Ehkäisyä en käytä paitsi tietenkin keskeytettyä yhdyntää ovulaation aikoihin. Miehen pitää osata huomioida tämä ja kunnioittaa tätä, ovulaation aikaan kerron kyllä että tänään ei sitten ruiskita sisälle.
Karvoja en ajele enkä meikkaa enkä käytä korkokenkiä tai sukkahousuja. Vaatteet ovat luonnonkuitua aina kun mahdollista. Välttelen eläinperäisiä tuotteita mutta en fanaattisuuteen asti eli olosuhteet otan huomioon ja hävikin ehkäisy ajaa arvovalinnoissa veganismin edelle jos tilanne niin vaatii.
Onko sana hippityttö sinusta halventava? Onko tai olisiko sinulle ongelma että mies käyttäisi kondomia? Vaikka Ruo
Ei ole halventava sana hippityttö, itse en siitä osaa loukkaantua vaikka ikää on jo yli 40. Ihan kuvaava sana mielestäni, eikä halventava.
Mies saa kyllä halutessaan käyttää kondomia ovulaatiopäivän aikoihin. Muuna ajankohtana pitäisin sitä outona jos ollaan suljetussa parisuhteessa, olisi melkoinen epäluottamuslause kun nyt tarkemmin ajattelen asiaa. Seksi on kuitenkin kaikista kivointa ilman ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.
Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät.
Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.
Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asio
Paskanmarjat. Oon aika paljon vassien tilaisuuksissa viettänyt aikaa ja aika pieni toi hippisegmentti on siellä. Yksittäisiin hippiäisiä, mutta kyl niissä tapahtumissa tapaa paljon enemmän perusduunareita, keski-ikäisiä sosiaalitätejä sekä hapsupartaisia vanhoja radikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Onko sana hippityttö sinusta halventava? Onko tai olisiko s
👍
Hippejähän ei ole kovin paljoa. Eduskuntapuolueista äänestävät vassareita ja vihreitä. Kun feministipuolue oli ehdolla niin sitä.
Ei ihan sama asia mutta aikoinaan seurustelin ulkomaalaisen marxisti-feminismiin taipuvaisen naisen kanssa. Nainen oli silti oikeinkin hyvännäköinen, eikä omannut genren nykyisiä tavanomaisia tunnusmerkkejä, kuten päivitettyä kouvolatukkaa.
Oikeistolaisena oli ihan mielenkiintoinen kokemus, eikä tästä jäänyt mitään huonoja tunteita. Suosittelen kaikille tuppisuille suomalaismiehille samaa, oppii äkkiä perustelemaan asiansa ja opettelemaan keskustelukulttuuria. Lisäksi ei käy aika tylsäksi :)
Sielläpäin keskustelukulttuuri ei tarkoittanut mykkäkoulua tai tavaroiden viskelyä, jos mies sattui päästämään yhdenkin väärän sanan suustaan.