Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seurustella ns. hippitytön kanssa?

Vierailija
20.07.2025 |

Missä määrin on hörhöilyä ja paljonko joutuu käyttämään rahaa Ruohonjuuressa? Peseytyykö kunnolla?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ketju asiallisena.

Vierailija
42/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se kielilävärin epähygienisyys.suudellessa. Siihen on kertynyt satojen miesten juustot ja siemenneesteet. Hyi helvata

No minun nuoruudessa, kun olin hippi ei käytetty koruja eikä meikkiä ja minä en käytä laisinkaan koruja. Voisin kokeilla korviksia joskus, vieläkö ne menisi. Mulla on joskus teininä tehty korviksille paikat. Minä en ole aikuisena koruja käyttänyt ja noissa hippipiireissä ei käytetty koruja, ei juuri meikkiäkään. Noi läväri hipit on siis uusia sukupolvia. Noi joilla on läväriä, tatskoja ja pää täynnä värejä. 2000-luvun alkupuolen ja 2010-luvun hipit oli luonnollisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on se kielilävärin epähygienisyys.suudellessa. Siihen on kertynyt satojen miesten juustot ja siemenneesteet. Hyi helvata

No minun nuoruudessa, kun olin hippi ei käytetty koruja eikä meikkiä ja minä en käytä laisinkaan koruja. Voisin kokeilla korviksia joskus, vieläkö ne menisi. Mulla on joskus teininä tehty korviksille paikat. Minä en ole aikuisena koruja käyttänyt ja noissa hippipiireissä ei käytetty koruja, ei juuri meikkiäkään. Noi läväri hipit on siis uusia sukupolvia. Noi joilla on läväriä, tatskoja ja pää täynnä värejä. 2000-luvun alkupuolen ja 2010-luvun hipit oli luonnollisia. 

Eikö ole vähän ristiriitaista että vaatteiden on oltava luomua ja lääkkeitä ei haluta käyttää mutta ihoon laitetaan väriä?

Vierailija
44/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun kirjoittaville nykyisille ja entisille hipeille tiedoksi että ap ei halua vähätellä tai nimitellä teitä. Kiinnostaa millaisia olette.

Vierailija
45/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole vähän ristiriitaista että vaatteiden on oltava luomua ja lääkkeitä ei haluta käyttää mutta ihoon laitetaan väriä?

No minä olen aina vastustanut hiustenvärjäämistä epäekologisena. Toisaalta, ei minunkaan kaikki tavat ikinä ollut täysin ekologisia ja nyt keski-ikäisenä ei varsinkaan, vaan joissakin asioissa ratkaisee se, että saan aikaa. Aika on tärkein valintaperuste: Valitsen aikaa. En ravaa minkään kirppisrätin perässä, koska saan itselleni aikaa, kun ostan vaatteita lähikaupasta. Ei kukaan ikinä voi olla täysin ekologinen länsimaissa, koska vaatetuotanto ym. ei ole ekologista. Vaatteiden tuotanto saastuttaa kolmansissa maissa. Jos haluaa olla ekologinen, pitäisi tehdä kankaat itse ja muutenkin hoitaa kaikenlaisia muitakin asioita omin käsin, myös ruoantuotanto. Ei ole ekologista, kun tuodaan hipeille ruokaa ulkomailta. 

Vierailija
46/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hipit haisevat, moralisoivat muita, eivät ymmärrä maailmanmenosta mitään, asettuvat toisten yläpuolelle vaikka ovat mitä ovat.

Haju tuli siitä, kun ryypättiin puistossa kellonympäri ja ei ehtinyt pesemään vaatteita. Ei edes aina ollut vaihtovaatteita mukana. Nykyään ne hipit taitaa vetää jotain peukkua siellä puistossa. Muistan, kun mulle lainattiin liian lyhyt hame, kun ei ollut vaihtohousuja. Sitten menin pitkin kyliä miltei takamus paljaana. 

Vierailija
47/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatteita käytät noin yleisesti? Keino- vai luonnonkuituisia?

Vierailija
48/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen valinta. 

Vierailija
49/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen valinta. 

Mitä ehkäisyä käytät tai käytit? Haittaako jos mies haluaa kumittaa?

Vierailija
50/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mitä vaatteita käytät noin yleisesti? Keino- vai luonnonkuituisia?

Luonnonkuituja, mutta se johtuu ihosta ja nykyään myös ympäristösyistä. En halua enää muovivaatteita. Muut hipit saa jatkaa vastailua. Minä en ole enää mikään hippi, minä 

olen enemmän ihan tavallinen aikuiseksi kasvanut melko maalainen. Kannatan enemmän sellaista vanhan ajan keskusta-maalaisuutta kuin mitään kaupunkihippien hommia. 

Metsiensuojelu kiinnostaa juuri niinkuin sitä Maaseudulla tehdään eli metsiä hoitamalla. Ei ne hippien hommat pelasta maailmaa vaan se luonnon hoitaminen kuten 

konkreettinen metsätyö. 

Vierailija
51/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mitä vaatteita käytät noin yleisesti? Keino- vai luonnonkuituisia?

Luonnonkuituja, mutta se johtuu ihosta ja nykyään myös ympäristösyistä. En halua enää muovivaatteita. Muut hipit saa jatkaa vastailua. Minä en ole enää mikään hippi, minä 

olen enemmän ihan tavallinen aikuiseksi kasvanut melko maalainen. Kannatan enemmän sellaista vanhan ajan keskusta-maalaisuutta kuin mitään kaupunkihippien hommia. 

Metsiensuojelu kiinnostaa juuri niinkuin sitä Maaseudulla tehdään eli metsiä hoitamalla. Ei ne hippien hommat pelasta maailmaa vaan se luonnon hoitaminen kuten 

konkreettinen metsätyö. 

Väitätkö että hippi on nuorten aate mistä kasvaa pois?

Vierailija
52/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

konkreettinen metsätyö. 

Ei täysin. Olen melko hippi vieläkin. Siitä kasvaa osittain pois. Mutta metsienhoitamista olen nähnyt lapsesta saakka, koska perheeni omisti metsää ja mulla on aina ollut aito maalaisen näkemys ja tieto siitä, miten luontoa suojellaan. Ehkä olen aina ollut 50% maalainen ja 50% kaupunkihippi, mutta nyt keski-ikäisenä olen enemmän maalainen, joka haluaa hoitaa ymopäristöasioita niinkuin niitä maaseudulla on tapana hoitaa. Kaupunkihippien hommat kuten elokapinat ym. johtuu ihan siitä, että ne ihmiset asuu kaupungissa ja niiden vinkkelistä luontokato on totta. Kaupungissa se näyttää siltä, että metsiä kaadetaan muun tieltä. Samaan aikaan maaseutua Suomessa on autioitunut ja metsittynyt. Elokapina on nykyajan hippien hommaa, mutta sekin on kaupunkilaisaate ja maalla ei tarvita kapinaa. 

Vierailija
53/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

konkreettinen metsätyö. 

Kyllä. Sitten kun on keski-ikäinen, oma aika on tärkeämpää kuin maapallon pelastaminen. Näin se vaan menee niiiin. Minulla on yksi elämä ja mitä vähemmän on jäljellä aikaa, sitä tärkeämpää on Oma aika. 

Vierailija
54/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

konkreettinen metsätyö. 

Ei täysin. Olen melko hippi vieläkin. Siit

Ja mitä ajattelet siitä että nykyään hakataan enemmän metsää kun koskaan aikaisemmin?

Vierailija
55/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vaatteet tekee aatteen.

Vierailija
56/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.

Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät. 

Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.

Seurustelitko mun kanssa? Mä tosiaan käytin pesupähkinöitä. Ne ei puhdistanut tarpeeksi hyvin, niin vaatteisiin jääneistä pöpöistä tuli iho-oireit

En seurustellut tietääkseni sun kanssa. Mielestäni hänellä ei ollut mitään erityisiä iho-oireita.

Vierailija
57/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hippitytöt joten voin kertoa asiasta omasta näkökulmastani käsin.

Olen rento tyttöystävä siinä mielessä että en jaksa nipottaa turhista asioista. Itselleni tärkeistä asioista kyllä nipotan jos on tarvetta.

Ehkäisyä en käytä paitsi tietenkin keskeytettyä yhdyntää ovulaation aikoihin. Miehen pitää osata huomioida tämä ja kunnioittaa tätä, ovulaation aikaan kerron kyllä että tänään ei sitten ruiskita sisälle.

Karvoja en ajele enkä meikkaa enkä käytä korkokenkiä tai sukkahousuja. Vaatteet ovat luonnonkuitua aina kun mahdollista. Välttelen eläinperäisiä tuotteita mutta en fanaattisuuteen asti eli olosuhteet otan huomioon ja hävikin ehkäisy ajaa arvovalinnoissa veganismin edelle jos tilanne niin vaatii. 

Vierailija
58/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset kainalot haisee hieltä kun jotain kiveä vaan hieroo sinne. Karvainen toosa myös.

Rastat jotka haisee. Ei  meikkiä. Seksittömiä löysiä puuvillamekkoja.

Vierailija
59/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin saa kunnon karvaista pillua.

Vierailija
60/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne kyllä hipit muuttuneet 😆 me vanhemmat asutaan autossa, tantrataan ja popsitaan sieniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme