Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seurustella ns. hippitytön kanssa?

Vierailija
20.07.2025 |

Missä määrin on hörhöilyä ja paljonko joutuu käyttämään rahaa Ruohonjuuressa? Peseytyykö kunnolla?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruohonjuuressa on keto- ja vegaanituotteita, joten siksi mä, hippityttö, tykkään tästä kaupasta.

Mistä ostat vaatteesi ja mitä ehkäisyä käytät?

En ehkäisyä käytā

Entä vaatteet? Haittaako keinokuidut sinua? Tiedätkö mistä saa hamppuvaatteita tai -kangasta?

Vierailija
22/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruohonjuuressa on keto- ja vegaanituotteita, joten siksi mä, hippityttö, tykkään tästä kaupasta.

Mistä ostat vaatteesi ja mitä ehkäisyä käytät?

Hippien ehkäisy on keskeytetty yhdyntä. Missään pöllyissä ei pysty kauppaan, lääkäriin jne. Kynsiä ei muuten leikata. t. Asiantuntija 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuseksiä on luvassa ja paljon 🤗.

Vierailija
24/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nämä ole vanhempana niitä saastaisia batiikkimummoja, jotka rääkyvät toreilla ja turuilla.

Rosa Mer. 

Vierailija
25/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.

Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät. 

Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.

Seurustelitko mun kanssa? Mä tosiaan käytin pesupähkinöitä. Ne ei puhdistanut tarpeeksi hyvin, niin vaatteisiin jääneistä pöpöistä tuli iho-oireita ja vaatteet alkoi haisemaan pahalle. 

Vierailija
26/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.

Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät. 

Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.

Seurustelitko mun kanssa? Mä tosiaan käytin pesupähkinöitä. Ne ei puhdistanut tarpeeksi hyvin, niin vaatteisiin jääneistä pöpöistä tuli iho-oireit

Mitä vaatteita käytät?

Vierailija
27/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin. 

Mitä pesuainetta käytät?

Pyykkiin vai peseytymiseen? Pyykinpesussa kokeilin ekopesuaineita, mutta ennen pitkää ne jättivät pyykit harmaiksi joten siirryin tavalliseen. Vartalonpesuun käytän Dr. Bronner -merkkiä. 

Vierailija
28/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mutta penis on kovilla.

Vierailija
29/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin. 

Mitä pesuainetta käytät?

Pyykkiin vai peseytymiseen? Pyykinpesussa kokeilin ekopesuaineita, mutta ennen pitkää ne jättivät pyykit harmaiksi joten siirryin tavalliseen. Vartalonpesuun käytän Dr. Bronner -merkkiä. 

Entä ne vaatteet?

Vierailija
30/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asioihin. 

Vierailija
31/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asio

Kokoomuslaiset mulkerot haukkuu kaikkia taiteilijoita hipeiksi, mutta se kuvastaa vain heidän mielenkiinnottomuuttaan itseään ympäröivään ihmiskuntaan. 

Vierailija
32/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan näistä vastailevista palsta"miehistä" ei ole sellaisen kanssa seurustellut, vaan hokevat meemejä.

Vierailija
33/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se kielilävärin epähygienisyys.suudellessa. Siihen on kertynyt satojen miesten juustot ja siemenneesteet. Hyi helvata

Vierailija
34/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette käytä ehkäisyä niin haittaako jos mies haluaa kumittaa?

Vierailija
35/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vaatteita käytät?"

En käytä keinokuituja, paitsi polyesteriä harvoin ellei ole luonnonkuituvaihtoehtoa, esim. tuulipuku. Luonnonkuituvaatteita käytän. Yleensä puuvillaa. 

Vierailija
36/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä vaatteita käytät?"

En käytä keinokuituja, paitsi polyesteriä harvoin ellei ole luonnonkuituvaihtoehtoa, esim. tuulipuku. Luonnonkuituvaatteita käytän. Yleensä puuvillaa. 

Entä hamppuvaatteita?
Missä käyt vaateostoksilla?

Vierailija
37/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asio

Itse olin nuorena oikeisto-vihreä. Olin myös Vihreän puolueen jäsen ennen kuin Sinnemäestä tuli pj. Näiiiin. Entinen vihreä täällä, haluatteko kysyä jotain? Vihreät ei ollut tarpeeksi ympäristöpuolue minulle niin erosin. Kannatin Pentti Linkolan ympäristöajattelua. 

Vierailija
38/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä vaatteita käytät?"

Entä hamppuvaatteita? Missä käyt vaateostoksilla?

Mulla on yhdet kannabikselle haisevat housut niin ne saattaa olla hampusta ja haista siksi. Ostin ne kirppikseltä ja ne on ulkomailta tuotu/ ostettu. Niissä on perushajuna hampun haju, niin olisiko ne ihan hampusta ne housut. 

Vierailija
39/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipit haisevat, moralisoivat muita, eivät ymmärrä maailmanmenosta mitään, asettuvat toisten yläpuolelle vaikka ovat mitä ovat.

Vierailija
40/74 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä vaatteita käytät?"

Entä hamppuvaatteita? Missä käyt vaateostoksilla?

Mulla on yhdet kannabikselle haisevat housut niin ne saattaa olla hampusta ja haista siksi. Ostin ne kirppikseltä ja ne on ulkomailta tuotu/ ostettu. Niissä on perushajuna hampun haju, niin olisiko ne ihan hampusta ne housut. 

Ei kuulu haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi