Millaista on seurustella ns. hippitytön kanssa?
Missä määrin on hörhöilyä ja paljonko joutuu käyttämään rahaa Ruohonjuuressa? Peseytyykö kunnolla?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruohonjuuressa on keto- ja vegaanituotteita, joten siksi mä, hippityttö, tykkään tästä kaupasta.
Mistä ostat vaatteesi ja mitä ehkäisyä käytät?
Hippien ehkäisy on keskeytetty yhdyntä. Missään pöllyissä ei pysty kauppaan, lääkäriin jne. Kynsiä ei muuten leikata. t. Asiantuntija
Peppuseksiä on luvassa ja paljon 🤗.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nämä ole vanhempana niitä saastaisia batiikkimummoja, jotka rääkyvät toreilla ja turuilla.
Rosa Mer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.
Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät.
Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.
Seurustelitko mun kanssa? Mä tosiaan käytin pesupähkinöitä. Ne ei puhdistanut tarpeeksi hyvin, niin vaatteisiin jääneistä pöpöistä tuli iho-oireita ja vaatteet alkoi haisemaan pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampun hajua tarttunut vaatteisiin, tuuheat ryijyt kaikissa kolmessa kainalossa, kulkee väljissä kirppisvaatteissa, puolue on luonnollisesti Vihreät.
Eihän nyt mikään kokoomuksen puisto-osasto hänen valintansa ole, vaan eläinoikeuspuolue. Tai jos on rahtusen enemmän energiahoitoihin kallellaan, niin joogalentäjät.
Vaihtoehtoisesti saattaa äänestää oikeastaan mitä tahansa pienpuoluetta vasemmalta äärioikealle tai jättää äänestämättä. Mä seurustelin nuorena hipin kanssa eikä siitä jäänyt mitään ikäviä keloja. Sen opin, että pesupähkinät on ihan täysi kusetus.
Seurustelitko mun kanssa? Mä tosiaan käytin pesupähkinöitä. Ne ei puhdistanut tarpeeksi hyvin, niin vaatteisiin jääneistä pöpöistä tuli iho-oireit
Mitä vaatteita käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin.
Mitä pesuainetta käytät?
Pyykkiin vai peseytymiseen? Pyykinpesussa kokeilin ekopesuaineita, mutta ennen pitkää ne jättivät pyykit harmaiksi joten siirryin tavalliseen. Vartalonpesuun käytän Dr. Bronner -merkkiä.
Ihan kiva, mutta penis on kovilla.
Vierailija kirjoitti:
Oon luonteeltani aika boheemi, mutta peseytymättömyys ei todellakaan kuulu juttuihini. Suosin mahdollisimman luonnonmukaisia ja eläinkokeettomia tuotteita, mutta käyn suihkussa sekä aamuisin että iltaisin.
Mitä pesuainetta käytät?
Pyykkiin vai peseytymiseen? Pyykinpesussa kokeilin ekopesuaineita, mutta ennen pitkää ne jättivät pyykit harmaiksi joten siirryin tavalliseen. Vartalonpesuun käytän Dr. Bronner -merkkiä.
Entä ne vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asio
Kokoomuslaiset mulkerot haukkuu kaikkia taiteilijoita hipeiksi, mutta se kuvastaa vain heidän mielenkiinnottomuuttaan itseään ympäröivään ihmiskuntaan.
Kukaan näistä vastailevista palsta"miehistä" ei ole sellaisen kanssa seurustellut, vaan hokevat meemejä.
Pahinta on se kielilävärin epähygienisyys.suudellessa. Siihen on kertynyt satojen miesten juustot ja siemenneesteet. Hyi helvata
Jos ette käytä ehkäisyä niin haittaako jos mies haluaa kumittaa?
"Mitä vaatteita käytät?"
En käytä keinokuituja, paitsi polyesteriä harvoin ellei ole luonnonkuituvaihtoehtoa, esim. tuulipuku. Luonnonkuituvaatteita käytän. Yleensä puuvillaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vaatteita käytät?"
En käytä keinokuituja, paitsi polyesteriä harvoin ellei ole luonnonkuituvaihtoehtoa, esim. tuulipuku. Luonnonkuituvaatteita käytän. Yleensä puuvillaa.
Entä hamppuvaatteita?
Missä käyt vaateostoksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa voi äänestää näin, mutta hippi on aina vassari. Hippi on vasemmistoaate. Äärioikeiston veganismi ja luonnonsuojelu perustuu TÄYSIN eri asio
Itse olin nuorena oikeisto-vihreä. Olin myös Vihreän puolueen jäsen ennen kuin Sinnemäestä tuli pj. Näiiiin. Entinen vihreä täällä, haluatteko kysyä jotain? Vihreät ei ollut tarpeeksi ympäristöpuolue minulle niin erosin. Kannatin Pentti Linkolan ympäristöajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vaatteita käytät?"
Entä hamppuvaatteita? Missä käyt vaateostoksilla?
Mulla on yhdet kannabikselle haisevat housut niin ne saattaa olla hampusta ja haista siksi. Ostin ne kirppikseltä ja ne on ulkomailta tuotu/ ostettu. Niissä on perushajuna hampun haju, niin olisiko ne ihan hampusta ne housut.
Hipit haisevat, moralisoivat muita, eivät ymmärrä maailmanmenosta mitään, asettuvat toisten yläpuolelle vaikka ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä vaatteita käytät?"
Entä hamppuvaatteita? Missä käyt vaateostoksilla?
Mulla on yhdet kannabikselle haisevat housut niin ne saattaa olla hampusta ja haista siksi. Ostin ne kirppikseltä ja ne on ulkomailta tuotu/ ostettu. Niissä on perushajuna hampun haju, niin olisiko ne ihan hampusta ne housut.
Ei kuulu haista.
Entä vaatteet? Haittaako keinokuidut sinua? Tiedätkö mistä saa hamppuvaatteita tai -kangasta?