Miksi tuijotat toisten omaan pihaan ohikulkiessasi?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikaista voi mutta asiakseen seisomaan ja tölläämään jääjille näyttää vaan reilusti persettä. 😝😝😝
Minä nostan kättä 😅
Annoit eilen tämän vinkin. Tänään olen kolmelle töllistelevälle naiselle nostanut kättä...toimii. Lähtivät kiireellä eteenpäin. 🤣🤣🤣🤣
minä kyllä katselen ja kerran oikein kyttäsin milloin ovat kotona kun näytti ettei siellä ole ketään. Kun huomasin sellaista kukkaa jota ei itselläni ollut, niin toki kysymään josko saisi pienen jakotaimen vaihtarina. Kyllä se onnistui ja juteltiin jonkin aikaa.Tästä on jo vuosia ja nyt minulla on sitä kukkaa monta pehkoa, olen myös jakanut sitä eteenpäin halukkaille.Se olikin sellainen harvinaisuus jota ei ihan kaikkialla kasva, alkuperäinen laji, josta kaikki muut värit on jalostettu. Parikertaa olen mennyt juttelemaan sellaisten kanssa joilla on kiinnostusta pihaamme kohtaan ja vein kierrokselle katsomaan.En pane ollenkaan pahakseni jos pihaamme katsellaan.
Kauniita pihoja katson ja haen inspiraatiota.
Tuijotan sun kotia koska etsin sua. Mä tiedän, mitä sä teit. Mä tiedän sun pahimmat salaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikaista voi mutta asiakseen seisomaan ja tölläämään jääjille näyttää vaan reilusti persettä. 😝😝😝
Minä nostan kättä 😅
Annoit eilen tämän vinkin. Tänään olen kolmelle töllistelevälle naiselle nostanut kättä...toimii. Lähtivät kiireellä eteenpäin. 🤣🤣🤣🤣
Hyvä konsti... parempi kun näyttää persettä
Naapuruston erääseen taloon ilmeisesti tuijotetaan paljonkin, kun oli ikkunaan liimattu sellainen Jack Nicholson Hohdossa, kun kurkistaa oven raosta. Huomasin kun yritin kyylätä niiden keittiöön.