Olen 65 vuotias ja aivan koukuttunut tähän aihevapaa palstaan.
Löysin tänne vahingossa googlen kautta toistuvasti. Jossain kohtaa kiinnostuin tekemään ensimmäisen oman ketjun ja siitä se lähti. Kaikista koukuttavinta on se, että täällä on niin paljon porukkaa ja vastauksia tulee silmän räpäyksessä.
Nyt notkun palstalla jatkuvasti. Luen, kommentoin ja teen monta aloitusta päivässä. Tämä tosiaan vei mukanaan. Olen kaiken päälle mies puolinen henkilö, joka aluksi suhtautui palstaan vähän vanhanaikaisesti eli negatiivisesti. Tämä todella on mukava paikka, vaikka en ole perheasioista enää kiinostunut.
Onko täällä muita " ikäihmisiä"? Mikä on sukupuolesi?
Kommentit (12)
Sama juttu. Olen 58 syntynyt mies.
Mitkäs aiheet eritoten kiinnostaa?
En ole kaikkein taitavin netin käyttäjä enkä edes tiedä tai ymmärrä kunnolla, mitä kaikkea netistä löytyy, mutta tämä on todella viihtyisä paikka kyllä.
Aloittaja
Itse olen 14-vuotias ja lähinnä puran tänne pahaa oloani
Tiedä ikäihmisestä, mutta oon ollu täällä vaihtelevasti viikottain vuodesta 1998. N55+
Kyllä minut voidaan ikäihmiseksi laskea ainakin nuorison silmissä, olen mies 56 vuotta.
Eilen oli joku ketju leikkimisestä aikuisilla ja mielikuvituksesta, asiallinen. Se oli mielenkiintoinen, jos ei ota häiriköitä lukuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitkäs aiheet eritoten kiinnostaa?
Hyvin laajasti ihan yleistason keskustelu eriaiheista. Olen hyvin yksinäinen ja tämä on helppo tapa kommunikoida ihmisten kanssa.
Aloittaja
Hei Ap = aloittaja... täällä yksi jo eläkeikäinen. Kiva puhelupalsta. Ei pidä kaikkea ottaa niin vakavasti ja mukaan mahtuu aina tietysti ties mitä roskaa.
Täällä on hyviä keskusteluja ja sitten on myös trolleja.
Nainen 22v.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hyviä keskusteluja ja sitten on myös trolleja.
Nainen 22v.
Varsinkin palstan uskonto-, AI-, tiede- ja tekniikkakeskustelut.
On tietysti paljon roskaa ja negatiivista, mutta mukavaa on se, että tämä on todella aktiivinen palsta.
Aloittaja