Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitäisi ottaa köyhä duunarimies?

Vierailija
19.07.2025 |

Provoisoiva otsikko, tiedän, mutta tökitään nyt tikulla muurahaispesää. Tällä palstalla tunnutaan lähestulkoon syyllistävän niitä, joiden unelmamies ei ole köyhä, suuria tavoittelematon duunarimies. Jokaisella on kuitenkin oikeus valita kumppaninsa omien arvojensa, toiveidensa ja tunteidensa pohjalta, eikä kenenkään valintaa pitäisi syyllistää tai arvostella. Miksi niin ärsyttää, että toiset pitävät enemmän kunnianhimoisista ja tavoitteellisista miehistä kuin rividuunareista?

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi unelmoida ja pettyä

Vierailija
102/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun homospämmerit odottelee sivun vaihtumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella duunarialalla tienaa aika hyvin. Paperimies, raksamies, asfalttimies, koneistaja. Tuossa vain muutama ammattinimike missä tienaa. 

Ammatti Keskimääräinen palkka (€/kk)

Paperimies 5100-6100 (jopa ~6500)

Raksamies 2600 - 3300

Asfalttimies 2300-3600 (+ mahdollisia lisät)

Koneistaja 2500-3000 (kokeneilla 30004500+)

Ainoastaan paperimiehellä noista näyttäisi olevan parempi palkka.

Noissa tilastoissa ei kai ole mukana yrittäjinä olevia?

Vierailija
104/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miksikään. Ei keneenkään pidä tyytyä. Aina pitää tavoitella parasta. Eipä ne miehetkään siivoojien tai keittiöapulaisten perään joukoittain ole. Itse arvostan kaikkia töitä, olen ollut nuorena siivoushommissa ennen kuin valmistuin maisteriksi oman alan töihin. Mutta tämä asia on fakta, mehetkin ovat usein rahan ja statuksen perässä.

Oma huomio on että keskusteluyhteys on usein parempi yhtä korkeasti kouluttautuneen kanssa. Myös eettiset arvot, maailmankatsomus, elintavat jne mätsää usein paremmin. Ei aina, mutta useimmin. 

Vierailija
105/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pakota ottamaan yhtään mitään, mutta tajuat kai että varakas ja koulutettu mies valitsee myös kenet haluaa?

Totta kai tajuan. Mutta jos uskoo tällaisen saavansa niin miksi ihmeessä pitäisi tyytyä 'vähempään'? 

Usko ja todellisuus on eri asia kaikea sitä voi itselleen uskotella, mutta todellisuus iskee aina naamaan kun kusihätä. ja siten ne turhat haaveet ja pilvilinnat romahtaa, ja siten sitä itsekin romahdetaan. ja siten ollaan niin surun muutamia ja ahdistuneita että.mt ongelmaa pukkaa kun ei eroteta todellisuutta ja haave. fantasiaa toisistaan.

Vierailija
106/127 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miksikään. Ei keneenkään pidä tyytyä. Aina pitää tavoitella parasta. Eipä ne miehetkään siivoojien tai keittiöapulaisten perään joukoittain ole. Itse arvostan kaikkia töitä, olen ollut nuorena siivoushommissa ennen kuin valmistuin maisteriksi oman alan töihin. Mutta tämä asia on fakta, mehetkin ovat usein rahan ja statuksen perässä.

Oma huomio on että keskusteluyhteys on usein parempi yhtä korkeasti kouluttautuneen kanssa. Myös eettiset arvot, maailmankatsomus, elintavat jne mätsää usein paremmin. Ei aina, mutta useimmin. 

Kun olin sinkku, feikkasin usein siivoojaa, eipä tullut deittejä. Tuolloin olin  valmistunut vasta AMKsta.

Miehetkin voisivat alkaa deittaileen oikeasti köyhiä naisia. Ja elättämään naisia oikeasti.

Katsotaan tätä aihetta uudelleen sitten kun ei itse tarvitse käydä palkkatöissä ja mies maksaa kaikki. Utopiaa, tiedän. 

Vierailija
107/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi missään tapauksessa olla jonkun duunarin kanssa. Säälittää nähdä naisia, jotka ovat tyytyneet johonkin duunarimieheen. Eikö heillä ole mitään itsekunnnioitusta?

Akateeminen nainen

Onhan sunkin kanssa (ehkä) joku? 

Vierailija
108/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunariyrittäjä on varakkaampi kuin huuhaahumanisti naurettavalla "tutkinnolla".

Vierailija
109/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska saan naiset nauramaan niin että niillä on pissat housuissa.

Monilla duunarimiehillä se huumori valitettavasti usein on sellaista keskenkasvuista alapäähuumoria mikä ei naurata.

Ei mulla ainakaan

Silliä kullekkin = kullia sillekkin

Istun taikka kävelen, perse soittaa sävelen.  Ehe ehe.

Vierailija
110/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska saan naiset nauramaan niin että niillä on pissat housuissa.

Monilla duunarimiehillä se huumori valitettavasti usein on sellaista keskenkasvuista alapäähuumoria mikä ei naurata.

Naisiahan ei naurata mikään hauska juttu.

Vierailija
111/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ihmiset enää rakastu? Itse en ole valinnut puolisoa millään muulla perusteella kuin että rakastuin häneen. Tekevätkö muut siis valintoja niin, että tämä on sen ja sen näköinen, siinä ja siinä ammatissa ja tienaa sen ja sen verran?

Et sinäkään ihan lennosta rakastu täysin ventovieraaseen, vaan ensin tutustut. Kyllä siihen tutustumisvaiheeseen vaikuttaa nuo asiat, vaikka kuinka epätiedostamatta sen tekeekin. Muutenhan me nähtäisiin täysin epäsopivia pareja kaikkialla.

Vierailija
112/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa olenko tavoitteellinen tai kunnianhimoinen, mutta sen voin sanoa, että olen niin perus duunari kuin olla ja voi, en kuitenkaan yhdistä sitä köyhyyteen, palkkani on kuukaudessa 6000 - 8000, minulle tulee keskimäärin arviolta 20 tuntia kuussa enemmän töitä kuin normaalisti. Tiedän ettei ole välttämättä kovin yleistä saada näin hyvää palkkaa varastomiehenä, mutta jos joku minut työnkuvan takia ohittaa niin aivan sama minulle.

Vierailija
113/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi missään tapauksessa olla jonkun duunarin kanssa. Säälittää nähdä naisia, jotka ovat tyytyneet johonkin duunarimieheen. Eikö heillä ole mitään itsekunnnioitusta?

Akateeminen nainen

Niin,kukahan se tässä säälittävä on.

Vierailija
114/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin testaan seksitaidot. Jos ei ole hyvä nuolemaan ja panemaan, ei kannata edetä pidemmälle. Jos sen sijaan anelee suihinottoa, saati suoleen panoa, ei kiinnosta, vaikka olisi kuinka korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa tai akateemisesti koulutettu. 

Vierailija
115/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö ihmiset enää rakastu? Itse en ole valinnut puolisoa millään muulla perusteella kuin että rakastuin häneen. Tekevätkö muut siis valintoja niin, että tämä on sen ja sen näköinen, siinä ja siinä ammatissa ja tienaa sen ja sen verran?

Samaa olen ihmetellyt. Onko ihmiset tulleet hulluiksi? Rakkaus loppuu vaikeuksien kuten raha tai terveysongelmien myötä? Tervemenoa ja hyvää loppuelämää.

Ongelma on siinä että naisilla on yleisesti se kilometrin mittainen vaatimuslista mikä pitää täyttyä ennen kun kykenee edes tapaamaan jonka jälkeen se rakastuminen voi edes tapahtua

Tää on juuri sen vuoksi, ettei menisi rakastumaan väärään (esimerkiksi köyhään) mieheen. Se on itsesuojelua, koska renttuunkin on mahdollista rakastua ja moni nainen on sen jo kokenut. Siinä on mennyt rahat ja sydän.

Vierailija
116/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään otsikkoon viitaten vastaan: Ihmisarvoa ei pitäisi mitata statuksella. Ja lisäksi, yksin on ikävämpää kuin kaksin. On turha kuvitella, että on olemassa vain yksi ihminen, joka on sinulle "tarkoitettu". Täydellistä suhdetta ei ole olemassa. Liian usein kuvitellaan, että suhteen on oltava kuin Disneyn sadusta. Ja jos se ei olekaan kuin satua, niin on paras erota heti ja etsiä uusi. Mutta tämä on virhepäätelmä ja johtaa usein yksinäisyyteen.

Vierailija
117/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin testaan seksitaidot. Jos ei ole hyvä nuolemaan ja panemaan, ei kannata edetä pidemmälle. Jos sen sijaan anelee suihinottoa, saati suoleen panoa, ei kiinnosta, vaikka olisi kuinka korkeassa yhteiskunnallisessa asemassa tai akateemisesti koulutettu. 

No mikä vika on jos mies haluaa panna perseeseen?

Vierailija
118/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nainen rakastuu häneen, niin kannattaa ottaa.

Sit voi vaikka itse hankkia rahakkaan duunin, jos rahaa pitää olla.

Vierailija
119/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nää duunareiden varakkuudesta jankkaavat nyt oikeasti ymmärtävät, että valtaosa duunareista ei ole mitään putkariyrittäjiä? Vai menikö amis se vaan tienaa enemmän -propaganda täydestä? 

Vierailija
120/127 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunariyrittäjä on varakkaampi kuin huuhaahumanisti naurettavalla "tutkinnolla".

Yrittäjänä on töissä 24/7. Joillekin sopii mutta ei käy kateeksi vaikka olisi millainen palkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme