Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette upgreidanneet ja saaneet "kostettua" eksälle

Vierailija
19.07.2025 |

Kertokaa parhaat tavat. 

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun kosto tai ex:n tunteet kiinnostaa, ei ihminen ole mennyt elämässä eteenpäin. Paras kosto on se, että ei enää uhraa kyseiselle henkilölle ajatustakaan.

Vierailija
22/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kosto tai ex:n tunteet kiinnostaa, ei ihminen ole mennyt elämässä eteenpäin. Paras kosto on se, että ei enää uhraa kyseiselle henkilölle ajatustakaan.

Joo tottakai. Ei mua kiinnostanut ex enää pätkääkään, kun hyppäsin toisen kanssa sänkyyn. Sitten tein elämän pahimman mokan, kun palasin exän toiveesta yhteen. Tavallaan annoin sen toisen mahdollisuuden, joka osoittautui hyvin nopeasti virheeksi sillä mikään ei tietenkään ollut muuttunut ja itsellä ei enää ollut mitään voimakkaita tunteita pelissä. Ex suuttui, kun jätin hänet toisen kerran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kostanut mutta erojen jälkeen on ollut eri tavalla aikaa itselle. Sit kun koen tunteet aika vahvasti ja ahdistaa ja masentaa niin puran sitä liikuntaan samalla kun en saa oikeen mitään syötyä. Yleensä tulee liiankin timmi kun hoikka oon muutenkin.

Vierailija
24/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että unohdin koko eksän ja menin elämässäni eteenpäin, enkä edes harkinnut kostavani mitenkään. Nulla elämä hymyilee, nyt on perhe ja omakotitalo, hyvä duuni ja 2 kesämökkiä, eksä jumittaa jäi katkerana jumittamaan, nykyään pitkäaikaistyötön, joka kuvittelee olevansa somevaikuttaja 15 seuraavalla, ja julkaisee katkeraa "runoutta".

Vierailija
25/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kostanut mutta erojen jälkeen on ollut eri tavalla aikaa itselle. Sit kun koen tunteet aika vahvasti ja ahdistaa ja masentaa niin puran sitä liikuntaan samalla kun en saa oikeen mitään syötyä. Yleensä tulee liiankin timmi kun hoikka oon muutenkin.

Yhden eron jälkeen aloin bilettää ja ne bileet jatkui viisi vuotta. Tää on se oikea vuosimäärä mitä meni radalla ja jotain suhteita oli samalla, mutta kaikki lähti erosta ja jäin eka kerran aikuisiällä sinkuksi, olin yli 22 v. Ei mulla ollut mitään kokemusta sinkkuelämästä aikuisena. Mulla lähti ihan lapasesta kaikki. 

Vierailija
26/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle kostaminen ei vaikuta kuin korkeintaan oman pään sisällä. Minulle on yritetty aikoinaan "kostaa", mutta ei se liikauttanut pätkääkään. Tajusin kyllä, että kyseessä oli jonkinlainen kostoyritys, mutta en ymmärrä miten se olisi vaikuttanut minuun, kun minä olin se joka jätti. Siis olisiko pitänyt jotenkin tulla katumapäälle tms.? En ymmärrä.

Vierailija
27/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut tarvetta kostaa exälke.

Hoidin ja kasvatin lapset aikuisiksi nykyisen mieheni kanssa, loimme elämän josta nautimme. Paremman kuin olisimme ikinä saaneet exän kanssa

Tulot 2,5x exän ja vaimonsa tulot. Ei valittamista

Vierailija
28/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin että kosteutta

Vierailija
29/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokenut tarvetta "kostaa" kun alan keskittymään pahimpien tunnehuurujen rauhoituttua itseen.

Kait se kosto on siinä, kun ne kaikki on yrittäneet tunkea takaisin ja tulleet pyytelemään anteeksi myöhemmin.

Vinkki: toinen kerta ei kannata.

Vierailija
30/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kostanut mitenkään. Laitoin hänet ja hänen sukunsa pois elämästäni. En ole heihin mitenkään yhteydessä. En ole tavannut enkä vastannut yhteydenottoihin. 10 vuodessa olen täysin ignoorannut heidän olemassaolonsa.

Vierailija
31/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että sen niin kovin ihanan laastarisuhteensa jälkeen hän alkoi kuitenkin ikävöidä minua ja pyytelemään, voitaisiinko vielä yrittää.

Vierailija
32/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juurikin se kostokroppa.

Vierailija
33/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kostettu. 

Ei siitä sen enempää. 

Vierailija
34/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erosta kulunut kaksi vuotta. Mulla on ihan erinlailla aikaa itselleni. Olen pudottanut painoa, mietin mitä syön j n e. Opin tuntemaan itseni. Oltiin parikymppisistä yli 50 vuotiaiksi yhdessä.

Mitää tarvetta mulla ei ole kostaa.

Exällä on uusi nainen. Ei sama kun se joka oli jo ennen eroa. Olen ilonen että hällä on uusi. Hän on mies joka ei oikeen sinkkuna pärjää.

Itselläni on seksisuhde erääseen mieheen. Hän on hyvä sängyssä, saan seksiä ja läheisyyttä. 

Vierailija
35/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä se varmaan on

Ja joku yleinen ilo

Se on ihan totta että ajattelen eksää enkä haluaisi ketään muuta vaikka samalla hän aiheutti minulle harmia

Hän myös selvästi triggeröityy kun näemme 

Ap

Vierailija
36/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin yrityksen ja aloin tienaamaan noin neljä kertaa enemmän kuin ex.

M52

Vierailija
37/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä se varmaan on

Ja joku yleinen ilo

Se on ihan totta että ajattelen eksää enkä haluaisi ketään muuta vaikka samalla hän aiheutti minulle harmia

Ap

Kauan teillä on mennyt erosta?

Nyt kun mun erosta on mennyt kaksi vuotta niin menee viikkojakin kun en ajattele exää.

Ja jos ajattelen niin sitä kuinka helpottunut olen kun ei enää olla yhdessä. 

Vierailija
38/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoimattomuus tuntuu toimivan, vaikka se on vain mulle luontaisen tapa toimia.

Ilmoittaessaan halunsa erota kerroin, että sopii ja keräsin tavarani ja lähdin kotiini menemättä mukaan hänen draamailuunsa, kun tajusi, että en aio tehdä erosta numeroa. Eron jälkeen olen elänyt elämääni niin kuin olen aina elänyt enkä ole reagoinut eksän temppuihin mitenkään. Jokin aika sitten pikkulinnut lauloivat, että päivittelee, miten mulla ei edelleenkään ole ketään kaikkien näiden vuosien jälkeen. Luulisi hänen yhdessäolomme aikana oppineen, että en ole sitä ihmistyyppiä, joka mainostaa suhteitaan,mutta ilmeisesti ei.

Vierailija
39/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä se varmaan on

Ja joku yleinen ilo

Ap

Kauan teillä on mennyt erosta?

Nyt kun mun erosta on mennyt kaksi vuotta niin menee viikkojakin kun en ajattele exää.

Ja jos ajattelen niin sitä kuinka helpottunut olen kun ei enää olla yhdessä. 

8kk

Ap

Vierailija
40/45 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kohtalon hoitaa. En haaskaisi energiaani enkä pilaisi karmaani kostolla. Nyt 2,5 vuotta myöhemmin huomaan, että ex myy uutta asuntoaan.

Ex osti uuden asunnon ja jätti minut vanhaan kämppäänsä kun ihastui työkaveriinsa. Tarvitsi tuolloin heille riiauspaikan. Muutin asunnosta 2 viikon sisään pois exn muuton jälkeen (ei olisi halunnut että muutan, ilmeisesti olisi tahtonut että olen vanhassa kämpässä saatavilla ja nuorikko uudessa) ja aika kauan myi vanhaa asuntoaan pois. Taloudellisesti otti siis takkiinsa ja kai nuorikko on nyt lopullisesti häipynyt kun on 50 v ukolla matti kukkarossa. Sitä saa mitä tilaa.

Luuliko olevansa Chis Hemsworth tai Jason Momoa, en tiedä. Keskiverron, lyhyenlännän, kaljuuntuvan, keski-ikäisen miehen ego hipoi taivaita. Koskaan en enää anna mahdollisuutta ihan ok näköiselle, kiltiksi ja kunnolliseksi itsensä tituleeraavalle miehelle. Pidän hauskaa komeiden, kiihkeiden, hauskojen miesten kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi