Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen ja takamuksen vilkuilu

Vierailija
19.07.2025 |

Kysymys otsikossa, onko mielestänne ok tuijottaa yhdessä liikuttaessa vastakkaisen sukupuolen ulkoisia avuja, jotka näin kesällä hyvin naisilla näkyvillä, toki miehetkin vähäpukeisempia. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imbesillien taso taas nähdään, tissi perse tissi perse slurps. Netti on täynnä ilmaisia ruhonosia niin paljon kun jaksaa kyylätä mutta silti vielä ulkonakin pitää kuolata. Tissiperse slurps. 

Kauhea vaiva etsiä netistä katseltavaa verrattuna siihen, että ulkona itseään esitteleviä kävelee ohi jatkuvana virtana.

Vierailija
42/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+

Ja kullit myös!

N76

Katsoa saa. ;) m49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiusallista, jos kumppani kattelee muiden takamuksia esim. rannalla. Ei kiinnosta mennä edes yhdessä. Itsellä ei huomiota kiinnitä paidattomat miehet tai pikkuspeedot niin että kiinnostaisi kauan katsella ja vaikka kiinnittäisikin niin kohteliaisuudesta ja lojaaliudesta kumppania kohtaan, en näitä katsele enempää. Toki silmiä ei voi sulkeakaan ympäristöltä, siitä ei ole kyse, mutta ällöttää kun huomaa, että mies joka on sun kanssa jossain ja jonka pitäis olla kiinnostunut susta, vilkuileekin toistamiseen jotain stringibikinipeppuja. Mitä tästä pitäisi oikeen ajatella etenkin jos se katsomisen kohdekin huomaa että kumppanini häntä katselee ja mäkin huomaan tämän? Hemmetin outoa.

Vierailija
44/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiirailen muhkeita takamuksia. Vähän estetiikkaa päivään. Hyvät kannikat tuo päivään piristystä 😊

Vierailija
45/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok.

Vierailija
46/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on geeneissä. Suvunjatkamisen kannalta välttämätöntä. Oli parisuhteessa tai ei.

47/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein tuijottaa ihmisiä. Mä pukeudun niin että ei huomattais mun isoja rintoja.

Voih, juuri tuollaisia haluaisin katsella vuorokauden ympäri.

Vierailija
48/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on geeneissä. Suvunjatkamisen kannalta välttämätöntä. Oli parisuhteessa tai ei.

Kyllä, se mies katsoo et tuosa olis paritteluun sopiva 

Vierailija
49/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina katson tissejä kun ne on näytille laitettu 👍

M38

Vierailija
50/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ne ovat näkösällä siksi että aurinko ja lämmin ilma kuuluvat kaikille. Leikkaa pallisi jos on vaikeuksia elää niiden kanssa.

Vierailija
51/51 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa tippaakaan jos joku vilkuilee, sen vilkuilijan vaimoo tai tyttöystävää varmaan haittaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi