Rintojen ja takamuksen vilkuilu
Kysymys otsikossa, onko mielestänne ok tuijottaa yhdessä liikuttaessa vastakkaisen sukupuolen ulkoisia avuja, jotka näin kesällä hyvin naisilla näkyvillä, toki miehetkin vähäpukeisempia.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+
Ja kullit myös!
N76
Katsoa saa. ;) m49
Musta on kiusallista, jos kumppani kattelee muiden takamuksia esim. rannalla. Ei kiinnosta mennä edes yhdessä. Itsellä ei huomiota kiinnitä paidattomat miehet tai pikkuspeedot niin että kiinnostaisi kauan katsella ja vaikka kiinnittäisikin niin kohteliaisuudesta ja lojaaliudesta kumppania kohtaan, en näitä katsele enempää. Toki silmiä ei voi sulkeakaan ympäristöltä, siitä ei ole kyse, mutta ällöttää kun huomaa, että mies joka on sun kanssa jossain ja jonka pitäis olla kiinnostunut susta, vilkuileekin toistamiseen jotain stringibikinipeppuja. Mitä tästä pitäisi oikeen ajatella etenkin jos se katsomisen kohdekin huomaa että kumppanini häntä katselee ja mäkin huomaan tämän? Hemmetin outoa.
Itse tiirailen muhkeita takamuksia. Vähän estetiikkaa päivään. Hyvät kannikat tuo päivään piristystä 😊
Se on geeneissä. Suvunjatkamisen kannalta välttämätöntä. Oli parisuhteessa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein tuijottaa ihmisiä. Mä pukeudun niin että ei huomattais mun isoja rintoja.
Voih, juuri tuollaisia haluaisin katsella vuorokauden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Se on geeneissä. Suvunjatkamisen kannalta välttämätöntä. Oli parisuhteessa tai ei.
Kyllä, se mies katsoo et tuosa olis paritteluun sopiva
Aina katson tissejä kun ne on näytille laitettu 👍
M38
Ei ole. Ne ovat näkösällä siksi että aurinko ja lämmin ilma kuuluvat kaikille. Leikkaa pallisi jos on vaikeuksia elää niiden kanssa.
Mua ei haittaa tippaakaan jos joku vilkuilee, sen vilkuilijan vaimoo tai tyttöystävää varmaan haittaa
Kauhea vaiva etsiä netistä katseltavaa verrattuna siihen, että ulkona itseään esitteleviä kävelee ohi jatkuvana virtana.