Rintojen ja takamuksen vilkuilu
Kysymys otsikossa, onko mielestänne ok tuijottaa yhdessä liikuttaessa vastakkaisen sukupuolen ulkoisia avuja, jotka näin kesällä hyvin naisilla näkyvillä, toki miehetkin vähäpukeisempia.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä pidätän oikeuden katsoa mitä haluan ja myös olla vapaasti mitä mieltä minä haluan.
Samoin minä sinusta.
Minä en liiku kysyjän tarkoittamalla tavalla kenenkään kanssa yhdessä, mutta vapaana ja itsellisenä vanhanapoikana katselen mielelläni usein aurinkolaseilla suojautuneena, kauniita maitorauhasia ja periä. Onhan tämä kuitenkin aihe on vapaa - ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin kysyisi, onko ok, jos koira haistelee muiden koirien perseitä.
Mies on siis koiran veroinen persettä haisteleva olio?
Voiko miehen viedä kastraatioon tai piikille?
Mikäli haluat esitellä tyhmyyttäsi, niin siitä vain, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Son kuule miehelle ihmisoikeus tutkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on eläin.
En ainakaa jaksa kesällä piilotella esim. Isoja rintoja kuin sen mitä pakko. Saa katsoo kyllä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi.
Ehkä voi, mutta minun kohdallani siinä kuoloo muutama viejä ensittäin.
Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+
Imbesillien taso taas nähdään, tissi perse tissi perse slurps. Netti on täynnä ilmaisia ruhonosia niin paljon kun jaksaa kyylätä mutta silti vielä ulkonakin pitää kuolata. Tissiperse slurps.
Vierailija kirjoitti:
Imbesillien taso taas nähdään, tissi perse tissi perse slurps. Netti on täynnä ilmaisia ruhonosia niin paljon kun jaksaa kyylätä mutta silti vielä ulkonakin pitää kuolata. Tissiperse slurps.
Ja höpsis!
Etkö oo opettanut ukolles et ei saa kyylää maitorauhasia?
No ei ole ok jos olet oman kumppanisi kanssa liikkeellä ja tuijotat silmät kiiluen kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Tämmöisiä miehiä on paljon, jotka ihan avoimesti tuijottavat muita naisia vaikka se oma puoliso on vieressä. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tissit ja perseet tsekataan! T: M65+
Ja kullit myös!
N76
Kyllä tuijotan. Vaimon kanssa ollaan sovittu että katsoa saa, koskea ei. Olemme naimisissa joo, mutta olemme sentään vielä elossakin.
Kauniita naisia ja komeita miehiä on paljon. Rakastan vaimoani ja menen hänen kanssaan kotiin, en kenenkään muun kanssa. Ei sillä ole mitään väliä hänelle että katson tissejä ja peppuja kaupungilla tai videoissa tai kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta netissä ne ovat kuvia vain.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidätän oikeuden katsoa mitä haluan ja myös olla vapaasti mitä mieltä minä haluan.
Ja myös ilmoittaa mielipiteesi kovalla äänellä, eikö niin.