Fyysisesti paha olo, kun pitäisi tavata äiti
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin tulee. Mahaa alkaa kivistää kun lähestyn vanhempieni kotia. Ne, jotka täällä puhuvat, että pitää katkaista napanuora tai että vanhemmat voi jättää oman onnensa nojaan, ovat vähän psykopaatteja tai eivät tiedä mistä puhuvat. Tottakai vanhuksia pitää auttaa, jos ei ole mitään ihan ihmeellistä syytä että miksi ei sitä tekisi. Ei ole asiallista jättää heikkoja läheisiä pulaan olivat he sitten minkä ikäisiä tahansa. Äidillä ja minulla oli aikoinaan omat vaikeutemme ja nyt kun hän on vanha ja raihnainen, niin ei se tapaaminen aina kovin mukavalta tunnu, ja kivampi olisi vain puuhailla omia juttuja, mutta olen aikuinen ihminen ja osaan hallita itseäni ja tunteitani. Jos tuntuu pahalta, yritän rauhoittaa itseäni, olen vastuussa itsestäni. Tsemppiä ap. Laita terveet rajat.
Manipuloidun ihmisen puhetta.
Joo, ehkä näin, mutta kerro minulle miten ihmisten sitten pitäisi mielestäsi elää? Jättää sairaat ja vanhat oman onnensa nojaan? Pitäisikö lapsetkin jättää, jos ovat ahdistavia vaikka uhmaiässä tai teini-iässä? Vai onko vaikeat tunteet kiellettävä ja miten se sitten tapahtuu? Ihan oikeasti kiinnostaa, että millaisessa harmoniassa sinä ja sukusi elätte ja voisitko opettaa muitakin? Tai millainen on oma sisäerityksesi, eikö sinulle tule sellaisia tunteita, jotka tuntuvat kehollisesti? Vai onko ratkaisusi elää vain yksin? Olen itse pystynyt hyväksymään sen, että elämässä on myös ihan hemmetin vaikeita juttuja, ja niitä pitää silti hoitaa.
Selvisin. Loppua kohti helpotti. Ap
💕