Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta Suomi

Vierailija
19.07.2025 |

Voi apua noita uutislukijoita nykyään kun ne laitetaan haastattelemaan vieraita.  Eivät osaa edes puhua luontevasti ja Suomen kielikin hukassa. Äsken oli Kike Elomaa vieraana ja uutislukija.ei saa edes sanottua selvästi mitään.  Takeltelua ja sanojen hakua.... ikävä on vanhoja ammattilaisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta on nykyään melkein aina vähän takakireä ja tiuskii. 

Vierailija
2/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikelle on aina syy, voi olla että ihan oikeutetustikin osoittaa tunteitansa näkyvämmin. Olen seurannut häntä jo vuosikymmeniä eikä hän ole ollut ilkeä ihminen ja tiedän että nykyisin monet ovat hyvin ilkeitä ja alentavia joten ei ihme jos käy hermoille vaikka sekin. Voi olla stressiä muutenkin tms. Kannattaa ymmärtää eikä aina heti arvostella kaikkia. Samat oikeudet kaikille elää elämää, tunteiden ilmaisu on pakollista jos haluaa pysyä ruodussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV on pilalla, kaikin puolin !

Vierailija
4/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Tuo Teresa Meriläinen on surkea haastattelija mutta on hyvä uutistenlukija. Toinen asia mitä en ymmärrä on, että Pekka Poudan koirat passitettiin kotiin jonkun allergisen työntekijän takia, mutta silti tuolla on vierailla koiria mukana. Tänäänkin on vieraana joku koira. Sini takaisin ruutuun! Tai Suvi.

Vierailija
5/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai uutistenlukijat haastattele? Sitä varten on toimittajat. Toimittajien suomen taito on tosiaan kadonnut. 

Vierailija
6/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä oon ainakin saanut selvää puheestaan.

Vierailija
7/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan täällä aiemmin kehuttiin parissa ketjussa tyyliin, että on rento ja mukavan oloinen ja piristää aamua.

Vierailija
8/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 2000 äänesti - Hän on suosikkimeteorologi

Iltalehden lukijat äänestivät Pekka Poudan ykköseksi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5c5b0a87-8887-40ae-bba5-d8c091…

Vierailija
9/9 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntee ja osaa hommansa sillä hänhän oli nimenomaan vuosikausia haastattelijana Ylellä sekä sitä ennen Maikkarilla, jossa nyt taas. Mutta kaikille voi toki sattua joskus huonompia päiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme