Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rusketus on joillekin niin tärkeää?

Vierailija
19.07.2025 |

Onko joku kuvitelma, että on paremman näköinen kun on ruskea? Vai mikä juttu? Asiallista keskustelua kiitos.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei mielestäni sovi edes se kevyt päivetys. Tykkään tosi paljon kalpeasta ihosta. Vartaloni kyllä näyttäisi paremmalta hiukan ruskettuneena, mutta saa olla valkoinen sekin. En tykkää olla auringossa onneksi muutenkaan, niin pysyn vaaleana. Minusta monelle kyllä sopii rusketus ihan, en siis ole mitenkään kategorisesti sitä vastaan. Itselläni vaan tykkään kalpeudesta. Ehkä jonkun mielestä olisin paremman näköinen ruskettuneena, siinä missä vaikka toisenlaisilla hiuksilla tai vaatteilla, mutta omapa on kehoni/naamani/tyylini :)

Ruskettuneen ihon ystävät, muistakaa kohtuus jo ihan syövänkin vuoksi! Jos oma iho on tosi vaalea ja heikosti ruskettuva, niin kannattaa harkita itseruskettavaa tai muita keinotekoisia konsteja, ihosyövän lisäksi iho rypistyy, ja luultavasti se kiinnostaa jos oman ihon värikin kiinnostaa.

Vierailija
62/62 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielummin kalpea kuin

1. iho täynnä pieniä kuivia juonteita ja maksaläiskiä, kivuliaan punaisella dekolteella ja niskalla

2. epäluonnollisella tekorusketuksella, se yhdistettynä kärvennettyyn blondiin tukkaan saa nuoretkin näyttämään kulahtaneilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän