Naiset tykkäävät näteistä, siroista ja sööteistä miehistä.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi K-pop eli Korea-pop olisi muuten supersuosittua. Ne miehet on siroja ja nättejä.
Ne ovat suomalaisen naisen pituisia, moni jopa lyhyempiä. Jotenkin epäsopiva pari tällaiset suomalaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi K-pop eli Korea-pop olisi muuten supersuosittua. Ne miehet on siroja ja nättejä.
No eihän noista tykkää muut kuin pikkulikat.
Vierailija kirjoitti:
Peräkamarinpojat ja incelit inttävät keskenään millaisista miehistä naiset pitävät. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Normaalia vauvapalstaa. Mistään tietämättömät väittelevät asioista joita eivät ole kokeneet itse.
Tässä on aika monta ominaisuutta mainittu, joista tykkään miehissä. Tykkään näteistä miehistä, siroista miehistä, sööteistä miehistä, älykkäistä miehistä, karvaisista miehistä, raamikkaista, miehekkäistä, miehistä joilla on käytöstavat, kähärätukkaisista, alle 180-senttisistä, skandinavialaisista, atleettisen hoikista, kauniskasvoisista, kaunissilmäisistä... nyt alkajaisiksi ja vielä paljon monista muunkinlaisista.
On kyllä paljon sellaisiakin miehiä, joista en tykkää.
Tyttövuodet annetaan mustanaamioille ja sitten kun rupsahtaa aletaan vaatia huomiota valkoisilta miehiltä.
Mulla on maku mennyt suomilehmiin. Hyi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ainakin skandimiehistä. Haluan atleettisen hoikan ja kauniskasvoisen miehen. Kauniit silmät ovat tärkeät, niitä on tosi harvalla näin maailmanlaajuisesti, mutta esim. Ruotsista löytyy.
Tullaan teihin suominaisiin tai siis naisista. Kannattaa mennä sinne ruotsiin sitten.
Sinä nyt et ole varmaan edes käynyt Suomen ulkopuolella. On kaksi eri asiaa pitää Ruotsista ja sinne pesiytyneestä vieraasta kulttuurista ja ruotsalaisten miesten ulkonäöstä. Minulla on jo se, mitä haluan ja juuri tulin Ruotsista Suomeen.
Naiset tykkää pahoista pojista, eli rikollisesta miehestä joka ei kuuntele vittuilua. vaan vetää heti turpaan joka on suusta räväkkä,luonteeltaan myös , ja sana valmis joka ei pyytele vaan ottaa kiihkeästi, ja rajusti kaikki naiset haluu että paha mies panee. se ei ole mitään perus seksiä vaan jotain niin kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ainakin skandimiehistä. Haluan atleettisen hoikan ja kauniskasvoisen miehen. Kauniit silmät ovat tärkeät, niitä on tosi harvalla näin maailmanlaajuisesti, mutta esim. Ruotsista löytyy.
Tullaan teihin suominaisiin tai siis naisista. Kannattaa mennä sinne ruotsiin sitten.
Sinä nyt et ole varmaan edes käynyt Suomen ulkopuolella. On kaksi eri asiaa pitää Ruotsista ja sinne pesiytyneestä vieraasta kulttuurista ja ruotsalaisten miesten ulkonäöstä. Minulla on jo se, mitä haluan ja juuri tulin Ruotsista Suomeen.
Pinnallinen paska sinä olet. Mene sinne ruotsiin vaan jakamaan persettä.
Ehkä se on lopulta hyvä ettei suomalaiset naiset lisäänny tai se mielitietty eksoottinen sitten vetää puukolla nukkuessa.
Mä tykkään isoista pitkistä miehistä. Parta on plussaa ja saa olla vatsakaskin, jos on pienipeppuinen.
Mutta mielellään muun karvan lisäksi vielä oma tuuhea tukka päässä. Tai sitten pää kokonaan kaljuksi ajeltu, jos ei päässä enää karvat kasva...
Vierailija kirjoitti:
Peräkamarinpojat ja incelit inttävät keskenään millaisista miehistä naiset pitävät. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Naiset ovat monoliitti joka ajattelee vain yhdellä tavalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöt niistä tykkää, eikä aikuiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tyttövuodet annetaan mustanaamioille ja sitten kun rupsahtaa aletaan vaatia huomiota valkoisilta miehiltä.
Tietysti valkoisen miehen pitää elättää nainen lapsineen. Ei mustanaamiolla ole siihen rahaa kun rasistinen työnantaja ei palkkaa koneinsinööriä afganistanista.
En itse välitä mistään "siroista" miehistä. Minuun vetoaa mies, jolla on isot kädet, iso nenä, kengän koko vähintään 44. Mielellään naamastaan vähän rujo, karskin tai peikkomaisen oloinen. Kunhan on muuten kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat monoliitti joka ajattelee vain yhdellä tavalla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olen mies. Mies joka ei edes yritä ymmärtää naisia, koska se on mahdotonta. Elän oikeaa elämää oikeiden naisten (ja ihmisten) seurassa. Suosittelen teille samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Mies joka ei edes yritä ymmärtää naisia, koska se on mahdotonta. Elän oikeaa elämää oikeiden naisten (ja ihmisten) seurassa. Suosittelen teille samaa.
Kaipa nämä tekisivät samoin jos kykenisivät siihen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipa nämä tekisivät samoin jos kykenisivät siihen...
Teemmekin, ei kukaan yritä ymmärtää naisia. Miksi yrittäisi?
Se riittää kun tiedostaa ettei mies voi toimia oikein. Nainen sanoo mustaa valkoiseksi jos mies väittää mustaa mustaksi.